Jump to content

Stoke H, 05.12.09


ted_uh

Recommended Posts

3 poeng smakte godt,men kampen viste også at vi trenger en goalgetter på topp. Vi burde ledet 3-0 ved pause.

 

Jeg har sagt at Arshavin sentralt på topp er et bedre valg enn de andre pr. idag. Arshavin er mer direkte og har en del av VP sine egenskaper som spiss.

 

Backfireren bak gledet meg stort. Traore var solid og god fremover. De andre 3 var også solide. Takk for det.

 

Fabregas var av og på og Nasri var vel vår beste på midtbanen.

Arshavin var god spesielt i 1 omgang og var overall vår beste spiller.

 

Imponerende at vi har 3 så gode venstrebacker. Der tror jeg vi er nokså unike.

 

Bra at Song er tilbake mot Pool. Syns vi var tildels lite dynamiske i midtbaneleddet. Spesielt i 2 omgang.

Men totalt sett var 3 poeng mot Stoke gledelig...var rimelig nervøs på stillingen 1-0.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Tube-systemet er det vel ikke så mye man får gjort noe med. Hva angår busser i nærområdet vet jeg ikke noe særlig om, men det er kanskje et alternativ klubben bør vurdere, stille med egne busser. Det er jo utrolig mange mennesker som skal forflyttes samtidig.

 

Ta aldri bussen til kamp. Jeg gjorde det og det endte med at jeg måtte gå av bussen og gå til Emirates. Jeg er treig, men jeg gikk fra bussen. Da er det mye bedre og stå sammenklemt på tuben!

Link to comment
Share on other sites

Ta aldri bussen til kamp. Jeg gjorde det og det endte med at jeg måtte gå av bussen og gå til Emirates. Jeg er treig, men jeg gikk fra bussen. Da er det mye bedre og stå sammenklemt på tuben!

 

Det kommer da an på hvor mye før kamp du er. Jeg tar stadig buss, og det funker helt fint. FØR kamp, vel og merke. Etter kampen er buss selvsagt helt håpløst.

Link to comment
Share on other sites

Kan umulig ha vært mer enn 53-54000 på Emirates i går. Ble som vanlig annonsert et tilskuertall over 60000, men det er vel solgte billetter.

Flaut å se så mange ledige plasser, men helt forståelig, folk gidder ikke betale verdens høyeste billettpriser lenger når de føler pengene aldri brukes til å forsterke laget for å skaffe TITLER!!! Lest mye på engelsk arsenal forum i det siste, misnøyen er STOR!, folk er lei og føler seg snytt av klubben.

 

Eg må ærleg vedgå at eg ikkje forstår dette. Kvifor skal ein kjøpe verdas dyraste billettar og sesongkort, og deretter la være å møte opp 14 kampar ut i sesongen berre fordi ein er skuffa og lei. Kan det ha noko med at interessa og engasjementet for Arsenal blant somme pengesterke folk med sesongkort ikkje stikk spesielt djupt? Dersom sesongkortet berre fungerer som eit moteriktig statussymbol bør ein seriøst vurdere å overlate plassen til andre. Det står 40 000 på venteliste for sesongkort, og dei fleste av desse har sikkert lyst til å møte på kvar kamp. Elles gjev det ingen meining å stå på lista.

 

Me er tidleg i desember. Arsenal er på 3. plass og framleis med i CL. Men misnøyen er altså STOR, folk er lei og kjenner seg snytt. I staden for kun å være opptatt av TITLAR burde folk SKAMME seg fordi dei har ei grunnleggjande feil oppfatning av kva det å være ein Arsenal-supportar bør være. Haldningane og kravstorheita blant somme av oss er sjokkerande, og er det opp til meg må dei gjerne finne andre ting å bruke tida på. Fortrinnsvis ting der ein ikkje går lei og kjenner seg snytt etter kort tid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...