Jump to content

Stoke H, 05.12.09

ted_uh

Recommended Posts

Må se denne på stream dessverre og har derfor en sjelden sjanse til å skrive noe under kampen.

-Fabregas må ta seg sammen. Virker uengasjert bakover og mister alt for mye både fremover og bakover.

-Nasri best sentralt

-Rosicky har mye å gå på

-Eboue meget god

-Denilson må få mer tempo på ballen

-Traore ok

-Arshavin meget god og virker mer intr enn på lenge

-Sagna god

-Vermaelen klart seg godt

-Gallas; hvorfor gi bort 6 innkast i en omgang hvor vi har full kontroll?

-Almunia, tja.. Noe bra, noe dårlig, noe heldig..

1-0 er et latterlig resultat etter en slik omgang. Har ingen god følelse nå. Håper virkelig vi kan komme ut i samme tempo som første 5. Ett mål til rett etter pause så tror jeg kampen vil sette seg.

Lykke til alle sammen :)

• Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Det meste har vel blitt oppsummert men jeg vil bare poengtere, som andre også har gjort, at Traore har hevet seg drastisk. Selvfølgelig var det en vanskelig oppgave sist mot City og Shaun Wright Phillips, men han er mye bedre enn det han var mot Sunderland! :)

Edit: Rosicky ut, Vela inn

Arshavin har vært GOD i første omgangen!! Ser ut som formen kommer :) Det samme har Eboue, bare synd at han blokka målet til Fabregas.

Traore blir bare bedre og bedre, og en ting er sikkert; han har mye bedre pasningsfot enn Clichy og Gibbs.

Jeg føler meg alltid usikker med Almunia... huff! Fatter ikke at han får starte i dag! Wenger knows..

Vela burde komme inn for Rosicky i andre omgang.. Han har vært ganske usynlig.

Ser fram til at det blir flere mål i andre omgang! :D

Bra at du ringte Wenger og foreslo dette byttet Nuhi :D

Arshavin ser litt dårlig trent ut ser tydelig han sliter med tempoet og han gaper ofte etter luft etter en del løpe turer :)

Jeg syns han ser veldig godt trent ut, han er på tunge løp hele tiden.

Vi vant, jeg er fornøyd. Nå vet vi hvem som skal starte som spiss i kampene som kommer.

Glad ikke Tuncay spilte for Arsenal, han var horribel! :)

Uansett, bra gjennomført kamp. God kontroll bakover, men burde nok scoret minst to mål. Mye positivt å ta med seg videre. Fabregas virket litt sutrete til tider, men han var i mine øyne en av banens best spillere.

Sørensen - en keeper for oss? Kanskje ikke det beste vi kan få, men vesentlig bedre enn Almunia

Personlig hadde jeg byttet Almunia med Kirkland som slapp inn 9 mål mot Tottenham :) I dag gjorde Almunia jobben sin tross en del usikkerhet. Han holdt nullen og la oss glede oss over det.

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

• Create New...