Jump to content

Stoke H, 05.12.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 103
  • Created
  • Last Reply

Arshavin lager uro hos Stoke hele tiden, selvom han ikke akkurat har imponert med avslutningene enda. Det kommer nok, lar Stoke han komme gjennom like enkelt resten av kampen så må han jo score til slutt.

 

Fabregas har hatt mange unødvendige balltap.

 

He he, Arshavin!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Arshavin har vært GOD i første omgangen!! Ser ut som formen kommer :) Det samme har Eboue, bare synd at han blokka målet til Fabregas.

Traore blir bare bedre og bedre, og en ting er sikkert; han har mye bedre pasningsfot enn Clichy og Gibbs.

 

Jeg føler meg alltid usikker med Almunia... huff! Fatter ikke at han får starte i dag! Wenger knows..

Vela burde komme inn for Rosicky i andre omgang.. Han har vært ganske usynlig.

Ser fram til at det blir flere mål i andre omgang! :D

Link to comment
Share on other sites

Mye positivt, personlig er jeg veldig godt fornøyd med Traore. Han er vår største positive overraskelse i denne omgangen. Han har plassert seg riktig og hatt stålkontroll på sin side. I tillegg er han flink til å slå innlegg, noe vi ikke har vært vant til fra venstrebackene våre.

 

Jeg forventer at Fabregas løfter sitt spill til andre og at vi vinner komfortabelt til slutt.

 

Manu scorer selvfølgelig i det 46. minutt. Fy f som jeg hater det laget!

Link to comment
Share on other sites

Arshavin har vært GOD i første omgangen!! Ser ut som formen kommer :) Det samme har Eboue, bare synd at han blokka målet til Fabregas.

Traore blir bare bedre og bedre, og en ting er sikkert; han har mye bedre pasningsfot enn Clichy og Gibbs.

 

Jeg føler meg alltid usikker med Almunia... huff! Fatter ikke at han får starte i dag! Wenger knows..

Vela burde komme inn for Rosicky i andre omgang.. Han har vært ganske usynlig.

Ser fram til at det blir flere mål i andre omgang! :D

På samme måte som man ikke skal si "glad i deg" for å slite ut uttrykket, skal man heller ikke slite ut uttrykket "Wenger knows" og bruke det i feil situasjoner. Å si at Wenger knows når det gjelder Almunia, håper jeg er ironi fra din side :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...