Ravenghost Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 "Håper Arshavin finner formen" sa du? Ser ikke sånn ut. Elendig å bomme der. Det kunne åpnet hele kampen for oss. Han som har vært ute og klaget på alt og alle om hvor dårlig det står til med Arsenal, er jammen meg ikke noe bedre selv!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Andrej har hatt noen forferdelige første toucher, men likevel ser han livsfarlig ut mot et åpent stoke forsvar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 "not convincing goalkeeping from Almunia" sier kommentatoren på Canal+. Hmm, føler jeg har hørt det før... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 "not convincing goalkeeping from Almunia" sier kommentatoren på Canal+. Hmm, føler jeg har hørt det før... Får håpe Wenger ikke kommer til å angre på at Almunia startet kampen ovenfor Fabianski i dag.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 At ikke Wenger skjønner at en keeper som utstråler autoritet gjør forsvaret sikrere!! Almunia er rake motsetningen, og han gjør forsvaret mer usikkert!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Faen Cesc Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Elendig av Fabregas. Rett og slett!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 faen arshavin elendig! EDIT: trekker det tilbake Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Arshavin lager uro hos Stoke hele tiden, selvom han ikke akkurat har imponert med avslutningene enda. Det kommer nok, lar Stoke han komme gjennom like enkelt resten av kampen så må han jo score til slutt. Fabregas har hatt mange unødvendige balltap. He he, Arshavin!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ole Henrik Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 FANTASTISK SCORING! ARSHAVIN!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Det var et viktig mål!!! Edit: og der burde det stått 2-0! Link to comment Share on other sites More sharing options...
pacman Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 helvete Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Der syns jeg faktisk synd på Eboue, som har vært god så langt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Haha, må bare le litt ass. Utrolig at vi ikke leder mer enn 1-0. Eboue prøvde å komme seg ut av situasjonen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Haha, må bare le litt ass. Utrolig at vi ikke leder mer enn 1-0. Eboue prøde å komme seg ut av situasjonen... Helt enig Nima, det er sjeldent jeg ler når Arsenal misser på sjanser. Akkurat her klarte jeg ikke å la være Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Der skulle IKKE Almunia hatt frispark. Der var vi heldige Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nima Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Vi er ikke et lag som klarer å holde en 1-0 ledelse, så vi må score 1 til .. Arshavin hadde vel uansett gjort en bedre jobb enn Eduardo. Så det er ikke en skandale at Arshavin tar plassen til Eduardo. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Der skulle IKKE Almunia hatt frispark. Der var vi heldige Stemmer det Raven, han har dessverre vært usikker i dag også. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Dæven Eboue der må du spille på arshavin! han hadde strak vei mot mål! Link to comment Share on other sites More sharing options...
eastviolence Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Liten tvil om at Arshavin passer bedre sentralt enn på kanten iallefall.. Han er livsfarlig når han kommer seg i nærheten av 16-meteren. Det idèelle hadde vært å hatt han bak rett bak en kraftspiss, men uheldvis passer ikke det inn i vår formasjon nå.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 hmm, hvor rask er egentlig Nasri?? Blir lett løpt opp av Delap!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nuhi Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Arshavin har vært GOD i første omgangen!! Ser ut som formen kommer Det samme har Eboue, bare synd at han blokka målet til Fabregas. Traore blir bare bedre og bedre, og en ting er sikkert; han har mye bedre pasningsfot enn Clichy og Gibbs. Jeg føler meg alltid usikker med Almunia... huff! Fatter ikke at han får starte i dag! Wenger knows.. Vela burde komme inn for Rosicky i andre omgang.. Han har vært ganske usynlig. Ser fram til at det blir flere mål i andre omgang! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tapapa Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Mye positivt, personlig er jeg veldig godt fornøyd med Traore. Han er vår største positive overraskelse i denne omgangen. Han har plassert seg riktig og hatt stålkontroll på sin side. I tillegg er han flink til å slå innlegg, noe vi ikke har vært vant til fra venstrebackene våre. Jeg forventer at Fabregas løfter sitt spill til andre og at vi vinner komfortabelt til slutt. Manu scorer selvfølgelig i det 46. minutt. Fy f som jeg hater det laget! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanb Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Endelig kommer vi til sjanser, noe som har vært uvant de siste 3-4 kampene, og det skyldes for det meste at Arshavin spiller i midten. Helt klart at han er bedre sentralt enn ute på kanten! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ravenghost Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Arshavin har vært GOD i første omgangen!! Ser ut som formen kommer Det samme har Eboue, bare synd at han blokka målet til Fabregas. Traore blir bare bedre og bedre, og en ting er sikkert; han har mye bedre pasningsfot enn Clichy og Gibbs. Jeg føler meg alltid usikker med Almunia... huff! Fatter ikke at han får starte i dag! Wenger knows.. Vela burde komme inn for Rosicky i andre omgang.. Han har vært ganske usynlig. Ser fram til at det blir flere mål i andre omgang! På samme måte som man ikke skal si "glad i deg" for å slite ut uttrykket, skal man heller ikke slite ut uttrykket "Wenger knows" og bruke det i feil situasjoner. Å si at Wenger knows når det gjelder Almunia, håper jeg er ironi fra din side Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.