Jump to content

Romelu Lukaku 16 år gammel spiss


OleKristian Arsenal 4ever

Recommended Posts

  • 10 months later...

Haha se på Current Club på wikipedia om Romelu Lukaku:

http://en.wikipedia.org/wiki/Romelu_Lukaku

 

Ser ut til å være fikset på nå. Men jeg håper virkelig det er hold i disse ryktene. Han debuterte vell for det Belgiske landslaget allerede i fjor? At denne mannen blir en god fotballspiller er vell ganske sannsynlig, og da finnes det jo, som kjent, ingen bedre klubb å gå til enn netopp Arsenal! B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

"Selv skal Lukaku, som kalles «den nye Drogba», ønske å flytte til enten Chelsea eller Real Madrid."

 

" Jeg er veldig glad for å være her, men dessverre møtte jeg ikke Drogba. Hvis jeg skal gråte noen gang, så er det den dagen jeg skriver under for Chelsea, sier han." - Skal han ha sagt etter besøket på Stamford Bridge

 

Virker som kampen om Lukaku spisser seg til og at Arsenal ikke ligger først i køen. Jeg tror som sagt at det er mest sannsynlig at han går til Chelsea, hvis de kommer med et høyt nok bud da :) Men vi får vente og se.

 

http://www.dagbladet.no/2010/10/28/sport/f...ukaku/14040926/

Link to comment
Share on other sites

Lukaku putta utrulig ballen i mål nokk engang i helgen , og har vell nesten skoret i samtlige kamper i år ?

 

I det siste har det vert lite spekulasjoner runt lukaku ang Arsenal fordi han vist nokk er en super Chelsea supporter. Men her i dag leste jeg på wikipedia at Lukaku skal ha sagt ved flere annledninger at tidligere Arsenal spiller Gavin Watson var han forbilde da han vokste opp!

 

"Lukaku has also said on numerous occasions that former Arsenal playmaker Gavin Watson was his role model growing up."

 

Dette burde vell være posivt i forhold til våre sjangser å signere han. Slik jeg forstår det er den tidligere spilleren Jordan Lukaku som er faren en viktig i prikke i en potesiell overgang. Faren uttalte seg i eit intervju at Lukaku ikke skulle noen plass uten å fullføre studiene, og at han i så fall skulle til en klubb som kunne utvikle talentet mest mulig. Og hvor passer AW bedre inn ? B)

 

Men for oss litt nyere Arsenal supportere, hvem var egentlig Gavin Watson ? Klarer ikke finne noe om ha på internett :)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Trur nok vi berre kan drøyme om å signere denne gutten.. Eg held ein knapp på Barca eller Real..

Aldri si aldri. Wenger kan være riktig så overbevisende når han finner de spillerne han vil ha. Kan også tenkes Vermalen legger inn noen gode ord om klubben :P

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...