Jump to content

Man City B, 02.12.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 197
  • Created
  • Last Reply

Eastmond holder virkelig ikke mål ser det ut som. Lukter Randall eller Coquelin!

Link to comment
Share on other sites

Blir satt høye krav etterhvert til Wilshere, men etter å ha sett en rekke balltap i første omgang lurer jeg på om han kanskje har blitt matchet litt for lett.

 

Wilshere har vært en del skadet i det siste, så han har ikke akkurat all verdens med kamptrening om dagen :)

 

Eastmond holder virkelig ikke mål ser det ut som. Lukter Randall eller Coquelin!

 

Syntes han har gjort en del gode ting, men dessverre mangler han mye tempo i kroppen, og blir dermed ofte kun en rundingsbue for Shitty spillerne, håper på Coquelin i andre omgang selv.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Dec 2 2009, 09:31 PM) 181974[/snapback]

Wilshere har vært en del skadet i det siste, så han har ikke akkurat all verdens med kamptrening om dagen :)

Ok. Er ikke det at jeg skal være overkritisk, men når man skal være et av verdens beste talent så...

Eastmond er helt på bærtur. Han må erstattes!

Link to comment
Share on other sites

Bra 0-0 mot et toppet man shitty lag etter første omgang er bra. Men ser ikke helt for meg hvordan vi skal putte. Vi spiller veldig smalt, og går oss fast på 25-30 m hver gang. Vela klare ikke skape noe alene på topp. Noe vi kanskje ikke kan forvente smot stoppere som Lescott og Toure. Blir spennende å se om Wenger bytter noen allerede i pausen.

Link to comment
Share on other sites

Synes det er en brukbar førsteomgang. Traore og Eastmond får kjørt seg, ellers synes jeg vi klarer oss godt. Liker bevegelsene til Vela veldig godt, han kommer til å få muligheten i bakrommet i andre omgang!

 

Imponerende å se Silvestre mot Adebayor, han imponerer!

Link to comment
Share on other sites

Det er tydelig at noen av gutta kommer fra fjorårets youth-cup lag. Eastmond blir hakket for liten, og Wilshere er vel ute av form. Vår beste er uten tvil Silvestre! Han har spilt meget bra, og er vel den spilleren som holder oss inne i kampen. Jeg syns at Eboue og Rosicky bør ta mer ansvar offensivt. Et skudd i ny og ne hadde ikke vært å forakte :) Det er fortsatt 0-0 og alt kan skje. City er ikke all verdens bakover.

Link to comment
Share on other sites

Det er tydelig at noen av gutta kommer fra fjorårets youth-cup lag. Eastmond blir hakket for liten, og Wilshere er vel ute av form. Vår beste er uten tvil Silvestre! Han har spilt meget bra, og er vel den spilleren som holder oss inne i kampen. Jeg syns at Eboue og Rosicky bør ta mer ansvar offensivt. Et skudd i ny og ne hadde ikke vært å forakte :) Det er fortsatt 0-0 og alt kan skje. City er ikke all verdens bakover.

Synest dem virker solide når vi spiller slik som vi spiller. Men på kontringer og i bakrom trur jeg at vi kan ta dem. Enig at Rosicky bær vise seg mer fram og ta tak her. Eboue har som hovedoppgave forsvar i denne kampen. Så så lenge han gjør det bra skal eg ikke klage.

Link to comment
Share on other sites

Eastmond holder virkelig ikke mål ser det ut som. Lukter Randall eller Coquelin!

 

Helst Coquelin, Randall er ikke noe bedre!

Synes Silvestre og Song har gjort det ganske bra, ihvertfall førstenevnte. Traore gjør også en god jobb.

Vela putter i andre omgang!

Link to comment
Share on other sites

Mange snakker dritt om Traore. Det stemmer nok at han ikke er Guds gave til det defensive, men fytti grisen hvor mange tusen ganger bedre han er enn Clichy og Sagna til å legge gode innlegg! Altså, få han snarest fremover på banen (ikke denne kampen men generelt) og la han spille VM/OVM

Link to comment
Share on other sites

Lure på hvor lenge det går før det blir sikkelig krangel i man shitty, dem har jo plenty med spillere som kan skape krangel i tom garderobe. Alle dem 3 spissene dem spiller med idag har jo mer eller mindre adferdsproblemer.

Nå starter andre omgang, håpe på et kontringsmål fra vår side ganske kjappt.

Link to comment
Share on other sites

Hva er det som har skjedd med Wenger?? Bytta ut Heroinjakka med frakk! Hmm... Kona må ha kjøpt'n og lagt'n i kalenderen luke 1 :)

Hahaha, fantastik. Han har vistnok pratet hughes sur iløp av en omgang også.

ELENDIG GJORT AV MOZART, miste ballen der, og så var det 1-0! Helvette!

Link to comment
Share on other sites

Rosicky, Song og til dels Eastmond kan dele skylda for det målet der. Skrekkelig forsvarsspill!

Link to comment
Share on other sites

Helt vanvittig urutinert av Rosicky der, skulle ikke tro han var blant de eldste akkurat i den situasjonen..

 

I tillegg en elendig jobb av Song, hvor feilplassert er det mulig å stå? Han gir jo Tevez målet der...

Og for en keepertabbe, den burde han ha holdt!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...