Jump to content

Chelsea H, 29.11.09


ted_uh

Recommended Posts

Vi stiller på lik linje. Rent sportslig sett.

Kanskje vi til og med er et steg bak Tottenham. Mot oss stilte de faktisk uten sine tre viktigste spillere (Defoe, Modric og Lennon), og før scoringen vår (1-0) var det helt jevnt.

 

Vet ikke om jeg gidder dette. Å bli så sur og nedfor som jeg blir når Arsenal driter på draget slik som forrige helg og nå, er rett og slett ikke bra for noen. Det sliter på helsa og humøret! Man kan lure på om det er lurt å følge SÅ mye med på et lag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

:P--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Nov 29 2009, 05:53 PM) 181561[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Are you Tottenham in disguise?! Aldri i verden at vi stiller på lik linje som Tottenham.

 

Jeg setter det på spissen.

 

Men på lik linje som dem når vi ikke opp år etter år.

 

De når ikke opp til en fjerdeplass, vi når semien i FA cupen og Champions League, samtidig som vi ender på topp 4 hvert bidige år. Samtidig bruker de mye mer penger på spillerkjøp enn Arsenal. Aldri i livet om at de stiller på lik linje som oss.

Link to comment
Share on other sites

stopperne er jo ikke i nærheten av drogba når cfc går i angrep. eneste mulighet til å hindre han, er å gå i kroppen på han. der ut som de er livredde for å komme borti han. eduardo ser ut som en småguttespiller. denilson har noen meningsløse pasninger, og song som fra noen har fått skryt for sin teknikk (bedre enn zidane), viser vel heller at teknikken ikke er all verden.

 

er fryktelig usikker på hva det er almunia og vermaelen har for seg på 0-2. v bør jo ikke sette ballen på foten, men har a gitt beskjed, og hva i helvette gjør han ut av målet?

 

første 20 ser bra ut, men det ser ikke farlig ut forran mål. cfc vinner de duellene de vil vinne... KJØP!

Link to comment
Share on other sites

Jeg håper mange skjønner at Eduardo ikke er god nok. Håper Vela eller hvem som helst kommer inn. Traore er en god spiller, men kan kan rett og slett ikke spille som Back. Vi kan se at backene våre ikke kan slå innlegg, A.cole derimot...

Link to comment
Share on other sites

Kanskje vi til og med er et steg bak Tottenham. Mot oss stilte de faktisk uten sine tre viktigste spillere (Defoe, Modric og Lennon), og før scoringen vår (1-0) var det helt jevnt.

 

Vet ikke om jeg gidder dette. Å bli så sur og nedfor som jeg blir når Arsenal driter på draget slik som forrige helg og nå, er rett og slett ikke bra for noen. Det sliter på helsa og humøret! Man kan lure på om det er lurt å følge SÅ mye med på et lag.

 

Og vi har Clichy, Gibbs, van Persie og Bendtner ute. Skjønner og begriper ikke hvordan du kan mene at Tottenham er bedre enn oss. Chelsea stiller med en skadefri tropp og kan velge og vrake.

Link to comment
Share on other sites

:P-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 29 2009, 05:56 PM) 181568[/snapback]

De når ikke opp til en fjerdeplass, vi når semien i FA cupen og Champions League, samtidig som vi ender på topp 4 hvert bidige år. Samtidig bruker de mye mer penger på spillerkjøp enn Arsenal. Aldri i livet om at de stiller på lik linje som oss.

Du skjønner hva jeg mener. Om ikke; er det et mål å være i nedre del av topp 4 år etter år? Beklager. Det var virkelig ikke meninga å ødelegge kvelden mer. Nå blir det koselig med 2. omgang. Skål!

Link to comment
Share on other sites

Da smakte øl`en surt, og denne kampen er så godt som tapt. Jeg frykter det kan bli stygt i vårt forsøk på å komme inn igjen. Selvmålet er utur, men du verden hva gjør Almunia der han står med mindre han roper keeper! Og Eduardo, i hvertfall ikke i nærheten av og kunne erstatte RVP. HAn holder på ballen når han skal slippe den, og jeg synes han virker litt treg.

 

Ikke noen som skal lynsjes for det er 0-2 etter en sjangse. og begge målene kunne vært unngått.

MEN det er så forbanna typisk, vi er helt på høyde, men så faller vi sammen som ett korthus på slutten.

 

Jeg anser denne kampen som tapt, for er det en ting vi ikke kan lenger er det å snu slike resultater, der mangler vi rutine og erfaring. For bare håpe ikke dette blir for stygt. Og gidder ikke tenke på neste sesong. Det er ikke jul og vi hadde vel aldri forventet gull, selv om man håper så innser man det på slike dager. Men vi har cuper, og vi har en posisjon og forsvare i premier leauge. Det som er skummelt er at det er så utrolig jevnt i år. Tottenham,Villa, Chelsea, Pool, Man u, Arsenal og kanskje City er og kjmper om topp fire. Og det er der det kan bli stygt. Havner vi utenfor, eller worst case, tenk og havne bak spurvene....

 

Nei, denne sesongen er det som teller, og vi har bare med og gjøre det absolutt beste ut av den! Går pinadø ikke ann og begynne å snakke om neste sesong når vi ikke er i desember, CL er ikke trukket, Fa Cupen er ikke trukket. Så støtt opp! Selv om denne kampen nok desverre er tapt...

Link to comment
Share on other sites

Er Song også skadet nå??

Link to comment
Share on other sites

Og vi har Clichy, Gibbs, van Persie og Bendtner ute. Skjønner og begriper ikke hvordan du kan mene at Tottenham er bedre enn oss. Chelsea stiller med en skadefri tropp og kan velge og vrake.

Tottenham har mer rutine. De har tre og en halv god spiss med mye rutine og som er helt ulike, men alle har ekstremferdigheter. De har langt flere spillere som kan heade ballen i mål...

Clichy, Bendtner, Gibbs er ikke spillere Arsenal anser som sine tre viktigste spillere...

Hadde Fabregas, vPersie og Arshavin vært ute for oss mot Tottenham, hadde det vært annerledes.

 

Og nei, jeg er ikke Tottenham fan i fåreklær. Jeg synes bare at man må få lov til å skrive om ting slik de er nå. Når man ser vekk fra det som heter historie. Selvsagt har Arsenal en mye rikere historie, flere fans osv - slike ting som gjør en storklubb til en storklubb. Men rent sportslig kan jeg ikke se at Tottenham har et svakere lag enn oss.

 

Keeperne og forsvar sånn cirka likt, vi har bedre midtbane, de har bedre spisser... Kan dere virkelig si at dere er uenige i det?

Link to comment
Share on other sites

Glimrende med Theo inn, men Song ut?! Dette er jo helt håpløst dersom Song er helt frisk.

Må nok være en skade. Bare det som manglet!

Hadde Eduardo en mulighet igjen. Men gjorde feil valg. Savner en sikkelig klasse spiss her nå!

Kipt at den ble annulert!

Link to comment
Share on other sites

Wenger!!!!!!!!!!!! Kjøp DZZEEKOOOOOO

 

Et lite problem er vel det at Dzeko selv vil til Italia og Milan, mens Wolfsburg ikke er interesserte i å selge han. Skal vel opp mot 250 millioner for at Wolfsburg skal bli fristet til å selge..

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...