Jump to content

Chelsea H, 29.11.09


ted_uh

Recommended Posts

Wenger sa på pressekonferansen at han hadde en 50-50 sjanse. Så ikke utelukk at han spiller. Jeg syns at hver

gang Wenger sier 50-50, så ender spilleren opp med å spille uansett :) . Spiller ikke Gallas, er det en alvorlig svekkelse for oss desverre.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 230
  • Created
  • Last Reply

Dette blir en utrolig spennende kamp, men jeg klarer ikke å se for meg Arsenal som vinnere. Hvis vi skal vinne tror jeg vi må ha Gallas på banen, og det ser vel mørkt ut for øyeblikket. I denne kampen vil jeg se Eboue som indreløper. Han har deffensive fiber i kroppen, jobber beinhardt hjemover og er sterk i kroppen, noe som vil bli meget viktig når Chelsea stiller med Essien og Drogba. Håper også at vi stiller med Silvestre på venstre backen og at Traore blir benket, for så å komme på hvis vi jager en utligning. Hodestyrke, generell styrke og rutine vil bli viktig. Håper på dette laget:

 

Almunia

 

Sagna-Gallas*-Vermaelen-Silvestre

 

Eboue-Song-Fabregas

 

Rosicky-Eduardo-Arshavin

 

COME ON YOU ARSENAL!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Kampen mellom Fabregas og Essien blir veldig viktig i denne kampen. Taper Fabregas denne så kan det se dårlig ut, men greier Fabregas og komme seg unna Essien så kommer det til og gå bedre.

Tenkte på det samme. Klare Essien å ta Fab ut av kampen sliter vi ofte med å få spillet og løpa til å sitte. Men vi skal ha nok kreativitet i laget til at andre kan styre kampen fra midten også. Både Mozart og Nasri bør klare å gjøre dette.

Er også skeptisk til hvem på laget vårt som skal putte, nå som RvPersie er ute resten av sesongen. Eduardo har hatt mange muligheter i det siste men ikke noen mål.

Link to comment
Share on other sites

What??

 

1 . Vi er på hjemmebane hvor vi har 5-0-0, spiller drømmefotball og scorer "for fun"

 

2 . Chelsea har tapt mot Villa og Wigan på bortebane i år

 

3 . We`ve got Cesc Fabregas !

We got Gallas, We got Arshavin, we got Nasri osv.

Toppkamper lever alltid sitt eget liv. Det viser jo Liverpool som tapte mot alt og alle, hadde stjernene skadet, men sendte manure hjem uten poeng. Det skal vi gjøre med Chelsea imorgon.

Link to comment
Share on other sites

We got Gallas, We got Arshavin, we got Nasri osv.

Toppkamper lever alltid sitt eget liv. Det viser jo Liverpool som tapte mot alt og alle, hadde stjernene skadet, men sendte manure hjem uten poeng. Det skal vi gjøre med Chelsea imorgon.

 

Jepp, se mitt resultattips i Scum-tråden ;)

Link to comment
Share on other sites

What??

 

1 . Vi er på hjemmebane hvor vi har 5-0-0, spiller drømmefotball og scorer "for fun"

 

2 . Chelsea har tapt mot Villa og Wigan allerede på bortebane i sesongen

 

3 . We`ve got Cesc Fabregas !

 

What sier jeg og!!!!

Ikke bare pga. statestikk men fordi Arenal er Arsenal.

 

Vi kan alltid vinne og vi vinner denne, tror jeg!!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok Wenger går for Silvestre. Han har fått litt kamptrening i det siste, så det vil ikke være helt galt å sette ham innpå i denne kampen. Videre er jo det store spørsmålet hva Wenger gjør helt der fremme. Eduardo er en spiller som kan holde på ballen og som kan det å plassere seg riktig. Selvom jeg er bekymret for at han kan forsvinne i Chelseas sterke forsvar, tror jeg han starter i midten. Mitt ønske er Walcott, som har fart og hurtighet som styrke. Tror det er det vi trenger i en kamp vi må lede an i:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Silvestre

Fabregas - Song - Denilson

Walcott - Eduardo - Nasri

 

Arshavin på benken pga psykiske problemer!

 

2-1 til Arsenal med mål av Vermaelen og Nasri!

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende se startoppstillingen i morgen.

Håper selv på:

----------------------Almunia---------------------

Sagna---Gallas------------Vermaelen---Silvestre

-----------------Song------------------------------

-----------Fabregas---Denilson------------------

Eboue------------------------------------Arsjavin

---------------------Eduardo--------------------

 

Trur nok ikke vi ser Eboue på banen, men føler han kunne hjulpet til med å forsvare seg mot Cashley. Samt at han ofte har løp mellom stopper og back, som vil være mer gunstig da Cole er god en mot en. Walcott vil være supersub. Som kommer innpå etter 60 min. Da det er noen trøtte ben på banen. Nasri erstatter enten Denilson eller Arsjavin. Har faktisk troen. Fordi vi skal angripe denne kampen. Og det kan vi. Håper gutta er klare. Satser på 3-1. Eduardo, Arsjavin og Denilson. Good luck

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende se startoppstillingen i morgen.

Håper selv på:

----------------------Almunia---------------------

Sagna---Gallas------------Vermaelen---Silvestre

-----------------Song------------------------------

-----------Fabregas---Denilson------------------

Eboue------------------------------------Arsjavin

---------------------Eduardo--------------------

 

Trur nok ikke vi ser Eboue på banen, men føler han kunne hjulpet til med å forsvare seg mot Cashley. Samt at han ofte har løp mellom stopper og back, som vil være mer gunstig da Cole er god en mot en. Walcott vil være supersub. Som kommer innpå etter 60 min. Da det er noen trøtte ben på banen. Nasri erstatter enten Denilson eller Arsjavin. Har faktisk troen. Fordi vi skal angripe denne kampen. Og det kan vi. Håper gutta er klare. Satser på 3-1. Eduardo, Arsjavin og Denilson. Good luck

 

Arshavin spiller nok ikke ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror nok Wenger går for Silvestre. Han har fått litt kamptrening i det siste, så det vil ikke være helt galt å sette ham innpå i denne kampen. Videre er jo det store spørsmålet hva Wenger gjør helt der fremme. Eduardo er en spiller som kan holde på ballen og som kan det å plassere seg riktig. Selvom jeg er bekymret for at han kan forsvinne i Chelseas sterke forsvar, tror jeg han starter i midten. Mitt ønske er Walcott, som har fart og hurtighet som styrke. Tror det er det vi trenger i en kamp vi må lede an i:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Silvestre

Fabregas - Song - Denilson

Walcott - Eduardo - Nasri

 

Arshavin på benken pga psykiske problemer!

 

2-1 til Arsenal med mål av Vermaelen og Nasri!

 

Psykiske problemer??

Skjønner det er skipt og ikke komme videre til VM, men han har jo masse annet og glede seg til.

CL og PL ligger vi jo bra ann i. Han er proff, så han takler dette.

Link to comment
Share on other sites

Hyggelig av Arsenal dette, samtidig har Lampard inngått et veddemål med en ung Gooner, som jeg håper for all del i verden slipper å gå med en Chelsea drakt for en hel dag, så dermed må gutta gjøre en skikkelig jobb i dag! Forøvrig håper jeg Lampard gir de £20,000 til veledighet uansett resultat.

 

Håper Gallas starter i dag, sammen med Arshavin som burde klare å gjøre om depresjonen til motivasjon om å score 4 mål i samme kamp mot Chelsea!

Link to comment
Share on other sites

Merker at jeg begynner å bli rimelig nervøs nå! Prøver å lese på prøve, men det er så å si umulig. Jeg har troen på en seier i dag, forresten. Håper på dette laget:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Eboue

Fabregas - Song - Rosicky

Walcott - Eduardo - Nasri

 

Jeg skulle helst sett at Eboue og Sagna byttet plass, men Wenger har uttalt at han ser på Eboue og Traore som alternativene på venstreback. Håper virkelig ikke Traore starter. Jeg har absolutt troen på han, men han er ikke god nok enda til å spille mot Chelsea. Det kunne hatt katastrofale følger.

 

Jeg er litt i tvil om hvem jeg helst vil se av Denilson og Rosicky, men jeg endte på sistnevnte. Han har god arbeidsinnsats, mange offensive kvaliteter og han er en utrolig god spiller når han er i form. Denilson imponerte mot Standard Liege, men jeg er redd han kan bli litt anonym mot Chelsea.

 

Arshavin virker helt knust for tiden, og han har ikke spilt optimalt til nå. Walcott er virkelig gira på kamp, så jeg tror han er det beste alternativet. Han gir oss også en vanvittig kontringsstyrke. Eduardo har heller ikke spilt optimalt i år, men jeg tror han er det beste alternativet nå som både van Persie og Bendtner er skadet. Han har syke avslutninger, og en god forståelse for spillet.

Link to comment
Share on other sites

Walcott er desverre blitt avkledd mot backer som assh#le og evra. Vil heller ha utpå vår kvite russer, for han gjer meg ein drøm.

 

Slår me eit friskmeldt Chelsea i ettermiddag, med den skadesituasjonen me har nå, kan ingen her inne noen gang denne sesongen klage på for tynn stall!

Link to comment
Share on other sites

Vil heller ha utpå vår kvite russer, for han gjer meg ein drøm.

For han gjer meg en drøm

Han gjer meg aldri mareritt

så husk å ikkje blås meg ensom

Blås med meg, min kvite russer

Blås med meg, min kvite russer

Blås med meg, min kvite russer

Blås med meg, min kvite russer

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Mine spådommer for denne kampen:

Cech gjør sin obligatoriske keepertabbe mot oss.

almunia gjør sin obligatoriske keepertabbe.

Eduardo scorer på en vanvittig vending og raskt skudd i ett folksomt område.

arshavin scorer 3-1 målet på en hinsides spurt i det 89. minutt.

Song vinner midtbaneduellen og Essien er anonym.

Vermaelen scorer også.

 

Jeg gleder meg alledere.

 

Jeg ser mange spår Arsenal nedenom og hjem grunnet brukket fyrstikk. Ja, det er leit men vi har en meget god backup i Eduardo som kommer til å score på bestilling når det først løsner og jeg tipper det løsner i dag.

 

På lik linje med at jeg mener Fabianski er bedre enn almunia mener jeg Eduardo er bedre enn VP som midtspiss.

BE

Link to comment
Share on other sites

Mine spådommer for denne kampen:

Cech gjør sin obligatoriske keepertabbe mot oss.

almunia gjør sin obligatoriske keepertabbe.

Eduardo scorer på en vanvittig vending og raskt skudd i ett folksomt område.

arshavin scorer 3-1 målet på en hinsides spurt i det 89. minutt.

Song vinner midtbaneduellen og Essien er anonym.

Vermaelen scorer også.

 

Jeg gleder meg alledere.

 

Jeg ser mange spår Arsenal nedenom og hjem grunnet brukket fyrstikk. Ja, det er leit men vi har en meget god backup i Eduardo som kommer til å score på bestilling når det først løsner og jeg tipper det løsner i dag.

 

På lik linje med at jeg mener Fabianski er bedre enn almunia mener jeg Eduardo er bedre enn VP som midtspiss.

BE

Håper du har rett i din spådom. Men ikke enig med deg i at Eduardo er bedre som midtspiss enn RvP, RocketRobin skaper mye mer og er mye mer innvolvert i kampene. Synest også RvP er bedre på avsluttninger på første berøring.

Link to comment
Share on other sites

Håper vi starter sånn

 

-------------------Almunia--------------------

Sagna----Gallas----------Vermaelen----Silvestre

---------------------Song------------------------

--------Fabregas-----------Rosicky-------------

Walcott(Nasri)-----------------------------Arshavin

------------------Eduardo------------------------

 

Håper på seier og tror vi kan greie det med dette laget.

Satser på en 1-0 seier etter et fantastisk langskudd av Rosicky.

Link to comment
Share on other sites

For han gjer meg en drøm

Han gjer meg aldri mareritt

så husk å ikkje blås meg ensom

Blås med meg, min kvite russer

Blås med meg, min kvite russer

Blås med meg, min kvite russer

Blås med meg, min kvite russer

 

:P

sykt :P

Link to comment
Share on other sites

Det største problemet med RvP er at han er svak på høyrefoten, og ofte må vende seg så han kan skyte med venstrefoten. Det gjør han litt forutsigbar, spesielt mot stoppere som Terry og Carvalho.

 

 

Uenig. Han har blitt mye bedre med høyre og har denne sesongen scoret med høyre mot Fulham og mot City. For ikke å nevne NLD ifjor + hjemmekampen mot Liverpool!! Alle disse målene var ikke tap-ins, men velplasserte og gode skudd med hans antatt svakere fot :P Så han er definitivt ikke forutsigbar lenger

 

Edit: Forrige sesong scoret han jo også et praktmål med høyre borte mot Chelsea!

 

Kommer ikke på flere i farten. Men han er ihvertfall definitvit ikke svak med høyre :P

 

Miss u Robin!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...