Jump to content

Sunderland B, 21.11.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Får bare gratulere Sunderland med en solid def kamp. Men vi hadde vertfall fortent 1 poeng denne kampen.

 

Er ikke enig at vi har fortjent noe som helst i denne kampen. Vi stinker fra en ende til en annen i denne kampen. Det var ingen fart og bortimot samtlige spilte langt under pari. Med tap i dag så kan vi glemme å vinne PL denne sesongen også.

 

Men selvsagt grattis til sunderland. Solid kamp av dem hvor de var best på alle måter.

Link to comment
Share on other sites

Får bare gratulere Sunderland med en solid def kamp. Men vi hadde vertfall fortent 1 poeng denne kampen.

 

Fortjente ingenting i dag. Forferdelig kamp. Sunderland gjør alt riktig. Velger å legge seg bakpå og uten v.persie og med en håpløst svak eduardo så har vi ingenting. Ikke kraft, ikke guts, ingenting!

Skuffende. Men vi kommer tilbake neste helg!

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner måltørken. Vi er jo helt tannløse fremover og bakover er det helt håpløst! Tror ikke Traore får flere sjanser for a-laget så lenge han spiller for klubben, den fyren har ikke en fremtid i Arsenal. Og Eduardo...jeg har virkelig ikke ord. Hvordan den spilleren fikk en ny kontrakt er en stor gåte for meg.

Link to comment
Share on other sites

dette er noe av det dårligste vi har prestert på lange tider, det var nesten ingen som gadd anstrenge seg. Når vi fikk ballen, så ble det en Arsenal spiller mot 3-4 fra Sunderland, mens resten av Arsenalspillerne fant seg en plass å stå å sove på.

 

Skal vi vinne noe, så må vi dra hjem poeng i disse kampene også, kunne godt tenkt meg arbeidskapasiteten til Darren Bent i Arsenal og Cana :-)

Link to comment
Share on other sites

der ble det ørlille håpet jeg hadde mooost til helvete hvert fall!!!

 

ingenting som funket i dag, og rein Terror og se på, det som var var nesten og det er blodslit og se på..

 

får vel gratulere chelsea med PL, kjedelig at det ikke skulle bli mer spennede en det..

 

vi kan takke bortekampene får dette egentlig

Link to comment
Share on other sites

Nå begynner måltørken. Vi er jo helt tannløse fremover og bakover er det helt håpløst! Tror ikke Traore får flere sjanser for a-laget så lenge han spiller for klubben, den fyren har ikke en fremtid i Arsenal. Og Eduardo...jeg har virkelig ikke ord. Hvordan den spilleren fikk en ny kontrakt er en stor gåte for meg.

Begge har vært skadet, og er ikke i kampform. Traore er et kjempetalent, og Eduardo har vist målteft. Vær litt tålmodig før du kommer med slike håpløse uttalelser.

 

Edit: Og gullet er da ikke tapt enda! Vi er ikke halvveis engang, og er bare fem poeng fra toppen om vi vinner hengekampen mot Bolton! Det er helt vanvittig hvor negative folk på forumet her er.

Link to comment
Share on other sites

Hvor mange år siden er det Arsenal leverte en SÅ begredelig forestilling? Vi har ikke hatt én stor sjanse idag. Vanskelig å se hvorfor Eduardo fortjente en 5 års kontrakt etter prestasjonen idag...

Link to comment
Share on other sites

dette er noe av det dårligste vi har prestert på lange tider, det var nesten ingen som gadd anstrenge seg. Når vi fikk ballen, så ble det en Arsenal spiller mot 3-4 fra Sunderland, mens resten av Arsenalspillerne fant seg en plass å stå å sove på.

 

Skal vi vinne noe, så må vi dra hjem poeng i disse kampene også, kunne godt tenkt meg arbeidskapasiteten til Darren Bent i Arsenal og Cana :-)

 

satt og tenkte på det under kampen, jeg hadde byttet Eduardo mot Bent, Cana hadde gjort seg han og, håpte på han for harde livet i sommer

Link to comment
Share on other sites

dette var noe av det tarveligste jeg har sett av arsenal. hver jævla gang de tar med ballen fremover, skal de lempe den inn i midten. 1 arsenal spiller mot 4-5 sland spillere. cesc spiller ned prislappen sin fra 60 mill pund til 60 mill kroner :P gutten har nok en utsøkt pasningsfot når ballen ruller, men ved frispark har han en syk evne til å treffe første forsvarers hode. cornere kan han ikke slå.

 

cesc, nasri, rosicky, ramsey fungere ikke på noe vis. ramsey og cesc er for like, og det er de to andre også. å starte en sånn kamp uten kantspillere er latterlig. wenger gjorde en stor feilvurdering med startoppstillingen.

 

chelse mangler to av sine aller mest sentrale spillere, men gjør som de vil uansett. topp klasse i hele stallen. hva har arsenal å sette inn ved skader? traore?! ingen tvil om at han er rask, men han er ingen forsvarsspiller. de stakkers andre 3, må rydde opp for han gang på gang. eduardo? joda, han fungere han. men ikke i 4-3-3. han må ha en spiss sammen med seg. han har ikke fysikk til å klare seg alene på topp.

 

helt til slutt, vil jeg si at jeg heller ikke er imponert over almunia ved scoringen. jeg synes han går halvhjertet ned, og har ikke overkroppen mot ballen. ser ut som om han prøver å få beina ned mot ballen. han har også flere håpløse igangsettinger.

 

det må nok nye spillere inn i januar ja. kee, fs,DM og en MÅLSCORER. dm fordi jeg ikke synes song er god nok. for dere som mener noe annet; tell balltapene hans i dag, og antall dueller han taper...

Link to comment
Share on other sites

Liverpool tapte for Sunderland. United burde tapt for Sunderland. Vi tapte for Sunderland. Det er ingen krise. Vi hadde, om enn ikke flatt batteri, ikke de nødvendige 100% som man trenger for å slå Bruces menn i år.

 

De to tapte poengene mot West Ham var en liten minikrise. Dette var en liten "shit happens". Dessuten vinner man aldri PL ved å lede til jul. Sånn sett er vi i pole position.

Link to comment
Share on other sites

Begge har vært skadet, og er ikke i kampform. Traore er et kjempetalent, og Eduardo har vist målteft. Vær litt tålmodig før du kommer med slike håpløse uttalelser.

 

Edit: Og gullet er da ikke tapt enda! Vi er ikke halvveis engang, og er bare fem poeng fra toppen om vi vinner hengekampen mot Bolton! Det er helt vanvittig hvor negative folk på forumet her er.

 

en ting er helt klart; traore er ingen forvarer!

Link to comment
Share on other sites

dette var noe av det tarveligste jeg har sett av arsenal. hver jævla gang de tar med ballen fremover, skal de lempe den inn i midten. 1 arsenal spiller mot 4-5 sland spillere. cesc spiller ned prislappen sin fra 60 mill pund til 60 mill kroner :P gutten har nok en utsøkt pasningsfot når ballen ruller, men ved frispark har han en syk evne til å treffe første forsvarers hode. cornere kan han ikke slå.

 

cesc, nasri, rosicky, ramsey fungere ikke på noe vis. ramsey og cesc er for like, og det er de to andre også. å starte en sånn kamp uten kantspillere er latterlig. wenger gjorde en stor feilvurdering med startoppstillingen.

 

chelse mangler to av sine aller mest sentrale spillere, men gjør som de vil uansett. topp klasse i hele stallen. hva har arsenal å sette inn ved skader? traore?! ingen tvil om at han er rask, men han er ingen forsvarsspiller. de stakkers andre 3, må rydde opp for han gang på gang. eduardo? joda, han fungere han. men ikke i 4-3-3. han må ha en spiss sammen med seg. han har ikke fysikk til å klare seg alene på topp.

 

helt til slutt, vil jeg si at jeg heller ikke er imponert over almunia ved scoringen. jeg synes han går halvhjertet ned, og har ikke overkroppen mot ballen. ser ut som om han prøver å få beina ned mot ballen. han har også flere håpløse igangsettinger.

 

det må nok nye spillere inn i januar ja. kee, fs,DM og en MÅLSCORER. dm fordi jeg ikke synes song er god nok. for dere som mener noe annet; tell balltapene hans i dag, og antall dueller han taper...

 

Målscorer inn? Har folk her fulgt med? Ingen har scora så mange mål som oss denne sesongen. Vi spiller 1 kamp hvor vi ikke putter -og helvete er løs med en gang. Kamper var dårlig - vi fortjente ikke å vinne. Men makan til svartmaling får du ikke kjøpt her til lands som det enkelte her bruker.

 

Vi er videre i CL - vi er videre i LC - vi er 5 poeng bak hvis vi vinner hengekampen i PL... Ja vi har falt av lasset for lengst.

Link to comment
Share on other sites

Målscorer inn? Har folk her fulgt med? Ingen har scora så mange mål som oss denne sesongen. Vi spiller 1 kamp hvor vi ikke putter -og helvete er løs med en gang. Kamper var dårlig - vi fortjente ikke å vinne. Men makan til svartmaling får du ikke kjøpt her til lands som det enkelte her bruker.

 

Vi er videre i CL - vi er videre i LC - vi er 5 poeng bak hvis vi vinner hengekampen i PL... Ja vi har falt av lasset for lengst.

 

vi har ikke falt av lasset men vi kommer ikke til og hente inn en sånn ledelse på chelsea, det er og være realistisk mener jeg..

 

ellers enig i at det ikke er vits og svartmale situasjonen helt pga denne kampen, mange lag som kommer til og tape poeng mot suderland..

men uansett meget skuffet over innsattsen i dag

Link to comment
Share on other sites

Nå rykker vi ned!!

 

En gjeng spillere med lite strøm på batteriene, for mange like spillertyper, for lite kliniske på de sjansene får og som alltid er der slik at vi må score 2-3 mål for å kunne vinne en kamp i og med at vi for skjelden klarer å holde tett.

 

Som jeg har forsøkt å hevde noen ganger er Chelsea laget å slå denne sesongen. De har den suverent beste og bredeste stallen og de har en trener som vet å utnytte den. Neste helg er sesongens første milestone, og det er i og med dagens resultat blitt en kamp som må vinnes. Uavgjort duger ikke.

Link to comment
Share on other sites

"der starta måltørken" "4. plass innen rekkevidde" "ingen sjanse på ligagullet" osv .. det gjør vondt å høre slike kommentarer

 

vi har spilt fantastisk fotball til nå, skora mange mål og fansen har vært i himmelen.. etter en landslagspause med nye skader og slitne spillere kommer vi til Sunderland som har slått Pool og tatt poeng mot Man Utd for å spille en EKSTREMT vanskelig bortekamp, og det ender med en dårlig kamp og 1-0 tap

 

veldig veldig skuffende, men slike kamper vil komme, vi kan ikke fortsette som vi har gjort de siste ukene gang på gang, det trur jeg de fleste viste.. Sunderland forsvarte seg godt, men vi spilte heller ikke direkte bra i angrep, målet dems var pure luck, med en blanding av tamt forsvarsspill..

 

Eduardo spilte heller ingen god kamp, men gi nå mannen litt tid, han har nettopp kommet tilbake fra et fryktelig benbrudd, og diverse andre skader, og har igrunn gjort et comeback over forventning.. dessuten var det godt å se at Vela kom inn og satte fart i angrepet vårt, det viser at vi har alternativer, hadde det vært opp til meg ville han starte neste helg..

 

og hva gjorde Traore så heidundrande gælig? jeg synes han gjorde en god kamp på venstre back, og vi skal være glad vi har så god backup som vi har der.. håper du som mente han ikke burde få flere kamper kan peke på noen gode argumenter for det

 

jeg GLEDER meg til neste helg, for da er vi med i teten igjen.. med 3 poeng mot Chelsea og seier i hengekampen er vi på ny 2 poeng bak Chelsea, og da er vi med i kampen om seriegull er vi ikke?

vi har Walcott, Vela og Denilson tilbake, og alle muligheter neste helg, 4. plass innen rekkevidde? snakker du for City eller Pool?

Link to comment
Share on other sites

Så var hylekoret igang, nesten litt imponert.

Joda, dette var langt ifra en god kamp av gutta. Vi tapte borte mot Sunderland i en kjedelig kamp, hvor ingen av lagene var noe bedre enn de andre. En jevn batalje, mange personlige feil på begge side, få store sjanser til begge lag, og hvor hjemmelaget tok 3poeng.

 

Det var mye som ikke fungerte idag, men det kan være vanskelig å komme tilbake etter landskamper å finne rytmen og flyten man hadde før. Få treninger, mye reising, mindre fokus på Arsenal (pga landslagsfokus), og sånt kan spille inn når det er mange som er borte samtidig.

 

Vi sleit idag med at både venstre og høyre side slet med å finne sine arbeidsoppgaver, og dette synes jeg var mest synlig på det defensive planet. (kant, back, og stopper) Synes det ble en usikkerhet i laget, og det var mye personlige feil. Traore, Rosicky, og Vermaelen hadde ikke noe fantastisk samarbeid idag, men de to førstnevnte har ikke spilt mye sammen så det får gå på den kvoten.

 

Vi kunne tatt ledelsen etter et saftig skudd av Rosicky, men keeperen reddet mesterlig.

 

Nasri og Rosicky trenger spilletid for å komme tilbake iform, og det merkes at de manglet noe av timingen og spilleforståelsen i løp og pasningsalternativer i kampen.

Eduardo mener jeg må jobbe enda mer rettvendt mot 16-meteren, for det er der han er god. Han har mye å gå på, og jeg håper han tar steget nå når Persie er borte.

 

All honnør til Sunderland, som hadde marginene med seg å vant kampen. Føler selv at dette var en typisk uavgjort kamp, men men.

 

Så, da kan de som vil fortsette med hylekoret over hvor forferdelig start vi har hatt denne sesongen, og svartmale alt. Regner med morsom lesing utover kvelden og uka :P

 

*gooner*

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...