Jump to content

Sunderland B, 21.11.09


ted_uh

Recommended Posts

Kjedelig med Gibbsy. Håper Wenger plukker ut dette laget om han ikke rekker kampen.

 

Almunia

 

Sagna Gallas Vermealen Silvestre

 

Fab Song Diaby (Eboue)

 

Rosicky Eduardo Nasri

 

 

* Er Diaby helt frisk fra skaden han pådro seg mot Wolves? Har ikke hørt noen er heller ikke oppført på physioroom. Mange vil kanskje savne Arshavin fra laget mitt, men jeg mener 3 * 90 minutter på 8 dager blir litt mye for vår elskede russer. Min oppfatning er han han er en spiller som trenger overskudd for å skinne og med to krevende kvalifiseringskamper i beina, tror jeg Wenger gjør det lurt i å la AA være en eventuell superjoker.

 

* Faren ved dette laget er, tror jeg, at vi fort kan bli litt "flate" i måten vi angriper på. Veldig mange møtende og ballglader gutter der...

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 153
  • Created
  • Last Reply

Da er det klart at fire spillere er borte fra skadelisten, det er Denilson, Carlos Vela, Armand Traore og Lukasz Fabianski. Alle fire kan spille lørdagens kamp. Andrey Arshavin er det usikkerhet rundt, det er mulig at han ikke rekker matchen. Theo Walcott og Jack Wilshere er på vei tilbake, men ingen av de to rekker oppgjøret. Ellers mangler Abou Diaby, Kieran Gibbs, Gael Clichy og Johan Djourou.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikkje like ille alt som kjem frå Man. Utd., og Sunderland-sjef Steve Bruce viser seg nok ei gong som ein særdeles sympatisk og oppegåande fyr. I motsetnad til ein del andre P.L managerar eg kunne nemne. Eg tykkjer han summerer opp Arsene Wenger og Arsenal på ein framifrå måte i denne artikkelen. Han har verkeleg fatta poenget. Det ville glede meg stort om Sunderland held fram i same spor, og snappar ein C.L. plass på bekostning av lag som Tottenham og Man. City.

Link to comment
Share on other sites

For sikkerhetens skyld er været for morgendagens kamp ikke veldig bra…

 

http://www.dagbladet.no/vaer/index.php5?op...er&uni=-3587029

 

Hvor mange ganger tidligere har vi tapt denne typen kamper:

 

• Etter landslagspause

• Lang skadeliste

• Motstander i Nord som har tatt store skalper tidligere i sesongen (Liverpool)

• Surt vær med vind, regn og dårlig bane

• Fysisk motstander

• Nøkkelkamp der vi kan klatre helt til topps om vi slår Chelsea neste helg

 

 

Jeg gleder meg stort og mener dette er viktigste PL kamp på 5 år!!

Link to comment
Share on other sites

Klar for kamp nå kjenner jeg! ;) velger å gå til kampen med optimisme, og tipper 3 eller 4 - 1 seier, hvem som putter er jeg fullstendig likegyldig til!

 

Har ikke noe klart favorittlag i tankene, men håper at Traore starter på venstreback, i stede for Silvestre, da jeg velger å tro på fart og angrepslyst foran rutine.

 

Go Gunners, dette klarer vi! ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg er veldig usikker på lagvalget denne gangen. Spørs litt hva sunderland spiller med. De vil sannsynlighvis prøve skape en krig på midten med cana og cattermole. Og ha Bent på topp. Enten sammen med Campbell eller alene. Richardson vil nok spille venstre og enten Campbell eller Malbranque på høyre. De vil nok prøve kontre oss i senk. Føler derfor det kan være greit at Traore spiller med tanke på sin fart og dermed kan hjelpe Vermaelen litt. Sentralt føler jeg vi trenger å ha litt krigere selv så vil se Diaby eller Eboue ved siden av Fabregas og Song. PÅ topp er vel Dudu klokkeklar. Men på vingene vil jeg se enten Rosicky eller nasri, men ikke begge to samtidig da jeg føler at fart er en ting som kan ta det trege forsvaret til Sunderland. Jeg tenker at det lønner seg ligge litt dypere denne kampen, for å så angripe raskt. Håper muligens på Walcott på kanten.

 

Føler vi er at lag som stiller sterkt mot sunderland, og trur på seier.

Link to comment
Share on other sites

Tror Denilson bør få Songs rolle i denne kampen. Ikke fordi Denilson er bedre, men delvis to grunner: Om Song får et gult kort så vil han gå glipp av Chelseakampen. Og om han spiller, så tror jeg han vil ta i veldig lite i duellene fordi han er redd for å få et gult kort, og slikt har vi ikke råd til mot Sunderland.

 

Forøvrig tror jeg vi vinner 2-0 og viser at vi takler ting vi ikke har taklet tidligere sesonger - i tillegg til at vi ikke slipper inn mål.

Link to comment
Share on other sites

Jeg gleder meg stort og mener dette er viktigste PL kamp på 5 år!!

 

Jeg vil jo kanskje påstå at bl.a kampen mot Tottenham på Highbury våren 2006 var hakket viktigere ;)

 

Men skal ikke krangle med deg i at det er en viktig kamp! Kjedelig og meget uheldig for vårt vedkomne skulle det bli øs-pøs regnvær.... ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil jo kanskje påstå at bl.a kampen mot Tottenham på Highbury våren 2006 var hakket viktigere ;)

 

Men skal ikke krangle med deg i at det er en viktig kamp! Kjedelig og meget uheldig for vårt vedkomne skulle det bli øs-pøs regnvær.... ;)

Den neste kampen er alltid den viktigste ;)

Link to comment
Share on other sites

Jeg vil ikke spare noen spillere! Tar heller 3 poeng mot Sunderland og null mot Chelsea enn 0 mot begge lag.

 

Tross alt er Sunderland en mer overkommelig motstander enn hva Chelsea er, og vi bør derfor satse alt på å kapre 3 poeng i denne kampen. Spillerne klarer å motivere seg selv mot Chelsea, og kanskje yte det lille ekstra. I tillegg kommer sikkert noen andre spillere tilbake fra skade til Chelsea kampan.

 

Fryktelig, fryktelig nervøs foran dagens kamp kjenner jeg.

Link to comment
Share on other sites

Har noen lagoppstillinger? Hvor finner dere dette?

 

Kampen begynner ikke før 4, og lagoppstillingene er vanligvis ikke ute før det er en halvtime igjen til avspark.

 

Forøvrig er det latterlig at VGlive ikke følger kampen i dag, de har jo så og si live oppdatering av hver bidige kamp i PL. Viser vel igjen hvor lite VG har til overs for Arsenal eller Sunderland når de glemmer, eller velger å utelate denne kampen.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 21 2009, 02:19 PM) 180963[/snapback]

Kampen begynner ikke før 4, og lagoppstillingene er vanligvis ikke ute før det er en halvtime igjen til avspark.

 

Forøvrig er det latterlig at VGlive ikke følger kampen i dag, de har jo så og si live oppdatering av hver bidige kamp i PL. Viser vel igjen hvor lite VG har til overs for Arsenal eller Sunderland når de glemmer, eller velger å utelate denne kampen.

 

Ok takk

 

Vet at kampen begynner 4. Grunnen til at jeg spurte var fordi jeg synes å huske at noen ved tidligere kamper har lagt ut de 11 utvalgte et par timer før matchen

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 21 2009, 02:19 PM) 180963[/snapback]

Kampen begynner ikke før 4, og lagoppstillingene er vanligvis ikke ute før det er en halvtime igjen til avspark.

 

Forøvrig er det latterlig at VGlive ikke følger kampen i dag, de har jo så og si live oppdatering av hver bidige kamp i PL. Viser vel igjen hvor lite VG har til overs for Arsenal eller Sunderland når de glemmer, eller velger å utelate denne kampen.

 

Fullstendig enig, Stefan B.. Derfor har jeg sendt mail til VG og spurt om grunnen til dette... Spent på svaret til VG..

Link to comment
Share on other sites

Laget iflg Safc.com

 

Almunia

Sagna Gallas Vermaelen Traore

Rosicky Fabragas Ramsay Song Nasri

Eduardo

 

Regner med at dette er en 4-3-3 så da er det vel:

 

Almunia

 

Sagna - Gallas - Vermaelen - Traore

 

Fabregas - Song - Ramsey

 

Rosicky - Eduardo - Nasri

 

Syntes det ser sinnsykt sterkt ut med tanke på at van Persie og Arshavin ikke starter. Får håpe Nasri og Rosicky har en god dag på jobben og supplerer Eduardo med mange fine stikkere ;)

Link to comment
Share on other sites

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Nov 21 2009, 03:48 PM) 180978[/snapback]

Regner med at dette er en 4-3-3 så da er det vel:

 

Almunia

 

Sagna - Gallas - Vermaelen - Traore

 

Fabregas - Song - Ramsey

 

Rosicky - Eduardo - Nasri

 

Syntes det ser sinnsykt sterkt ut med tanke på at van Persie og Arshavin ikke starter. Får håpe Nasri og Rosicky har en god dag på jobben og supplerer Eduardo med mange fine stikkere ;)

Trur ikke Ramsey får starte, håper på litt mer muskler der. Trenger det idag. Frykter Bent og Cana.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...