Jump to content

Wolves B, 07.11.09


ted_uh

Recommended Posts

Borte mot Wolves er ikke kampen jeg hadde hvilt Song, da de har en hardtjobbende midtbane som jeg tror kan gjøre det vanskelig for våre mer svake spillere på midten. Vi får håpe at Diaby trer fram og viser hva som bor i han!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 118
  • Created
  • Last Reply

Alex Song har fire gule kort, får han et til blir han suspendert. Neste kamp er vell hjemme (?), der bør han klare seg uten å få gult. Kampen etter det igjen er mot Chelsea, mister Song den kampen, så vil vi slite i den kampen.

 

Kan det være noe slikt Wenger tenker?

Link to comment
Share on other sites

Alex Song har fire gule kort, får han et til blir han suspendert. Neste kamp er vell hjemme (?), der bør han klare seg uten å få gult. Kampen etter det igjen er mot Chelsea, mister Song den kampen, så vil vi slite i den kampen.

 

Kan det være noe slikt Wenger tenker?

Spennende tanke, men ville det ikke vore mer naturlig og brukt han nå, slik at viss han fikk et gult kort måtte han stå over neste kamp. Viss han ikke hadde fått gult idag, kunne vi spart han neste kamp? På den måten er vi "garantert" å ha han klar til Chelsea kampen, så sant han ikke blir skadet eller får rødt.

Link to comment
Share on other sites

Hvis noen lurer på hva som sto på skjorta til Eduardo så har jeg funnet det ut :(

 

I følge translate.google.com sto det:

 

"Fred i villa kennedy pr"

 

Vet ikke hva pr er eller i hvilken sammenheng det er. Sikkert noen opptøyer eller noe. Noen som vet?

Link to comment
Share on other sites

Hehe, marginer på sin side er det som pleier å være kjennetegnet vinnerlagene. 2 selvmål og et kontringsmål som følge av at dommeren er borti ballen :(. Nå skal det dog sies at spillerne har vært glimrende til å komme på kontringer. Vanligvis synes jeg vi pleer å slite når det regner mye, i dag har det gått bra. Vi er veldig effektive og ser ut til å cruise inn mot seier. Leit med skade på Diaby. Men legg også merke til hvor bra vi plutselig spiller når Song kommer inn. Om det er så mye pga han, er ikke lett å si. Men det virker kanskje som at spillerne er mer villige til å gå på kontring når de vet at Song dekker bakover? Det siste målet er magi. En av de peneste entouchpasningene jeg har sett på lenge fra van Persie!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...