Jump to content

Tottenham, H, 31.10.09


ted_uh

Recommended Posts

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Kommet meg hjem fra London, var på Emirates i går og det var en UTROLIG opplevelse!!!!!!!!!!! Enormt bra stemning i hele kampen, og da Cesc putta nr 2 trodde jeg tribunene kom til å falle sammen. Helt vilt der jeg var. "can we play you every week" sier jeg bare.....

Link to comment
Share on other sites

Kommet meg hjem fra London, var på Emirates i går og det var en UTROLIG opplevelse!!!!!!!!!!! Enormt bra stemning i hele kampen, og da Cesc putta nr 2 trodde jeg tribunene kom til å falle sammen. Helt vilt der jeg var. "can we play you every week" sier jeg bare.....

Hvor fikk du plasser hen på stadion? Mener å huske du også bestilte via fotballbilletter.no.

 

Selv fikk jeg rad 15 på upper tier, area 127. Meget bra utsikt. Fikk et kort som måtte leveres tilbake før vi dro hjem, men det gikk bra det :)

Link to comment
Share on other sites

I forrige sesongs Canal+Sport konkurranse "årets supporterbilde" vant jeg og mine sønner Londonturen.

Premien ble benyttet i helga!

Og hvilken suksess.

Jeg har vært medlem i supporterklubben siden oppstarten i 1979, og har også vært ihuga Arsenal-fan lenge før dette. Jeg har dermed mange år på baken som fan, og har fått opplevd store øyeblikk med mitt kjære Arsenal. Størst var vel kanskje fa-cup finalen i 1979, tett fulgt av cupvinnercup finalen i 1994.

Men opplevelsen på Emirates i helga mot erkerivalen var jammen meg et gedigent øyeblikk og står ikke tilbake i forhold til den tette semningen på gamle Highbury.

Emirates var elektrisk, nytende og emosjonell denne helga.

En kamp for historiebøkene, en glede for enhver fan, en seier for fotballen og fotballens omstendigheter.

 

Takk Arsenal for enda en stor opplevelse. Takk Canal+ for premien. Og takk for at mine sønner og jeg har Arsenaltatovering som kanskje var utslagsgivende for førstepremien.

 

A very proud gooner!!!!!

 

Så det var deg ja!

Husker det bildet godt. Du kunne jo ikke fått en mer perfekt tur. Skulle gjerne vært der selv!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...