Jump to content

Tottenham, H, 31.10.09


ted_uh

Recommended Posts

For noen minutter der. Før målene var det tamt fra midtbanen vår spesielt. Stillestående og lite bevegelse.

litt tamme i duellene og taper unødvendig mange.

Arshavin har vært god sammen med Vermaelan.

Målet til Fabregas er det ikke mange som gjør etter han. Helt utrolig mål.

Nå må vi må bare kjøre på og ikke legge oss bakpå.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Vi har gjennomført en grei 1. omgang. Fabregas, Song, Vermaelen, Gallas og Sagna har vært gode!

 

Nå må **** meg Wenger innse at Diaby ikke har noe fremtid i Arsenal. Makan til en elendig spiller!

Feilpasninger, treig, usikker gang på gang! Dette tåler vi ikke.. Han er helt ubrukelig. Måtte bare få det ut!

 

Håper å se Nasri i andre omgang. Til slutt vinner vi 5-0 :)

Link to comment
Share on other sites

Nå er vi i deep shit med en farlig 2-0 ledelse. Ha, ha. Det er riktig som det påpekes, det gjelder å opptre proffesjonelt og ikke la det seile og gå. Det tar som vi ser ett minutt å score to mål, og nå har Spurs 45+ minutter på seg. Det er 45 minutter mer enn i fjor. FOKUS!!

Link to comment
Share on other sites

Sikkert derfor han scorer i hver kamp eller?

 

1-0 Herlig

Utrolig bra! Jeg sitter her med en Arsenalkompis og vi var litt frustrerte. Jeg tenkte da at jeg skulle skrive inn no dritt om vPersie, for hver gang jeg slenger dritt om noen, så gjør de noe bra. Så også denne gang! :)

 

Fabregas med årets mål!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Utrolig bra! Jeg sitter her med en Arsenalkompis og vi var litt frustrerte. Jeg tenkte da at jeg skulle skrive inn no dritt om vPersie, for hver gang jeg slenger dritt om noen, så gjør de noe bra. Så også denne gang! :)

 

Fabregas med årets mål!!!!!

 

Da er du velkommen til å fortsette :(

Link to comment
Share on other sites

Vi har gjennomført en grei 1. omgang. Fabregas, Song, Vermaelen, Gallas og Sagna har vært gode!

 

Nå må **** meg Wenger innse at Diaby ikke har noe fremtid i Arsenal. Makan til en elendig spiller!

Feilpasninger, treig, usikker gang på gang! Dette tåler vi ikke.. Han er helt ubrukelig. Måtte bare få det ut!

 

Håper å se Nasri i andre omgang. Til slutt vinner vi 5-0 :)

til gjengjeld gjør han en meget viktig defansiv jobb, som gjør at Cesc får boltre seg mye mer fremover.. fotball kan sammenlignes med håndball, man trenger noen spillere som gjør en fantastisk forsvars jobb, for at de offansive kan få gjøre en fantastisk angreps jobb

Link to comment
Share on other sites

Hvordan kan det der være gult kort? Sammenlignet med Bentleys takling på Vermaelen i 1.omg....

Clattenburg er vel en av de idiotiske dommerne som tror at det finnes en regel som sier at dess lenger ut i kampen man kommer dess større sjanse for at en takling skal gi gult kort...!

Link to comment
Share on other sites

Helt fantastisk deilig!!! Det er så sinnsykt deilig å slå Tottenham, og det å se et så tannløst Tottenham-lag er bare glede langt inn i sjela! :)

 

Gratulerer med seieren fellow gooners!

 

Og Fabregas er verdens beste spiller for øyeblikket!

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes jeg så en antydning til et smil om munnen til Arsene Wenger da kampen ble blåst av..!

 

Arsene var for å si det forsiktig usedvanlig giret i dag. Dette betydde mye for han. Godt å se. På godt og vondt er han i alle fall en Gooner tvers i gjennom. Det kan ingen ta fra han!!

 

NULL'en var viktig. Bra. Vil egentlig ikke si noe om enkeltspillere, for dette var et godt LAG. Et unntak likevel. SONG var enorm!!

Link to comment
Share on other sites

Vil egentlig ikke si noe om enkeltspillere, for dette var et godt LAG. Et unntak likevel. SONG var enorm!!

 

Om du skal trekke fram Song, vil jeg trekke fram Gallas! Fantastisk!!!

Link to comment
Share on other sites

Dette var usedvanlig herlig.

En god gjennomført kamp hvor vi holdt for en gangs skyld nullen.

Song var god Van persie banens beste med 2 mål og sitt 7 for sesongen.

Vermaelan vil jeg også fremheve. En gigant i forsvaret.

Dette var meget solid.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...