Jump to content

2009.10.20 Alkmaar B


Mr Chapman

Hvem vinner?  

27 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Tv2 Sport har kjøpt rettigheter til Cl kampene viasat selv ikke skal vise. Det har aldri vært sagt at tv2 har fått rettighetene til alle Arsenals kamper.

 

BE

det sto jo at Viasat skulle vise 1. og 2. valgene (man utd og Pool), mens tv2 fikk 3. og 4. valgene (Arsenal og Chelski) .. da burde de vise kampen i dag

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

det sto jo at Viasat skulle vise 1. og 2. valgene (man utd og Pool), mens tv2 fikk 3. og 4. valgene (Arsenal og Chelski) .. da burde de vise kampen i dag

Syns da selv, hvis man prøver å se det litt objektivt, at Stuttgart-Sevilla er en "bedre" kamp på papiret enn AZ-Arsenal...

 

En ting er at et lag er første, andre tredjevalg osv, men akkurat her synes jeg ikke det er noe særlig å si på valget til Viasat...

 

Jeg skal selvfølgelig se Arsenal, så om det ikke blir pub, så blir det stream...

Link to comment
Share on other sites

det sto jo at Viasat skulle vise 1. og 2. valgene (man utd og Pool), mens tv2 fikk 3. og 4. valgene (Arsenal og Chelski) .. da burde de vise kampen i dag

Slik jeg forstod det skulle viasat vise de to kampene de helst ville hver kampdag og at TV2 deretter fikk velge blandt de øvrige.

Link to comment
Share on other sites

Kan vi diskutere kampen og ikke de nevnte kanalene?

 

Dette tror jeg vi tar enkelt. Alkmaar har blitt et elendig lag under Ronald Koeman, og burde være null match for et Arsenal-lag i full fart framover. Tror Wenger velger Almunia i mål, Sagna, Vermaelen, Gallas og Clichy bak, Cesc, Song, Diaby på midten og de framme blir van Persie, Arshaivn og Eboue.

Alkmaar [1-3] Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Slik jeg forstod det skulle viasat vise de to kampene de helst ville hver kampdag og at TV2 deretter fikk velge blandt de øvrige.

jaja, kanskje jeg misforsto, men at kampen ikke går på TV2 Sport i dag er hvertfall sikkert..

 

Wilshere, vi må få lov til å finne ut av hvem som viser og hvor kampene våre går, så freda kan ikke kamptråden bli..

 

ellers håper jeg å se dette laget i dag:

 

-------------Mannone

 

Sagna - Gallas - Vermaelen - Gibbs

 

-----------------Song

------Cesc-----------------Ramsey

 

-----Arshavin-----RvP-----Vela

Link to comment
Share on other sites

Wilshere, vi må få lov til å finne ut av hvem som viser og hvor kampene våre går, så freda kan ikke kamptråden bli..

 

Det står i førsteposten. Den generelle diskusjonen angående de forskjellige kampvalgene Viasat foretar seg kan vel foregå i en egen tråd...?

Link to comment
Share on other sites

Det står i førsteposten. Den generelle diskusjonen angående de forskjellige kampvalgene Viasat foretar seg kan vel foregå i en egen tråd...?

Selvfølgelig kan man diskutere kanaler eller streams i denne tråden, å nekte det blir rett og slett for dumt. Jeg har skjønt at moderatorene har ett mål om å redusere aktiviteten i kamptrådene så det er mulig din tankegang samsvarer med moderatorenes wilshere, men jeg er da altså uenig.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kan man diskutere kanaler eller streams i denne tråden, å nekte det blir rett og slett for dumt. Jeg har skjønt at moderatorene har ett mål om å redusere aktiviteten i kamptrådene så det er mulig din tankegang samsvarer med moderatorenes wilshere, men jeg er da altså uenig.

 

BE

 

Målet er vel å holde en saklig tone også i kamptrådene. Så lenge innleggene holder grei standard og gir allmenn informasjon tror jeg ikke noen vil slå ned på dette.

Men, hvis dette blir en tråd hvor man skriver kun om sin irritasjon ang Viasat evnt TV2 Sport vil nok noen reagere og be om at man holder seg til temaet.

Sånn, nå er det sagt og poengtert ;)

Link to comment
Share on other sites

viasat motor av alle ting. trudde dei at walcott skulle koble inn turboen ;)

 

tipper på dette laget:

mannone

sagna-gallas-vermaelen-gibbs

eboue-song-cesc-diaby

van persie-arshavin

 

tipper på 1-1

Walcott er skadet så jeg tror nok ikke det...:(

 

Tipper 5-0 etter to mål av VanPersie og et ekte hattrick i 2.omgang av en rød badeball.

enig:) :) :D :lol:

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig kan man diskutere kanaler eller streams i denne tråden, å nekte det blir rett og slett for dumt. Jeg har skjønt at moderatorene har ett mål om å redusere aktiviteten i kamptrådene så det er mulig din tankegang samsvarer med moderatorenes wilshere, men jeg er da altså uenig.

 

BE

 

Jo, er litt enig, men syns diskusjonen utviklet seg til en som kanskje egner seg best i egen tråd. Følte at innleggene om kampen "druknet litt".

Link to comment
Share on other sites

Jo, er litt enig, men syns diskusjonen utviklet seg til en som kanskje egner seg best i egen tråd. Følte at innleggene om kampen "druknet litt".

 

Da stopper vi diskusjonen rundt om det er lov eller ikke lov å diskutere rundt kanalene!

 

Jeg mener det er greit å diskutere dette temaet i denne tråden, det har helt klart noe med kampen å gjøre. Bare den ikke fører til en usakelig diskusjon er det greit.

 

Husk at vi har moderatorer på dette forumet, bruk report knappen!

Link to comment
Share on other sites

Mmm kjenn duften av CL fotball dere:)!

 

Vanskelig å si hva AZ Alkmaar kan utrette i kveld. Personlig vet jeg ikke mer om de enn at de vant den nederlanske ligaen i fjor. Men jeg syns ikke vi bør stille med et reservepreget mannskap i kveld. Etter at avansementet eventuelt er sikret kan vi la reservene slippe til. Håper på dette laget:

 

Mannone

 

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

 

Fabregas-Song-Diaby

 

Eboue-RvP-Arshavin

 

Tipper på 3-0.

 

Vil slenge på en liten kommentar til kanaldiskusjonen: Hver gang det blir diskutert streams blir det kritisert, hvorfor skal man da kunne diskutere kanaler...?.

Men nå er det kamp :lol: !

 

COME ON YOU ARSENAL!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Fabregas! :-)

 

Bra oppsummering fra Sky-kommentatoren: They've shot themselves in the foot, Alkmaar. All the hard work wasted (eller noe som ligna)

 

Har en god følelse her. Alkmaar er såpass omstendelige i spillestilen at vi har full kontroll. Selv om Alkmaar har ballen mer enn oss ser de nokså tannløse ut... ( I know I know - famous last words... ;-)

Link to comment
Share on other sites

Godkjent omgang. AZ har ballen mye, men truer aldri Mannone nevneverdig. Vi venter på at AZ skal gjøre den lille avgjørende glippen i forsvar, så hogger vi til. Mer skulle det ikke til for at det står 1-0 til pause.

 

Forøvrig flott å se at et lag for en gangs skyld tør å spille fotball mot oss.

Link to comment
Share on other sites

Huff, nå rota vi det virkelig til! Olympiakos scorer 2-1 målet på overtid og går opp på 6 poeng, samtidig som vi tuller det til og slipper inn 1-1, som gir oss 7 poeng. Vanvittig unødvendig å skape så stor spenning om førsteplassen i gruppa når vi kunne lekt oss videre.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...