Jump to content

2009.10.04 Blackburn Rovers H


ernsti14

Recommended Posts

Mannone

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

Fabregas-Song-Diaby

Arshavin-Van Persie-Walcott/Bendtner

 

Med dette laget skal ikke Blackburn ha noen sjanse. Jeg har en virkelig god følelse om dagen. Stallen vår er knallbra, og jeg tror egentlig det er konsentrasjonen som må opprettholdes. Vi har kvaliteter til å holde et bra trykk på de fleste lag, så jeg håper vi kjører på mot Blackburn fra starten av.

 

Uansett kommer ikke Blackburn til å spille langt og presse, som de ville ha gjort på Ewood. Derfor blir det kompakt bak og en og annen kontring. Så her gjelder det å dure på.

 

Jeg tipper 2-0. Litt tungt fra starten av. Men i dag tror jeg endelig vi får et frisparkmål av Van Persie igjen. Har savnet det. Og så triller Walcott inn et mål mot slutten. Hadde vært fint?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 95
  • Created
  • Last Reply

 

 

Jeg tipper 2-0. Litt tungt fra starten av. Men i dag tror jeg endelig vi får et frisparkmål av Van Persie igjen. Har savnet det. Og så triller Walcott inn et mål mot slutten. Hadde vært fint?

 

Javisst! Har følelsen av at det blir enda mer komfortable sifre enn som så, jeg da :)

Link to comment
Share on other sites

God dag medgooners!

 

Sitter på madlaleiren i stavanger for øyeblikket. Første uka på rekruttskolen, så har ikke lov å dra ut på byen.

 

Lurer bare på om noen vet om en side hvor man kan betale for å se kampen på nettet, uten å måtte slite med ulovlige streams som hakker og stopper opp?

Link to comment
Share on other sites

Her er den offisielle lagoppstillingen:

 

Vito Mannone

 

Bacary Sagna

William Gallas

Thomas Vermaelen

Gael Clichy

 

Alex Song

Cesc Fabregas

Abou Diaby

 

Tomas Rosicky

Robin Van Persie

Andrey Arshavin

 

 

Både Walcott og Bendtner er å se på benken, mens Eduardo som kjent er ute..

Link to comment
Share on other sites

For en spiller Fabregas er.

 

fint å se Henry på tribunen. :D

 

Veldig unødvendig gult kort på robin på slutten der, men skjønner frustrasjonen når dommeren presterer å dømme frispark mot han.

Regner med et par mål etter pausen, tenker på samme kampen for noen år siden, 6-2 til Arsenal. :)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...