Jump to content

UEFA Champions League 2009/10


Mr Chapman

Hvem vinner turneringen?  

38 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Men rundens overraskelse var nok at AC Milan tapte 0-1 hjemme for Zürich, uten at noen her inne gråter over at Flamini og kompani feilet. <_< Tidligere Viking-spiller, Thinien, som ble matchvinner.

 

Kveldens storkamp mellom Bayern og Juventus endte 0-0. ;)

Kan nok hende noen gråter, men tror heller noen jubler for det var jo en oddsbombe det der og Tihinen var jo min favorittspiller i tippeligaen når jeg vokste opp :)

 

Så bare hignlights av Bayern - Juve men det virket som om Bayern, og da spesielt Ribery var i slag, eller så er jeg imponert over Real som faktisk har klart å få samspillet til å funke, tar de ligatittelen i år tro? Sånn som det ligger an blir jeg ikke overrasket om den spanske serien avgjøres på målforskjell/innbyrdes oppgjør.

 

Enda et flott mål av Dzagoev forresten ^^

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Jeg håper helt klart på Stuttgart. Bortekamper i Russland kan være tøffe og vi har ofte slitt borte mot lag som CSKA. Så jeg tror Stuttgart ville ha vært drømmelaget for oss å møte. Hadde vært moro med gjensyn med Lehmann og Hleb også :)

Link to comment
Share on other sites

Hadde helt klart vært morsomt med et gjensyn med Lehmann, men jeg tror ikke Inter er en umulig oppgave. Vil faktisk heller møte Inter enn CSKA. Inter har slitt voldsomt i Europa de siste årene, og jeg syns ikke de virker særlig mye forsterket etter i fjor. De har kjøpt både Eto'o, Lucio og Sneijder, men jeg syns ikke de virker noe bedre enn det de var i fjor.

Link to comment
Share on other sites

Hadde helt klart vært morsomt med et gjensyn med Lehmann, men jeg tror ikke Inter er en umulig oppgave. Vil faktisk heller møte Inter enn CSKA. Inter har slitt voldsomt i Europa de siste årene, og jeg syns ikke de virker særlig mye forsterket etter i fjor. De har kjøpt både Eto'o, Lucio og Sneijder, men jeg syns ikke de virker noe bedre enn det de var i fjor.

Heller Milan enn Inter spør du meg. Milan er en fallende kjempe som eg trur vi knekker på hurtighet og innsatts.

Link to comment
Share on other sites

Fredag.

Det vil si snart.

 

Tøft blir det nesten uansett.

Men skal man håpe på noe så må det vel være å slippe unna Inter og Bayern.

Inter er alltid sterke og Bayern må man si er i siget.

 

Ingen jeg egentlig håper på, de er sterke alle sammen, men la meg si at ønskemotstanderen er laget fra Moskva.

I så fall tøft nok.

Link to comment
Share on other sites

Hele trekningen:

 

Stuttgart - Barcelona

Olympiacos - Bordeaux

Inter - Chelsea

Bayern München - Fiorentina

CSKA Moskva - Sevilla

Lyon - Real Madrid

Porto - Arsenal

Milan - Manchester United

 

Kampene spilles 16.-17. og 23.-24. februar, mens returoppgjørene spilles 9.-10. og 16.-17. mars.

Link to comment
Share on other sites

var så sikker på at vi skulle møte Milan når det gjensto oss og manure. Men på den andre siden, jeg er møkk lei av og møte Porto. Føler vi møter de hvert eneste år i Champions Leauge. Og vi spiller som regel bedre mot antatt sterkere motstand. Se bare det året vi kom il finalen. Vi slet mer mot Villareal en mot både Real Madrid og Juventus.

 

Uansett, Porto bør være walk over hvis vi skal ha noe som helst og gjøre i denne turneringa. Men så er det dette med at cup er cup og at ballen er rund osvosv.

 

Glad jeg ikke er L`pool fan idag, var det Unirea Urzicena de skulle møte... :)

Link to comment
Share on other sites

Enig der, begynner å bli lei disse kjedelige kampene vi gang på gang trekker! Spørsmålet blir om vi i det hele tatt får se kampen..

Er det slik å forstå at du vil møte den beste motstanden å øke sjansen for å ryke ut så du får sett kampen på Viasat? Takke meg til enklere motstand, større sjanse for avansement og økte inntekter. Da skal jeg glatt tåle å se kampen på pc'en!

Link to comment
Share on other sites

Enig der, begynner å bli lei disse kjedelige kampene vi gang på gang trekker! Spørsmålet blir om vi i det hele tatt får se kampen..

 

Enig med Verminator 5 på denne. Men jeg tror likevel man får sett kampen. UEFA har nemlig ENDELIG

fordelt kampene over flere dager :) Det blir nå 8 spilldatoer istedenfor vanligvis 4.

 

Dette betyr at vi spiller kun på samme dato som Bayern - Munchen - Fiorentina. Tror det var denne kampen.

Så det bør være gode sjanser for å få sett denne på TV.

 

 

Kilde : Tips

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...