Jump to content

Søker moderator(e)


Guest EvenA

Recommended Posts

Nå har jeg rensket opp i dagens stab, de som var inaktive har jeg sendt mail til. Og det er klart for å få en fornying av staben. Viktigheten av en moderatorstab som fungerer som den skal er stor, og det er viktig at de som eventuelt kommer inn har energien og entusiasmen som skal til. I skrivende stund har vi 4 moderatorer, det er relativt mange, men det skal nevnes at ikke alle har like mye tid til å jobbe her, og av den grunn trenger vi litt flere.

 

Evju, Sir Carpenter og Charlie George er alle voksene og erfarne personer som er viktig for å beholde dette forumet i orden. Zaldor har blitt ansatt nylig, han er ung, men allikevel dyktig og meget klok til alderen, det er heller ingen bakdel at han har lang fartstid her på forumet.

 

Jeg vil ikke sette noen spesielle alderskrav på den nye moderatoren, men jeg vil plukke ut en person, etter drøfting med de andre moderatorene.

 

Krav:

- Nok tid tilgjengelig

Det er ikke snakk om 5-6 timer daglig, men å ha tid til å komme en tur innom å kikke over de siste postene er nok.

- Viljen til å ta dette forumet til nye høyder

Eller tilbake til gamle høyder, samme mening.

- Ståpå vilje!

 

Håper det er noen interesserte her, og søknad sendes til meg på PM, eventuelle kandidater vil postes i denne tråden med kallenavn.

 

Kandidater:

Wilshere (Unitedfan...NOT)

Shellshock

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Etter at RP7 fikk jobben så har stenger jeg denne tråden. RP7 var den klare favoritten blandt teamet, og derfor er han valgt. Det blir ikke valgt inn noen nye moderatore på en god stund nå, om ikke noen bestemmer seg for å gi seg, eller at forumet går inn i en stor vekst..

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Hei!

 

Jeg har gitt beskjed til internettansvarlig om at jeg ønsker å trekke meg som moderator her på forumet. Tror det er greit med ny giv etter fem år i stillingen. Til tross for turbelente tider her inne på forumet, så har det vært en fin erfaring. Selv om temperaturen har vært høy mange ganger, så har alltid tonen vært fin når PM-er har blitt vekslet med de ulike forumistene. :rolleyes:

 

Arsenal-hilsen fra Charlie George

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...