Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Har opplevd akkurat de samme problemene. "Account limited"-meldingen i våres, nedetid forrige uke, og nå mangler rammen rundt quotes.

 

En annen, mer generell sak går på selve layouten som jeg synes virker noe uryddig og plasskrevende.

Du kan velge å ikke vise bilder i signaturer under innstillinger. Hjalp veldig på ryddigheten for min del

Link to comment
Share on other sites

Kanskje på tide å innføre pluss og minusknappene igjen? Det var en forumist som var veldig sterkt imot det og han skriver jo ikke lenger allikvel.

Var det meg tro? Synes fremdeles ikke + og - er konstruktivt for debatten og blir jo utelukkende en populæritetsgreie deler av tiden.

Link to comment
Share on other sites

Helt enig!

 

Forøvrig fungerer rammene rundt quotes på iPhone for øyeblikket :)

 

Fungerer på android også, men ikke på PC gitt. :P

 

 

 

Var det meg tro? Synes fremdeles ikke + og - er konstruktivt for debatten og blir jo utelukkende en populæritetsgreie deler av tiden.

 

Syntes fortsatt ikke at +/- er konstruktivt nei. Er for en pluss knapp, men en minus knapp blir bare misbrukt som vi så forrige gang når folk søkte bakover 2 år i tid for å gi visse personer minus på innlegg.

Link to comment
Share on other sites

Jeg er også for en plussknapp, og mot en minusknapp.

 

Dette var jo en sentral del av facebook sin svært vellykkede strategi for å få folk til å poste. Så får vi se om vi greier å unngå bilder av ultralyd-fostere og "selfies" foran speilet på dass på dette forumet.

Link to comment
Share on other sites

Var det meg tro? Synes fremdeles ikke + og - er konstruktivt for debatten og blir jo utelukkende en populæritetsgreie deler av tiden.

 

 

Tapapa refererer nok til Vieira04 som resignerte fra forumet etter debatten rundt minus/pluss knappene. Jeg forstår ikke hvordan disse knappene skal hemme debatt. Jeg tror det vil luke bort slike tullete one-linere som "he he nice" og "Helt enig". Slik jeg husker det så fungerte det heller som ett incentiv til å skrive bedre innlegg og argumentere på en saklig måte.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Tapapa refererer nok til Vieira04 som resignerte fra forumet etter debatten rundt minus/pluss knappene. Jeg forstår ikke hvordan disse knappene skal hemme debatt. Jeg tror det vil luke bort slike tullete one-linere som "he he nice" og "Helt enig". Slik jeg husker det så fungerte det heller som ett incentiv til å skrive bedre innlegg og argumentere på en saklig måte.

 

Vi har ekstremt mange av disse one-linerene ja. [/sarcasm]

 

Helt seriøst: Jeg ser ikke vitsen med minus eller pluss knapp på dette forumet. Dog har jeg som sagt aldri vært innom et forum hvor det finnes minus knapper. F.eks. er det en grunn til at Facebook o.l. aldri kom med en "dislike" knapp.

Link to comment
Share on other sites

 

Vi har ekstremt mange av disse one-linerene ja. [/sarcasm]

 

Helt seriøst: Jeg ser ikke vitsen med minus eller pluss knapp på dette forumet. Dog har jeg som sagt aldri vært innom et forum hvor det finnes minus knapper. F.eks. er det en grunn til at Facebook o.l. aldri kom med en "dislike" knapp.

Dislike og minus 1.

 

BE :-)

Link to comment
Share on other sites

Alltid vært for minusknappen. Man kan argumentere mot den ved å dra fram facebook, men da kam man også argumentere for ved å dra fram youtube. Husker vi hadde det her på forumet enn periode - jeg digga det.

Link to comment
Share on other sites

Alltid vært for minusknappen. Man kan argumentere mot den ved å dra fram facebook, men da kam man også argumentere for ved å dra fram youtube. Husker vi hadde det her på forumet enn periode - jeg digga det.

 

Nå vil jeg ikke si at youtube er et godt eksempel mtp. at det er ekstremt mye søppelposting og drittslenging der. Litt som VG debatt "forumet".

 

For all del: Jeg gir fullstendig faen i minus o.l. selv. Personlig ser jeg på +/- funksjonen som en helt unødvendig funksjon på et så lite forum som det her, men det er bare min mening.

Link to comment
Share on other sites

Alltid vært for minusknappen. Man kan argumentere mot den ved å dra fram facebook, men da kam man også argumentere for ved å dra fram youtube. Husker vi hadde det her på forumet enn periode - jeg digga det.

 

Vi mista en av debattantene jeg likte best her fordi folk gikk bakover i tid og gav han masse masse minus, en plussknapp kan være greit selv om jeg i utgangspunktet ikke liker systemet, blir for lett å trykke på + eller "liker" dersom du er nesten enig i stedenfor å skrive din fulle og hele mening.

Link to comment
Share on other sites

 

Vi mista en av debattantene jeg likte best her fordi folk gikk bakover i tid og gav han masse masse minus, en plussknapp kan være greit selv om jeg i utgangspunktet ikke liker systemet, blir for lett å trykke på + eller "liker" dersom du er nesten enig i stedenfor å skrive din fulle og hele mening.

 

 

Det syns jeg er en merkelig påstand. For det første: aktiviteten her var jo skyhøy på den tiden når vi byttet forumleverandør og fikk +/- funksjonen, og det var masse entusiasme her inne. For det andre: jeg tror folk registrerer seg på dette forumet fordi de har ett ønske om å diskutere Arsenal. Er det noen som ønsker å slippe å skrive innlegg her inne?

Link to comment
Share on other sites

 

 

Det syns jeg er en merkelig påstand. For det første: aktiviteten her var jo skyhøy på den tiden når vi byttet forumleverandør og fikk +/- funksjonen, og det var masse entusiasme her inne. For det andre: jeg tror folk registrerer seg på dette forumet fordi de har ett ønske om å diskutere Arsenal. Er det noen som ønsker å slippe å skrive innlegg her inne?

 

Entusiasme? Tror du forveksler entusiasme med munnhuggeri. Var en periode der det var endeløs kranglig og den minste lille ytring som ikke var A4 ble slått ned på av moralens voktere.

 

Begynner å bli en stund siden sist.

 

WENGER OUT!

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

 

Entusiasme? Tror du forveksler entusiasme med munnhuggeri. Var en periode der det var endeløs kranglig og den minste lille ytring som ikke var A4 ble slått ned på av moralens voktere.

 

Begynner å bli en stund siden sist.

 

WENGER OUT!

Perioden jeg refererer til var før den store "+/- krigen". Den gjaldt bare ett mindretall av oss. Tiden før var kjempebra! Mange som engasjerte seg og moderatoren TheLegend gjorde mange fine tiltak. Slik aktivitet har vi ikke sett siden.
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...