Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Har en kamerat som er L'Pool supporter og på deres hjemmeside legger de ut omtrent 4-5 saker om klubben hver dag. Jeg har nå lest litt i denne tråden og forstått at gunners.no ikke legger ut alle nyhetssaker som omhandler Arsenal. Men synes allikevel at det kunne vært lagt ut noen flere saker, ettersom ikke alle sjekker forumet, eller er klar over det for den saks skyld. Spillerbørs og kampreferat synes jeg også kunne vært lagt i samme sak etter kampen, hvor spillerbørsen kanskje kan være diskutert mellom et par personer før den ble publisert.

Også en siste ting, noen som vet om sms-tjenesten fortsatt er aktiv, mener å ikke ha motatt meldinger på over et år.

 

Liverpool Supporterklubb har lønnede ansatte. Så at de har muligheten til å legge ut 4-5 saker hver dag er kanskje ikke så rart, kontra Arsenal Norway hvor ingen er lønnet, og alt er basert på frivillighet og alt må gjøres på fritiden

Link to comment
Share on other sites

 

Liverpool Supporterklubb har lønnede ansatte. Så at de har muligheten til å legge ut 4-5 saker hver dag er kanskje ikke så rart, kontra Arsenal Norway hvor ingen er lønnet, og alt er basert på frivillighet og alt må gjøres på fritiden

Visste ikke at de hadde lønnede arbeidere, det forandrer jo litt på saken.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Er jeg den eneste som ikke har kommet inn på forumet siden tirsdag kveld?

Fikk opp beskjeden: "Account Limited This account has exceeded predefined resource usage limits and has been temporarily limited to ensure shared hosting stability. Please contact IPS support for further information." hver gang jeg prøvde å komme inn, irriterende, spesielt ettersom dette var midt i snuoperasjonen, og jeg var veldig keen på å få ut gleden :)

Link to comment
Share on other sites

Er jeg den eneste som ikke har kommet inn på forumet siden tirsdag kveld?

Fikk opp beskjeden: "Account Limited This account has exceeded predefined resource usage limits and has been temporarily limited to ensure shared hosting stability. Please contact IPS support for further information." hver gang jeg prøvde å komme inn, irriterende, spesielt ettersom dette var midt i snuoperasjonen, og jeg var veldig keen på å få ut gleden :)

Har ofte hatt det samme problemet ja.

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Enig med Mikl02. Nå har forumet vært nede i ca ei uke, jeg har ikke opplevd at det har vært nede så lenge før iallefall!

 

Er noe surkål med quotes også. Mulig det er mine instillinger, men jeg ser ikke noen ramme rundt ting som er quotet.

 

*edit*

Jeg ser forresten rammer rundt gamle quotes, men ikke rundt de som er laget etter at forumet kom opp igjen

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...