Jump to content

Forslag til forbedringer


Guest EvenA

Recommended Posts

Fin jobb. Ser bra ut.

 

Men går jeg til siste leste post så kommer jeg helt til starten av temaet.

Har kanskje noe med at jeg ikke har lest postene i det nye designet.

 

Det samme skjedde med meg den første gangen jeg brukte det ny forumet. Det jeg gjorde var at jeg leste gjennom nye tråder ved å scrolle meg fram til dem, deretter trykket jeg på mark all posts as read eller hva den knappen nå heter, deretter funker alt som det skal. Dvs når du trykker på siste leste post knappen så kommer du dit du skal.

 

Jo mer jeg bruker dette forumet, dess bedre liker jeg den. Flott jobba gutter!

Link to comment
Share on other sites

Helt enig. Fikk nesten lyst til å bli aktiv igjen!

Slenger meg på denne! Tittet tilfeldigvis innom forumet, og jeg synes den nye versjonen ser meget pen ut. Noe uvant, men slik er det vel alltid i begynnelsen?

 

Godt jobbet!

Link to comment
Share on other sites

Mulig å utvide maksstørrelsen på avatarene, kanskje?

 

160 x 120 ser veldig bra ut på denne type forum. ;)

 

Enig enig. Avatarene nå ser utrolig små ut i forhold til hva de gjorde på det gamle forumet.

Link to comment
Share on other sites

Du har en rullgardin under nicket ditt i høyre hjørne, der står det "messenger", trykk da på "compose new" og søk opp navnet. Alternativt så kan man sende PM ved å trykke på brevet, ved siden av posten til det medlemmet man ønsker å sende PM til... :)

Link to comment
Share on other sites

Liker reputation-prinsippet, men har sett enkelte plasser (ikke bare her på forumet) at minus-knappen har blitt misbrukt. Virker som noen bare trykker på den i hytt og pine, eller for å gjøre andres rykte dårligere.

 

En idé kunne jo eventuelt vært og avskaffet minus-knappen, og bare hatt pluss-knappen!?

 

EDIT: Gav meg selv -1, ja! :P

Edited by Balance
Link to comment
Share on other sites

Ikke på samme måte, heller et par pluss for mye, enn at en får et ødelagt rykte fordi flere misliker den bestemte brukeren for eksempel. Som sagt virker det som om noen trykker på minus-knappen, ikke fordi innholdet i innlegget er dårlig, men for å gjøre andres rykte dårligere.

 

Jeg mener det ikke er nødvendig med minus-knappen, men hvis brorparten her inne liker det som det er, skal ikke jeg blande meg. Det er tross alt bare en liten greie! :)

Edited by Balance
Link to comment
Share on other sites

Tror + og - er ypperlige tilskudd. Slipper kanskje en del innlegg som er utpreget negative eller positive uten å tilføre noe som helst. :)

 

*Edit* Gav deg forresten en - Balance, men det var kun for å teste :)

Edited by Castor
Link to comment
Share on other sites

En idé kunne jo eventuelt vært og avskaffet minus-knappen, og bare hatt pluss-knappen!?

Helt enig. Ser overhodet ikke poenget med en minusknapp. Noen bruker den bare for å leke, mens andre bruker den fordi de er uenige i det som står (noe som kan ødelegge for god diskusjon).

 

På de fleste forum jeg vet om, så er det bare pluss-knappen som er aktivert. Og et slikt system fungerer bra. Hvis en får minuser hele tiden, fører det garantert til mye mindre motivasjon for vedkommende til å være på forumet.

Edited by Wilshere
Link to comment
Share on other sites

Dessuten kan jeg jo bruke det første innlegget mitt som eksempel. Det har 5- nå, er det ikke f.eks bedre å skrive hvorfor de ikke er enig, istedenfor å ty til den lette løsningen ved å trykke på minus-knappen? I mine øyne er den nevnte knappen unødvendig. :)

Link to comment
Share on other sites

Dessuten kan jeg jo bruke det første innlegget mitt som eksempel. Det har 5- nå, er det ikke f.eks bedre å skrive hvorfor de ikke er enig, istedenfor å ty til den lette løsningen ved å trykke på minus-knappen? I mine øyne er den nevnte knappen unødvendig. :)

 

Hvis du hadde hatt fem pluss på innlegget ditt, hadde det da vært greit eller er det ikke f.eks bedre å skrive hvorfor de er enig, istedenfor å ty til den lette løsningen ved å trykke på pluss-knappen?

 

Kursiv tekst har jeg kopiert fra deg, bare pyttet minus med pluss.

Link to comment
Share on other sites

Hvis du hadde hatt fem pluss på innlegget ditt, hadde det da vært greit eller er det ikke f.eks bedre å skrive hvorfor de er enig, istedenfor å ty til den lette løsningen ved å trykke på pluss-knappen?

 

Kursiv tekst har jeg kopiert fra deg, bare pyttet minus med pluss.

Det var muligens et litt dårlig eksempel, men poenget mitt er at man heller kan argumentere for hvorfor man er uenig, fremfor å bruke minus-funksjonen. Er man enig, er det jo greit å bruke pluss-funksjonen i mine øyne, da det ikke alltid er nødvendig å skrive at man er enig i et nytt innlegg. Men jeg ønsket først og fremst "å lufte" dette spørsmålet, er det nødvendig med minus-funksjonen? Og fører den til noe positivt?

 

En annen ting jeg stusset på er at man kan gi plusspoeng til seg selv, det burde vel ikke være mulig?

Edited by Balance
Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Create New...