Jump to content

2009.09.16 Standard Liege, B


Stefanb

Recommended Posts

Vi får trøste oss med at vi i hvert fall ser på den mest underholdende kampen! Og Arsenal kommer tilbake og tar dette, det hadde jeg veddet på for en halvtime siden om bare Centrebet hadde tilbudt meg det.

 

Og vær så snill, CHATTEN ER BRA! Bruk den, så slipper vi å få så mye innlegg skrevet i øyeblikket frustrasjon eller glede.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 142
  • Created
  • Last Reply

DERFOR er Diaby på bana.. Når skal folk her inne slutte å vere så utålmodige og negative?

 

Velvel - jeg er ikke den første til å klage på Arsenalspillere, men førsteomgangen til Diaby har vært FORFERDELIG... Minus forarbeidet til målet selvsagt - der så vi den Diaby vi liker. :D

 

Hvis dette er starten på at Diaby jobber seg inn i kampen er det et signal på at gutten har vokst - Diaby er ellers er spiller som stort sett er enten PÅ eller AV.

 

Men la oss smile nå - vi kan ha unnsloppet kroken, som det heter på englandsk, med målet til Bendtner. Nå går vi i alle fall i garderoben med en fersk positiv opplevelse. Jeg kan ikke tenke meg at Liege klarer å opprettholde intensiteten i forsvarsspillet i andre omgang: Dette ror vi i land i løpet av andre omgang :angry:

Link to comment
Share on other sites

Vi får trøste oss med at vi i hvert fall ser på den mest underholdende kampen! Og Arsenal kommer tilbake og tar dette, det hadde jeg veddet på for en halvtime siden om bare Centrebet hadde tilbudt meg det.

 

Og vær så snill, CHATTEN ER BRA! Bruk den, så slipper vi å få så mye innlegg skrevet i øyeblikket frustrasjon eller glede.

Enig med Evju, chatten er et enormt bra tiltak til forumet, som er mye enklere enn å poste her..

Link to comment
Share on other sites

 

Hvorfor le? Diaby har gjort en ting bra i dag! Det brukte han 45 min på å gjøre!

 

Likevel er det etter mi meining heilt idiotisk å kalle ein spelar ein klovn og ein dassvasker på grunnlag av èin dårleg omgong..

 

EN dårlig omgang?? Dassvasker er noe drøyt, men Diaby spiller som regel EN god omgang iløpet av to måneder. Ellers bare klovner han rundt, dribler på måfå, gidder ikke ta defensive løp og ser generelt uinteressert ut. At Wenger til stadighet sammenligner Diaby med Vieira er en fornærmelse mot sistnevnte.

 

Håper han motbeviser kritikken, men jeg begynner å tvile sterkt. Han har fått vanvittig mange sjanser nå...

Link to comment
Share on other sites

Uansett hva noen sier: Arsenal SKAL slå et lag som Standard (vertfall uavgjort) på bortebane. Hvis noen er uenige i det, er de uenige i ambisjonen om at Arsenal skal være et av Europas aller beste lag.

Kanskje ungdommene våre ikke har blitt eldre siden i fjor. Jeg startet årets sesong som stor optimist etter Evertonkampen, men allerede mot Portsmouth såg vi tendensen. Mot United var vi bra helt til vi fikk 2-1 mot. Optimismen er avtagende nå... Håper 2.omgang kan prove me wrong!

 

Og å ligge under 0-2 etter 4minutter mot et sånt lag... det skal ikke være mulig!

Link to comment
Share on other sites

 

Hvorfor le? Diaby har gjort en ting bra i dag! Det brukte han 45 min på å gjøre!

 

Likevel er det etter mi meining heilt idiotisk å kalle ein spelar ein klovn og ein dassvasker på grunnlag av èin dårleg omgong..

 

EN dårlig omgang?? Dassvasker er noe drøyt, men Diaby spiller som regel EN god omgang iløpet av to måneder. Ellers bare klovner han rundt, dribler på måfå, gidder ikke ta defensive løp og ser generelt uinteressert ut. At Wenger til stadighet sammenligner Diaby med Vieira er en fornærmelse mot sistnevnte.

 

Håper han motbeviser kritikken, men jeg begynner å tvile sterkt. Han har fått vanvittig mange sjanser nå...

Viser seg alt for ofte fram ved å misse totalt på skudd/innlegg samt mange feil på korte enkle passninger. Mens pluttselig drar han noe magisk ut av hatten og skape et mål på egenhånd.

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke ord for hvor dårlig Eboue og Clichy har vært, for å ikke snakke om Eduardo. Jeg orker ikke å se mer, helt sykt å se hvor dårlig vi spiller...

 

og hvorfor står Wenger og måper på sidelinjen? Hva med å få inn en Ramsey eller Wilshere?

Link to comment
Share on other sites

Jeg har ikke ord for hvor dårlig Eboue og Clichy har vært, for å ikke snakke om Eduardo. Jeg orker ikke å se mer, helt sykt å se hvor dårlig vi spiller...

Eboue har for det meste hatt bra kontroll på sin side. Alt dem har skapt har skjedd på vår venstre side, godt hjulpet av en elendig Clichy.

Nå kommer Ramsey på :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...