Jump to content

2009.08.15 Everton B


Mr Chapman

Hva blir resultatet?  

69 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 252
  • Created
  • Last Reply

huff kjenner jeg frykter denne kampen mer og mer :-(

Wenger velger garantert Bendtner på høyrekant igjen (gudene vet hvorfor), eller kanskje han putter inn Eboue som er mye vilje, men lite sluttprodukt.

Og nå som 4 "kantspillere" er ute (invalide Mozart, Nasri, Theo og Diaby) så velger jammen Wenger å ikke ta med Wilshere, igjen et rart valg synes jeg!

 

Så da blir det nok dansken på kanten......

 

Håper jeg blir postivt overraska i dag, en seier her er utrolig viktig!!!

COME ON YOU GUNNERS!!!!

Link to comment
Share on other sites

Tøff bortekamp, mot et lag som kjemper hardt i duellene og som har vært stabile gode de siste sesongene. Begge lag har noen skader på viktige brikker, så jeg tror kampen er helt åpen.

Wilshere kunne fått det for tøfft her, så er helt greit for min del at han blir spart til kamper hvor han får litt mere tid og rom, før det kommer en motspiller i 110.

 

Er egentlig fornøyd med uavgjort, men tror vi kan ta 3 poeng om vi klarer å få ballen til å gå kjapt langs bakken. Everton vil nok bruke fysikk, og satse på en del innlegg inn i feltet.

Bendtner inn i laget idag, gir oss mer hodestyrke både offensivt og på dødballer imot.

Vermaelen får en sinnsyk hard kamp å debutere i, men han har nok sett frem til dette i hele sommer.

 

Ventetiden er snart over :P

 

0-0 eller 0-2 er mine tips.

Link to comment
Share on other sites

Ååh som jeg gleder meg.

Og gruer meg.

 

Vi bør vinne denne kampen. Jeg tipper vi har prikket inn toppformen til sesongstart rett og slett fordi vi snart skal spille våre to viktigste kamper for sesongen, kampene mot Celtic. En tidlig formtopp er sunt for denne kampen men hvor sunt det er for hele sesongen sett under ett er jeg litt mer tvilende til.

 

I år er jeg mer positiv enn jeg har vært de siste årene og tror vi kan ta 4. plassen.

 

Lykke til allesammren.

 

tipper følgende lag.

 

.............Medel-Svensson------

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

-----Denilson--Song---Cesc-----

Eboue----Rvp---------Arshavin---

 

Håper på gølgende lag:

------Medel-Svensson-----

Sagna-Gallas-Vermaelen-Clichy

--------Eboue---Song-------

-------------Cesc-----------------

Bentdner-----Eduardo-----Arshavin

 

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Må si jeg ikke skjønner helt hvorfor Wenger ikke bruker RvP på høyre og Nicky i midten? Tror de ville passa best sammen på den måten

 

Må si jeg ikke skjønner det helt jeg heller. Dog hadde jeg skjønt det hvis Bendtner trakk sentralt innover i banen igjen og mot boksen mens han prøvde å spille til van Persie, men slik de har spilt i preseason (hvertfall det jeg har sett) så virker det ikke sånn. Rart av Wenger, veldig rart.. :P

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg veldig, men er også enormt nervøs. Dette blir virkelig spennende! :P

 

Tipper som mange andre at vi går ut i en 4-3-3 formasjon, med Arshavin, Bendtner og Van Persie på topp. Håper på at Wenger i så fall setter Bendtner sentralt og Van Persie på høyresiden. Da får vi brukt hodestyrken til Bendtner i boksen, samtidig som Robin har vist at han bekler rollen på høyresiden på landslaget.

 

Vanskelig å tippe resultat i dag. Everton er gode hjemme, men om vi spiller opp mot vårt beste tror jeg det skal gå relativt greit. Tipper 2-1 til oss :)

Link to comment
Share on other sites

lagoppstilling everton:

 

Tim Howard

Tony Hibbert

Joleon Lescott

Joseph Yobo

Leighton Baines

Leon Osman

Phil Neville

Steven Pienaar

Marouane Fellaini

Tim Cahill

Jo

 

Substitutes

Carlo Nash

Louis Saha

James Vaughan

Dan Gosling

Jack Rodwell

Jose Baxter

Shane Duffy

 

arsenal:

 

Manuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Thomas Vermaelen

Gael Clichy

Alex Song

Denilson

Cesc Fabregas

Andrey Arshavin

Nicklas Bendtner

Robin Van Persie

 

Substitutes :

Eduardo

Aaron Ramsey

Mikael Silvestre

Vito Mannone

Emmanuel Eboue

Kieran Gibbs

Fran Merida

Link to comment
Share on other sites

huff, hjerter dunker i 100 og pulsen er høy, nervene er på høyspenn og forventningene på topp, gruer meg like mye for stortap som jeg gleder meg til storseier, det er ikke lenge igjen nå.. drøye 20 min til første seriekamp for sesongen!

 

11`ern som forventa, nå skal vi kjøre over gutta fra Liverpool!

Link to comment
Share on other sites

Finnes det noen steder hvor man kan kjøpe Premier League streaming i bra kvalitet? Ganske lei av å sitte på jobb og febrilsk lete etter bra stream i minuttene før kampstart..

 

Men hvis du finner en steam - så del gjerne :) sitter på jobben selv. hehe.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...