Jump to content

Premier League Sesongen 2009/2010


RockyRocastle

Recommended Posts

Hvem som skal ut når project youth er gammel nok, så mange skader som vi har hatt i år så har jeg tilgode og se noen særlig til Wilshere..

Ramsey har fått spilt en del men mye pga denilson skader, Merida hvor skal han komme inn?

listen med supertalente er uendelig, JET, Landsbury, Watt( kan ikke være så nær han heller, stor sterk spiss har vi trengt og mye skader) Cocoulin, Eastmond, Vela..

 

Noen må ut for at disse skal komme seg frem??

Hadde ikke hvert meg imot med Denilson ut, inge polakken inn for Almunia osv

 

Men synes det er rart at ikke Wilshere har fått flere sjanse med det skadeskutte opplegge vi har hatt

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Men synes det er rart at ikke Wilshere har fått flere sjanse med det skadeskutte opplegge vi har hatt

 

Det er ikke så veldig rart med tanke på at han først har slitt med skade selv, for deretter å bli utlånt til Bolton fra 1.februar..

Link to comment
Share on other sites

Chelsea Resultat Poeng

Wolverhampton (b ) S 61

Manchester City (h) U 62

Portsmouth (b ) S 65

West Ham (h) S 68

Blackburn (b ) S 71

Aston Villa (h) S 74

Manchester United (b ) U 75

Bolton (h) S 78

Tottenham (b ) U 79

Stoke (h) S 82

Liverpool (b ) T 82

Wigan (h) S 85

 

ManU har følgende:

 

ManU Resultat Poeng

Everton B T 57

WEST HAM H S 60

Wolverhampton B S 63

FULHAM H S 66

LIVERPOOL H U 67

Bolton B S 70

CHELSEA H U 71

Blackburn B S 74

Man. City B T 74

TOTTENHAM H S 77

Sunderland B S 80

STOKE H S 83

 

Arsenal har følgende:

 

Arsenal Resultat 52

Sunderland H S 55

Stoke City B S 58

Burnley H S 61

Hull City B S 64

West Ham United H S 67

Birmingham City B U 68

Wolverhampton Wanderers H S 71

Tottenham Hotspur B T 71

Wigan Athletic B S 74

Manchester City H U 75

Blackburn Rovers B S 78

Fulham H S 81

 

Jeg quoter meg selv litt her. Første runde av "sluttabellen" følger det jeg har satt opp. Klarer vi å slå Stoke borte i neste nå, så tror jeg vi tar innpå Chelsea også og vil ligge kun 3-4 poeng bak de.

 

Noen som har tilgang på et større lager med nitro???

Link to comment
Share on other sites

Jeg quoter meg selv litt her. Første runde av "sluttabellen" følger det jeg har satt opp. Klarer vi å slå Stoke borte i neste nå, så tror jeg vi tar innpå Chelsea også og vil ligge kun 3-4 poeng bak de.

 

Noen som har tilgang på et større lager med nitro???

Det gikk etter "planen" din, glad for at det var Manu som tapte poeng i går, ser ut som om programmet deres er noe lettere enn Chelseas. De har de sterkeste hjemme.

Vi må nok nærmest følge dit strenge skjema for å vinne hele greia. 2 uavgjorte og et tap "å gå på" i de siste 11 kampene. Det er mulig.

Link to comment
Share on other sites

arsenal har nå en fantastisk sjanse til å klare å vinne gullet. tror arsenal klarer å gå ubeseiret gjennom de siste kampene. kan selvsagt bli uavgjort i enten kampen mot mancity eller spurs. både chelsea og manu kommer til å tape poeng. kanskje så mye som 10. og med arsenals gjenstående kamper, bør dette gå mot en spennende sesongavslutning.

Link to comment
Share on other sites

arsenal har nå en fantastisk sjanse til å klare å vinne gullet. tror arsenal klarer å gå ubeseiret gjennom de siste kampene. kan selvsagt bli uavgjort i enten kampen mot mancity eller spurs. både chelsea og manu kommer til å tape poeng. kanskje så mye som 10. og med arsenals gjenstående kamper, bør dette gå mot en spennende sesongavslutning.

 

Jeg tror vi vinner serien og cl (det første er faktisk sant) :)

Link to comment
Share on other sites

Tap mot Tottenham og uavgjort mot Manchester city? Hva er det du prater om mann? :P

 

Jeg tar den, men det er forskjell på realist og optimist :)

 

En eller annen gang vil det nok ta slutt på vår rekke uten tap mot spurvene, og jeg tror spurvene vil nyte veldig godt å kunne ødelegge våre gullmuligheter i sluttspurten. Skulle vi være i posisjon til å kryppe på toppen av tabellen når den kampen spilles så vil de ofre det lemmer og tøyler kan holde for å forhindre det. Runden før spurve oppgjøret tror jeg vi er ganske nærer første plassen. Ulidelig er ordet for spenningen fremover, men det fordrer at guttene klarer brasene borte mot de antatt svakere lagene (og selvsagt hjemme).

Link to comment
Share on other sites

Etter dagens Chelsea tap og vår viktige seier mot Stoke ser det virkelig ut til at dette blir et rotterace av dimensjoner! Håper vi har lært litt de siste årene, og går fra gutter til menn når det gjelder som mest. Det gjorde vi i dag, og det må vi fortsette med i framtiden.

 

Runde 35 og 36 blir virkelig to nøkkelrunder for oss:

Runde 35;

Manchester City - Manchester United

Tottenham - Chelsea

Wigan - Arsenal

 

Runde 36;

Arsenal - Manchester City

Chelsea - Stoke

Manchester United - Tottenham

 

Dette blir spennende!

Link to comment
Share on other sites

Burnley H - seier

Hull B - seier

West Ham H - seier

Birmingham B - uavgjort

Wolves H - seier

Tottenham B - seier

Wigan B - seier

Manchester City H - uavgjort

Blackburn B - seier

Fulham H - seier

 

Sånn tror jeg de siste 10 kampene ender.

Hvis det blir som jeg tror, så har vi en stor sjanse på gullet!

Link to comment
Share on other sites

Burnley H - seier

Hull B - seier

West Ham H - seier

Birmingham B - uavgjort

Wolves H - seier

Tottenham B - seier

Wigan B - seier

Manchester City H - uavgjort

Blackburn B - seier

Fulham H - seier

 

Sånn tror jeg de siste 10 kampene ender.

Hvis det blir som jeg tror, så har vi en stor sjanse på gullet!

Da vinner vi gullet. Holder med 84 poeng i år.

 

Men viktig med litt mål også, slik at vi kunne passert de to andre på målforskjell om nødvendig.

Slipper dessverre inn noe for mange.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Etter runden i helgen så begynner "morroa" for Chelsea og United fremover. Da begynner de å møte de andre "topplagene", samt innbyrdes oppgjør.De tre neste helgene kan avgjøre mye.

 

Neste helg er det Man U - Liverpool en antatt vanskelig kamp for Man U.

Vi møter West Ham hjemme

Chelsea har en overkommelig oppgave borte mot Blackburn.

 

Helgen etter møter vi Birmingham borte

Bolton tar imot Man U på Reebook

Chelsea spiller hjemme mote Aston Villa

 

Så helgen deretter møtes Man U og Chelsea på Old Trafford

Vi tar imot Wolves hjemme

 

Innmellom alt dette så møter Chelsea Pompey borte i hengekampen...

 

Det blir en interessant og spennende måned fremover

Link to comment
Share on other sites

Mitt tips til slutttabell:

1. Arsenal 84p

2. Chelsea 83p

3. Man Utd 82p

 

Poengsummen etter en kjapp regning på poengfangsten i de siste kampen

 

Tror dessverre ikke Manu og Chelsea gir fra seg så mange poeng i sluttspurten.. Tror Utd vinner med 86 poeng, Chelsea får 84 og Arsenal 82. Men håper du har bedre spåegenskaper enn meg;)

Link to comment
Share on other sites

Vet ikke hvordan dere regner sluttabell, men her en den desidert letteste måten:

 

http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/e...tor/default.stm

 

1. Arsenal - 84

2. Chelsea - 84

3. Man Utd - 83

 

Arsenal vinner på målforskjell! :P

 

Hadde likt den der;) Da hadde målforskjellen vår fått godt betalt, hadde blitt en seier for offensiv fotball

Link to comment
Share on other sites

Dette var tabellen jeg kom frem til:

 

1- Chelsea 85 P

2- Man Utd 84 P

3- Arsenal 84 P

 

Blir tabellen slik, så har vi spilt uavgjort mot tottene og birmingham. men manu-chelsea spiller uavgjort, det samme gjør pool-chelsea og city-united. Så slår vi enten birmingham eller tottene, og spiller uavgjort mot en av disse også, så vinner vi PL med 1 poeng.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Chelsea Resultat Poeng

Wolverhampton (b ) S 61

Manchester City (h) U 62

Portsmouth (b ) S 65

West Ham (h) S 68

Blackburn (b ) S 71

Aston Villa (h) S 74

Manchester United (b ) U 75

Bolton (h) S 78

Tottenham (b ) U 79

Stoke (h) S 82

Liverpool (b ) T 82

Wigan (h) S 85

 

ManU har følgende:

 

ManU Resultat Poeng

Everton B T 57

WEST HAM H S 60

Wolverhampton B S 63

FULHAM H S 66

LIVERPOOL H U 67

Bolton B S 70

CHELSEA H U 71

Blackburn B S 74

Man. City B T 74

TOTTENHAM H S 77

Sunderland B S 80

STOKE H S 83

 

Arsenal har følgende:

 

Arsenal Resultat 52

Sunderland H S 55

Stoke City B S 58

Burnley H S 61

Hull City B S 64

West Ham United H S 67

Birmingham City B U 68

Wolverhampton Wanderers H S 71

Tottenham Hotspur B T 71

Wigan Athletic B S 74

Manchester City H U 75

Blackburn Rovers B S 78

Fulham H S 81

 

 

Chelsea 1 poeng bak skjema og ManU et poeng foran. Arsenal på skjema. Skulle dette holde seg så blir det målforskjell mellom ManU og Chelsea som blir avgjørende. Spennende er det ihvertfall..........

Link to comment
Share on other sites

En liten kikk i RastaPinkys krystallkule viser følgende:

 

Ingen lag får 90 poeng i årets sesong.

 

Chelsea vinner

 

Man U og Arsenal kjemper om 2. og 3. plass

 

Man C og Liverpool kjemper om 4. og 5. plass

 

Krystallkulen har ingen argumenter eller begrunnelser, så de må jeg nesten få tilføye selv.

 

Chelsea er vel eneste av topplagene som virker styrket i forhold til fjoråret. Ancelotti er en vinnertype med hårføner som kan være med å gi den stabiliteten som trengs for å vinne ligaen.

 

Man U er noe svekket i forhold til i fjor (C. Ronaldo) og kan ikke forvente samme glid 2 sesonger på rad. Både Man U og Chelsea hadde 68-24 i målforskjell i fjor, men Man U dro i land flere knepne seire.

 

Arsenal har litt bedre stall i år enn i fjor. Slapp inn for mange mål. I starten av sesongen slapp vi inn en del mål som nærmest må kalles uflaks (vannvittige lykketreff fra motstanderne). I 3 av de 6 tapene var vi det beste laget. I hvertfall 5 av de 12 uavgjorte var vi dominerende. Bør klare 80 poeng.

 

Man C må vel klare 65+ poeng med den stallen? dermed er de i kamp om 4. plassen

 

Liverpool er svekket i forhold til i fjor. Hadde enorm glid i starten av sesongen i fjor. Snudde mange dårlige kamper i sluttminuttene. Var gode mot slutten av sesongen og bør vel klare opp mot 70 poeng. Det har de gjort kun 3 av de siste 8 sesongene.

 

5 kamper før slutt ser jo tipsene mine riktig så fine ut. Ikke så mange som tippet oss på topp 3. Heller ikke så mange andre som forutså Liverpools middelmådighet. At jeg ikke hadde med Tottenham der oppe bryr jeg meg lite om, de skal vel tape endel poeng på slutten?

 

Åhhh så flink jeg er til å tippe :P *hyller meg selv* :D

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...