Jump to content

Premier League Sesongen 2009/2010


RockyRocastle

Recommended Posts

  • Replies 157
  • Created
  • Last Reply

Ingen av disse ville gjort vår startelver mot Everton noe særlig bedre. Med unntak av Cole, og naturligviss uvisshet rundt de to lyseblå, er det ingen av disse som er bedre nå enn når de var i Arsenal. Halvparten av dette laget knytter dessuten sine aller siste skolisser.

 

Flamini og Gilberto ville forsterket midtbanen vår. Gidder ikke argumentere ytteligere da jeg er temmelig sikker på at dere skjønner hvorfor.

 

Toure ville forsterket forsvaret vårt. Med Djorou på skadelisten vil en skade på Gallas eller Vermaelen (uprøvd forresten) åpne for Silvestre eller Senderos.

 

Henry ville forsterket angrepet vårt og en Adebayor i form kunne også definitivt hjulpet oss offensivt. Han har bevist at han kan score 30 mål på en sesong. Ingen av de nåværende angriperne har bevist dette.

 

Med Walcott, Rosicky og Nasri ute kan det være duket for Eboue på høyrekant. Mener du han er bedre enn Hleb??

 

Skadelisten vår er allerede lang som et vondt år. Og det er før sesongen i det hele tatt har startet. Wenger MÅ ut på transfermarkedet.

Gilberto, snart 33, var ein fantastisk spelar i Arsenal, og han skal ha stor TAKK for holdning og spill han hadde for klubben. Ikkje fulgt med han så veldig mye i fjorårssesongen i Panathinaikos, men han har spilt relativt fast på laget. Sjøl om han ville bidratt med rutine mot Everton, tror eg ikkje han ville gjort større "impact" på kampen enn Song kommer til å gjør. Flamini må kunne kategoriseres som et one-season wonder", da sesongen hans i Milan må kunne betraktes som et stort steg tilbake i hans karriere.

 

Toure vil eg kategorisere i omtrent samme kategori som Gallas, og eg tror ikkje Toure-Gallas ville styrket forsvaret vårt vesentlig i forhold til Vermelaen-Gallas.

 

En Adebayor er sjelden i form, og ville uansett ikkje danka ut en van Persie eller Eduardo i form. Henry kan en alltids spekulere i om kunne forsterket laget vårt. Det går lenger og lenger mellom hver gang han viser verdensklasse i spillet, og eg tviler på at han hadde vært bankers på laget vårt mot Everton, dersom me hadde henta han tilbake.

 

At Hleb på sitt beste er et uromoment og ein klassespiller er det ingen tvil om, men sist han viste det var i Arsenal-drakt for langt over ett år siden. Hadde me henta han tilbake nå, hadde han ikkje komt inn i lagoppstillinga mot Everton, BASTA.

 

Det må jeg si var et overraskende utsagn! :)

 

Uansett hvem vi har tilgjengelige, ville jeg uten å nøle kasta både Hleb, Henry og Flamini rett inn på laget. Hleb er en bedre spiller enn Walcott, Henry hadde dannet spiss-par med RVP og Flamini hadde danka ut Song/Denilson "any day". Song har riktignok vist gode takter i Pre-S, det skal han ha.

 

Bruk nå litt av disse 300-350 millionene vi er i overskudd etter kjøp/salg da Wenger... Vi er så nære ved å være en utfordrer! Men p.d.d er vi ikke det for meg.

Fortsatt 2 uker til vinduet stenger, so no need to panic, men det hadde vært deilig å ikke sitte 24/7 rundt dataskjermen de to-tre siste dagene av vinduet, kontinuerlig trykkende på F5 på newsnow!! ;P Red Army!!

Disse spillerne ville uten tvil styrket troppen vår, "any day", men med bakgrunn i fjorårssesongen vil ingen av disse styrke laget mot Everton i målbar størrelse. Det er både ett og to år siden disse forlot klubben vår, og det er ingen som har vært i nærheten av å vise sitt beste etter den tid.

Link to comment
Share on other sites

Skader vil det alltid bli iløpet av en sesong, så å håpe på en sesong uten skader blir som å tru på rosa elefanter :) (billedlig talt). Vi har allerede Nasri langtidsskada, Diaby og Vermaelen er småskada og Djourou returnerte nettopp fra landslagssamling med en liten skade. Rosicky er vel og skada har eg lest (står ikkje på arsenal.com), og Eduardo har knapt vært full fit etter skaden.

 

Vi gambler slik det er nå med bredden i stallen. Stallen er tynnslitt og på bristepunktet. Eg kan ikkje se vi vinner PL slik stallen er nå, vi kan kjempe i toppen, men slitne spillere vil koste oss poeng trur eg.

Enig i dette. Når våre sjanser diskuteres i dette forumet virker det som om folk forutsetter at vi til enhver tid har en skadefri tropp, det skjer ,som ovennevnte innlegg sier, ikke. Vi vil alltid ha noen småskader og noen større skader som gjør at troppen vår ser veldig tynn ut. Hvis Djorou er skadet og Vermaelen sliter litt (han er vel klar til helgen er vi plutselig ikke så mange midtstoppere som Wenger mener. Senderos vil tydeligvis ikke være i klubben og omvendt, og dermed står vi igjen med Gallas og Song, men med Song ned så forstyrrer du hele balansen i laget.

 

Vi har en kjempetropp hvis alle er friske, men det er de sjeldent!

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/

 

På førstesiden akkurat nå.

 

Rart se hvordan vi er ute av topp 4 i bildeserien, dagen før PL starter preger Rooney, Torres, Lampard og Barry bildet av de 4 store. For noen sesonger tilbake var det Henry som alltid var hovedbildet her.

 

Vi er allikevel tippet som nr 4 hos de fleste avisene.

Link to comment
Share on other sites

Det må jeg si var et overraskende utsagn! :)

 

Uansett hvem vi har tilgjengelige, ville jeg uten å nøle kasta både Hleb, Henry og Flamini rett inn på laget. Hleb er en bedre spiller enn Walcott, Henry hadde dannet spiss-par med RVP og Flamini hadde danka ut Song/Denilson "any day". Song har riktignok vist gode takter i Pre-S, det skal han ha.

 

Bruk nå litt av disse 300-350 millionene vi er i overskudd etter kjøp/salg da Wenger... Vi er så nære ved å være en utfordrer! Men p.d.d er vi ikke det for meg.

Fortsatt 2 uker til vinduet stenger, so no need to panic, men det hadde vært deilig å ikke sitte 24/7 rundt dataskjermen de to-tre siste dagene av vinduet, kontinuerlig trykkende på F5 på newsnow!! ;P Red Army!!

Disse spillerne ville uten tvil styrket troppen vår, "any day", men med bakgrunn i fjorårssesongen vil ingen av disse styrke laget mot Everton i målbar størrelse. Det er både ett og to år siden disse forlot klubben vår, og det er ingen som har vært i nærheten av å vise sitt beste etter den tid.

 

Uenig med deg her og din begrunnelse som er fjorårsesongen. Hleb kom ikke med på det fantastiske laget til Barca, ikke noe skam i det. Han er fortsatt en god spiller og jeg ville satt han inn foran Eboue og Walcott.

Flamini var ny i Milan og kjempet mot rutinerte italienere som har vært i Milan for "alltid". Likevel fikk han en del spilletid sett over alt, og gjorde en god jobb. Ville valgt han før Song. Og hadde vi hentet tilbake Henry, ja så hadde jeg ikke sat han på benken, var jeg manager... Når jeg sier jeg ville satt dem inn, så er jo det tatt i betraktning at de er tilnærmet på det nivået de var på, når de forlot oss. Tross alt bare 1 år siden Flam og Hleb dro. Henry er det 2 år siden dro, men når han er fast på Barca.... Say no more :D

 

Blir jo helt merkelig å diskutere hvem av gamle spillere man ville satt inn igrunn... :)

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/

 

På førstesiden akkurat nå.

 

Rart se hvordan vi er ute av topp 4 i bildeserien, dagen før PL starter preger Rooney, Torres, Lampard og Barry bildet av de 4 store. For noen sesonger tilbake var det Henry som alltid var hovedbildet her.

 

Vi er allikevel tippet som nr 4 hos de fleste avisene.

Liker ikke i det hele tatt at det skal være tvil om vi er blant topp 4. :)

Link to comment
Share on other sites

likte denne artikkelen, har hvert så mye mas om at vi er så lav bla bla

 

So, does size really matter? According to The Sun. And sadly the BBC in a recent article repeated the same stuff, without crediting The Sun, and I fear without checking any of the facts.

 

Because Sun + facts = a contradiction and as I show below, there is a very good reason why we are going to win the league.

 

I was tipped off about The Sun's con trick by a reader about this point, (and I am really sorry because I can't find the email that carried the piece, so I can't acknowledge the writer – if I find it I will change this, because it was a really good thought to look into this.)

 

So I started to check in the members handbook for this season, and here's the results of some of our matches, but with the average height instead of the score.

 

Arsenal 6′ Manchester United 5′ 11″

Manchester City 5′ 11″ Arsenal 6′

Arsenal 6′ Chelsea 6′

Arsenal 6′ Liverpool 5′ 11″

Arsenal 5′ 11″ Aston Villa 5′ 11″

Hull 6′ Arsenal 6′

Tottenham 5′ 11″ Arsenal 6′

Arsenal 5′ 11″ Chelsea 6′1″

Arsenal 5′ 11″ Liverpool 5′ 11″

Portsmouth 6′ 1″ Arsenal 5′ 11″

Arsenal 5′ 11″ Stoke 6′ 1″

 

Obviously there can be a 2″ difference – we had it twice against Chelsea, and against Stoke and Portsmouth. But the results don't relate to this. And since we have to recognise that Manchester IOU were quite a good team last year it is interesting to note that we were actually taller than them.

 

Now we might turn to The Sun on this one – them being the fount of all knowledge. What did The Sun say about Arsenal 5′11″ Stoke 6′1″ at the end of the season.

 

"OK there is no pot of gold at the end of Arsenal's rainbow for the fourth year in succession. But when your team can produce football of this quality, does it really matter so much?"

 

Interestingly the doomsayers never mentioned that little commentary.

 

So, it's not really the height that matters. Stick Peter Crouch in your team and your average height goes up by 3 yards but you still have a turnip in the squad (who incidentally for 2 years running the Mirror said would sign for Arsenal).

 

(And sorry to non-UK readers this is all quoted in imperial and not metric. Roughly speaking 5′11″ means five feet 11 inches, which is quite tall. 6 feet is taller. Hope that is clear)

 

But if you can't use size to measure success what can you use? How about hair colour? I think this might be it. Arsenal do not have enough red heads in the team. That is what is wrong. If only we could sign a few, we would win the league by a mile.

 

But seriously folks I wrote an article yesterday on why we are going to win the league. In case you missed it, here it is again.

 

Last season for our opening league game of the season against West Bromwich Wobbleyou we played:

 

Almunia

Sagna, Gallas, Djourou, Clichy

Walcott (Touré), Eboue, Denilson, Nasri

Adebayor, Bendtner (van Persie)

 

From that line-up we have now lost Touré, Adebayor and Nasri (for the moment), Theo (just announced as I write this – bad back).

 

We have gained (comments in brackets are per this time last year)

 

Cesc (late returning from summer matches)

Eduardo (injured)

Arshavin (not yet signed)

Vermalen (not yet signed)

Song (in the sense that at this stage a year ago he was not fully in contention for a place)

Wilshere (ditto, although he was an unused sub a year ago)

Ramsey (ditto, although he was an unused sub a year ago)

Vela (ditto, again an unused sub, but this year may not be ok having played for Mexico on wednesday)

Gibbs (yet to appear in first team a year ago)

Silvestre (not yet signed)

 

So we have gained 11 and lost four.

 

Now that is contentious I know – especially in the case of Song, Vela, Wilshere, Ramsey, Vela, Gibbs, Silvestre. Most were at the club a year ago, but I really don't think we could say that they were serious contenders for starting places.

 

But one year on I believe several of them are to be considered serious new signings. Indeed we could also include Traore.

 

But let us compromise a bit here. Three are out, either having gone or having a broken leg. In for certain, and without dispute must be:

 

Vermalen

Eduardo

Arshavin

Fabregas

Song

 

Four out, one of whom (Touré) came on as a sub and really didn't have his best of seasons. Replaced by five very good players. And "very good" is an understatement for at least three if not four if not five of them.

 

Going on, four out, five excellent players in, plus behind them, in case of injury or change or format, five more who were not up to speed last season.

 

I call that progress.

 

But now, let's think on a little further. The "four out" figure is unchangeable, and the five in is unchallengable. But think on this.

 

Denilson was playing last season, but I would nominate him as having gained hugely in experience. It is one thing to have a brilliant 27-year-old who is not going to be any better, but I would argue that Denilson August 09 is a significantly better player than Denilson August 2008. We know from the discussion yesterday that many disagree – I am just giving you my view here. I think we have a Denilson upgrade.

 

Vela, I am not going to count this game because of Mexico. But anyone who saw the Portsmouth away performance last season will know just how far he came last year. When he is not flying the globe he is going to be something else.

 

Wilshere, I would put in the incoming player list. There was no chance of him playing against WBA – he was in the squad for the experience of mixing with the big chaps, nothing more. But anyone who was at the Ems cup, or who saw it on TV will know this kid is something plus something plus something. In fact we knew it last year and the year before, but now he is ready. He is the real thing. Not for every game of course, not starting very often. But against a tired defence...

 

Ramsey, I am going to include as well. He was great last season when forced to play in the prelim round of the Champs League. Then he almost vanished. Now he seems to have achieved a lot more.

 

Gibbs I won't include because he is so unlikely to play (Clichy being fit and rested after his injury).

 

So my list of players who are either newly available or so much improved as to be the equivalent is now:

 

The A List

 

Vermalen

Eduardo

Arshavin

Fabregas

Song

 

The additional list

 

Denilson

Ramsey

Wilshere

 

Of course you can argue with much of this – by which I mean that even most of the doomsday crowd won't argue against most of the A list, but they can argue about the additional list. But – and this is the key point – even if the A list was all we had, we would be out with 4 players and in with 5 brilliant, for the game against WBA. And what a five that is.

 

If you want to be a bit more generous you add in one or more of Wilshere, Ramsey and Denilson.

 

I think we have come one hell of a long way since this opening game one year ago.

 

Reproduced with permission from Untold Arsenal.

Link to comment
Share on other sites

Kjære Arsenal-vener

Om nokre timar er Arsenal klar for sin 73. samanhengande sesong i engelsk toppfotball. Ein sjølvsagt ting vil mange meine. I alle fall dessert-folket som er mest opptatt av pokalar, og knapt har ofra nedrykk ein tanke i sine relativt unge liv.

Eg vil gjerne heve mitt glass til ein skål for dei utallige som har gjort sitt for å halde denne unike klubben i øverste divisjon gjennom alle desse åra. Skål for dei neste 73. Skål for neste sesong. Måtte mørkemenn og dommedagsprofetar ta feil.

Lukke til alle saman.

Link to comment
Share on other sites

Kjære Arsenal-vener

Om nokre timar er Arsenal klar for sin 73. samanhengande sesong i engelsk toppfotball. Ein sjølvsagt ting vil mange meine. I alle fall dessert-folket som er mest opptatt av pokalar, og knapt har ofra nedrykk ein tanke i sine relativt unge liv.

Eg vil gjerne heve mitt glass til ein skål for dei utallige som har gjort sitt for å halde denne unike klubben i øverste divisjon gjennom alle desse åra. Skål for dei neste 73. Skål for neste sesong. Måtte mørkemenn og dommedagsprofetar ta feil.

Lukke til alle saman.

 

 

Hever glasset..............*pling*

 

Jeg tror dette blir en ny stor sesong, og kanskje vi overrasker de aller aller fleste....... Gleder meg som en unge, og har mer tro enn på flere år.

Gooner!

Red army!

Red army!

Red army!

Link to comment
Share on other sites

Her jeg sitter med cognacglasset med deilig musikk på spotify, vil jeg informere om at jeg tipper Arsenal på topp 3 i år. Får vi flyten over tid, tror jeg det raskt kan bli en minneverdig sesong.

 

Jeg tror også vi havner topp 3, men hvilken av disse plasseringene tør jeg ikke tippe. Har bare en følelse at vi vil overraske mange denne sesongen.

Vi spilte bra siste halvdel av sist sesong, men likevel er vi blitt slaktet for muligheten til topp 3 (og for topp 4 av mange)

 

Jeg føler på meg at Utd vil savne Ronaldo og Tevez, samt gamle gode Scholes og Giggs i form.

Liverpool: Hvor lenge kan Gerrard redde klubben, og spesielt uten den beste spilleren i 08/09 (Alonso)

Chelsea: Ny manager, som lever på navnet sitt for mange herrens år siden. For de siste 4-5 sesongene har vært nesten en skandale i Milan.

City: Hughes som manager, vil aldri bli suksess. For mange stjerner som kan syte, og det lover ikke bra for å ha en stabil og harmonisk tropp for fremtiden preget av suksess.

 

Nei, med Eduardo, Rosicky, Persie, Walcott, Fabregas og Nasri som skadefrie, og Arshavin fra starten føler jeg meg mer trygg på kvalitetene og bredden enn årene før.

Talentene har fått mer erfaring, og bl.a Song visste stor utvikling de siste 3mnd sist sesong. Wilshere, Ramsay, og en Vela på vei...... tja, mer bredde og tyngde enn året før.

Tror dette kan bli en meget stor sesong, og vi kan vinne. Det kan bli en seier for fotballen, og jeg tror faktisk på det.

Kall meg naiv eller opptimist, men slipper vi noe mer skader enn våre rivaler......ja, hvorfor ikke.

 

Skål!

Link to comment
Share on other sites

Det viktigste er at sessongen begynner i morgen. Wenger sier jo så fint at vi har blitt bedre på tross av at stallen har krympet, så da er jeg meget spent på å se hva vi har å by på. Han har i hvertfall lagt et enormt ansvar på skuldrene deres. Mye større enn i fjor med CL-kvalik og en knallhard start, så svarene kommer relativt tidlig.

 

Håper noe enormt på en ekstremt sterk start som feier all kritikk, inkludert min egen til side.

Link to comment
Share on other sites

Leste en spådom på Gunnerblog.com og fant en liten oppsummering jeg vil si meg svært enig i.

 

Arsenal Predictions:

 

Without significant squad additions, we will finish fourth .

Robin van Persie will end as our top scorer.

RVP, Nicklas Bendtner, Eduardo, Andrey Arshavin, and Cesc Fabregas will all get into double figures for goals.

Denilson will play less games but play them significantly better than his jaded performances last season.

Vermaelen and Gallas will be an infinitely better partnership than Toure and Gallas.

Injuries will decimate our defence.

We will reach a semi-final.

Nicklas Bendtner will be the most positive surprise of the season.

Nothing hugely controversial there, but there you have it. In the wider world of football.

 

Other predictions:

 

Chelsea will win the league.

Frank Lampard will be the Player of the Year.

Wolves, Portsmouth & Burnley will go down.

Brazil will, against the odds, win the World Cup.

Link to comment
Share on other sites

Leste en spådom på Gunnerblog.com og fant en liten oppsummering jeg vil si meg svært enig i.

 

Arsenal Predictions:

 

Without significant squad additions, we will finish fourth .

Robin van Persie will end as our top scorer.

RVP, Nicklas Bendtner, Eduardo, Andrey Arshavin, and Cesc Fabregas will all get into double figures for goals.

Denilson will play less games but play them significantly better than his jaded performances last season.

Vermaelen and Gallas will be an infinitely better partnership than Toure and Gallas.

Injuries will decimate our defence.

We will reach a semi-final.

Nicklas Bendtner will be the most positive surprise of the season.

Nothing hugely controversial there, but there you have it. In the wider world of football.

 

Other predictions:

 

Chelsea will win the league.

Frank Lampard will be the Player of the Year.

Wolves, Portsmouth & Burnley will go down.

Brazil will, against the odds, win the World Cup.

Mye jeg er enig i, men jeg tror ikke RvP blir toppscorer og jeg tror ikke Cesc scorer tosifret.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Her jeg sitter med cognacglasset med deilig musikk på spotify, vil jeg informere om at jeg tipper Arsenal på topp 3 i år. Får vi flyten over tid, tror jeg det raskt kan bli en minneverdig sesong.

 

Jeg tror også vi havner topp 3, men hvilken av disse plasseringene tør jeg ikke tippe. Har bare en følelse at vi vil overraske mange denne sesongen.

Vi spilte bra siste halvdel av sist sesong, men likevel er vi blitt slaktet for muligheten til topp 3 (og for topp 4 av mange)

 

Jeg føler på meg at Utd vil savne Ronaldo og Tevez, samt gamle gode Scholes og Giggs i form.

Liverpool: Hvor lenge kan Gerrard redde klubben, og spesielt uten den beste spilleren i 08/09 (Alonso)

Chelsea: Ny manager, som lever på navnet sitt for mange herrens år siden. For de siste 4-5 sesongene har vært nesten en skandale i Milan.

City: Hughes som manager, vil aldri bli suksess. For mange stjerner som kan syte, og det lover ikke bra for å ha en stabil og harmonisk tropp for fremtiden preget av suksess.

 

Nei, med Eduardo, Rosicky, Persie, Walcott, Fabregas og Nasri som skadefrie, og Arshavin fra starten føler jeg meg mer trygg på kvalitetene og bredden enn årene før.

Talentene har fått mer erfaring, og bl.a Song visste stor utvikling de siste 3mnd sist sesong. Wilshere, Ramsay, og en Vela på vei...... tja, mer bredde og tyngde enn året før.

Tror dette kan bli en meget stor sesong, og vi kan vinne. Det kan bli en seier for fotballen, og jeg tror faktisk på det.

Kall meg naiv eller opptimist, men slipper vi noe mer skader enn våre rivaler......ja, hvorfor ikke.

 

Skål!

 

Tror også på en jevn batalje i år hvor skader på nøkkelspillere blir avgjørende for tittelracet.

Hadde helst sett at vi forsterket med en midtstopper, men det er også alt jeg føler vi behøver. Offensivt har vi så mye talent som det er mulig å putte inn på ett og samme lag.

 

Nå får det briste eller bære..

 

En skål fra meg også i naivismen og optimismens tegn!!

Heia oss!!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

En liten kikk i RastaPinkys krystallkule viser følgende:

 

Ingen lag får 90 poeng i årets sesong.

 

Chelsea vinner

 

Man U og Arsenal kjemper om 2. og 3. plass

 

Man C og Liverpool kjemper om 4. og 5. plass

 

Krystallkulen har ingen argumenter eller begrunnelser, så de må jeg nesten få tilføye selv.

 

Chelsea er vel eneste av topplagene som virker styrket i forhold til fjoråret. Ancelotti er en vinnertype med hårføner som kan være med å gi den stabiliteten som trengs for å vinne ligaen.

 

Man U er noe svekket i forhold til i fjor (C. Ronaldo) og kan ikke forvente samme glid 2 sesonger på rad. Både Man U og Chelsea hadde 68-24 i målforskjell i fjor, men Man U dro i land flere knepne seire.

 

Arsenal har litt bedre stall i år enn i fjor. Slapp inn for mange mål. I starten av sesongen slapp vi inn en del mål som nærmest må kalles uflaks (vannvittige lykketreff fra motstanderne). I 3 av de 6 tapene var vi det beste laget. I hvertfall 5 av de 12 uavgjorte var vi dominerende. Bør klare 80 poeng.

 

Man C må vel klare 65+ poeng med den stallen? dermed er de i kamp om 4. plassen

 

Liverpool er svekket i forhold til i fjor. Hadde enorm glid i starten av sesongen i fjor. Snudde mange dårlige kamper i sluttminuttene. Var gode mot slutten av sesongen og bør vel klare opp mot 70 poeng. Det har de gjort kun 3 av de siste 8 sesongene.

 

Halvveis ser ikke disse tipsene så gale ut. Ikke så mange andre som forutså Liverpools kollaps før sesongen.

Link to comment
Share on other sites

Da begynner alvoret og våre neste kamper ser slik ut:

 

PL Bolton H

PL Everton H

PL Bolton B

FA CUP Stoke B

PL Aston Villa B

PL Man Utd H

PL Chelsea B

PL Liverpool H

 

Ingen tvil om at dette blir knalltøft og savnet av Song kan bli merkbart allerede med en gang mot Bolton.

 

Jeg er meget spent på hvilken posisjon vi er i når Liverpoolkampen er ferdig, da vet vi nok mye om hvordan sesongen vil bli for oss.

Link to comment
Share on other sites

Jeg mener dønn ærlig at vi burde, skal og har en stor mulighet til å ta 3 poeng i alle hjemmekampene nevnt over (Bolton, Everton, Man Utd og Pool) + Bolton borte. Greier vi 3 poeng i de kampene er vi med om gullet så det holder. Om vi får uavgjort da mot Villa B og Chelsea B så er jeg meget fornøyd!

Link to comment
Share on other sites

Det aller viktigste er at Denilson blir frisk. Slik jeg ser det så er det bare han og Eastmond som kan steppe inn i Songs rolle. Jeg liker det jeg ser av Eastmond, men har er fortsatt for veik.

 

I den nærmeste tiden blir Denilson vår nøkkelspiller!

Link to comment
Share on other sites

Denne perioden er utrolig vanskelig og interessant!

Taper vi de fleste av disse kampene, vinner vi ikke Premier League, så enkelt er det.

Det er jo riktig ser det ut til.

Vi er halvveis og har tapt fire kamper. Og vil leder ikke.

Klarer vi oss med tre tap er vi mestre.

Selvfølgelig kan vi vinne med fire eller fem tap til også,men da må resultatene gå veldig vår vei.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...