Jump to content

Spillere jeg av forskjellige grunner er skeptisk til


Tapapa

Recommended Posts

Dette du kommer nå medfører ikke riktighet.

 

Kamp 17 er en glimrende crosspasning fra Cole som gjør målet.

 

4-0 målet viser fra midtbanen hvor Pennant har ballen...rart at du kan si at det starter med keeper der

2 og 3-0 målet er ikke noen kontringer men i etablert spill.

3-0 i kamp nr. 15 er vanskelig å si om den kommer på paning fra en midtstopper el keeper.

Kamp 22 er definitivt ikke noe annet enn etablert spill.

2-2 målet mot Pool er heller ingen kontring....

1-0 målet i kamp 35 utspark fra 5 meter som blir headet tilbake fra Leeds forsvaret til forsvaret vårt som header tilbake..ut fra Leeds forsvaret til Bergkamp som header tilbake til midtbanensom slår en fin gjennombruddspasning.

Når ble utspill fra 5 meter en kontring som blir headet fram og tilbake 2-3 ganger.

Sånn som dette fortsetter det....

 

Jeg står fast på alt jeg har sagt og mener du villeder med din 'informasjon' her.

 

Er det kontringer vi snakker om eller at ballen bare starter hos keeper og det blir mål 25 trekk seinere?

 

Det jeg er enig med deg i er at Taylor har en kontringsgivende mål i kamp 1. Det nevnte jeg ikke da jeg trodde det var Lehmann vi diskuterte.

 

Etter å ha sett 49 unbeaten atter en gang slår jeg fast at Arsenal ikke ble verdens beste kontringslag pga Lehmann.

Du skriver også at jeg påstår at Lehmann aldri var ansvarlig for kontringer. det har jeg aldri sagt heller.

Jeg nevner spesifikt de første 60 mål på dvd.

 

Ellers anbefaler jeg alle å se denne dvd. Og ja Lehmann har mange fantastiske redninger her.

 

Angrep på deg? En korrigering av hva du sier.

Jeg er dypt uenig med deg når det gjelder dette med keepere.

Og det vil vi nok alltid være,men der stopper det for meg.

Takk for det.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 50
  • Created
  • Last Reply

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...