Jump to content

Arsenal v Atletico Madrid


West McLaren

Recommended Posts

Rosicky og Wilshere med herlige omganger begge to. Ser ut til at flera spillere som folk har avskrevet kan bli viktige for oss i år, det ser jo ikke ut som at Wenger kommer til å kjøpe så mange flere. Ellers er det andre målet til Arshavin magi! Nok en gang kommer han til en målsjanse som følge av at han leser spillet. Helt sykt at han får ballen inn fra den vinkelen i så høy fart. Gleder meg til i morgen ;)

Link to comment
Share on other sites

Fikk dessverre bare sett de 10 siste minuttene av kampen, men det var da mer enn nok det;)

 

Høres ut som at det var positive tendenser i Arsenal-laget som var utpå der?

 

Blir veldig spennende å følge Wilshere, som er blant verdens største talenter, og Ramsey.

 

Holder Eduardo, RvP og Rosicky seg rimelig skadefrie i løpet av sesongen tror jeg vi skal bli vanskelige å hanskes med! Og med Arshavin i stallen har vi som nevnt en skikkelig klassespiller som virker å finne tonen med Cesc, RvP og Bendtner. Tror vi fort kan bli stående med en(kanskje flere?) pokal(er) av betydning i henda når sesongen er slutt.

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til å se Arshavin denne sesongen :) !

Men jeg personlig var ikke fornøyd med denne kampen, 1-1 scoringa er ikke nødvendig. BTW Wilshere var god ikvæll ! :)

 

 

Ikke noe sjokk at vi sliter bakover nei...Har jo ikke akkurat blitt noe styrket. Varmaeleen for Toure..Vanskelig å si hvor mye forbedring det er.

Link to comment
Share on other sites

Litt tidlig å si om vi er styrket bakover eller ikke vel? Gi nå Vermaelen litt tid til å samspille seg med Gallas før vi begynner å bedømme.

 

Fortsatt to uker igjen til første PL-kamp, og jeg synes det ser lovende ut så langt.

Link to comment
Share on other sites

Litt tidlig å si om vi er styrket bakover eller ikke vel? Gi nå Vermaelen litt tid til å samspille seg med Gallas før vi begynner å bedømme.

 

Fortsatt to uker igjen til første PL-kamp, og jeg synes det ser lovende ut så langt.

 

Ja det er 2 uker, 2 treningskamper og en god del treningsøkter igjen før sesongen starter. Og innen den starter kan Wenger ha kvittet seg med 1 forsvarsspiller og hentet en ny en også. Tror nok Senderos blir borte i løpet av uka.. Og da tror jeg Wenger henter en midtstopper eller en Defensiv midtbanespiller.

 

Vi får se... Han har sagt nå at det blir gjort før kampen mot Valencia - HVIS det blir gjort noe.

Link to comment
Share on other sites

Jepp, blir spennende å se hvis/når Senderos forsvinner om Wenger har siktet seg inn en erstatter for ham, eller en evt kriger på midten som kan hjelpe/lære opp Song og evt Denilson/Ramsey til å bli klassespillere.

 

Håper han henter Vieira til en trener/spiller-rolle og at han henter en god DM. Bakover føler jeg vi ikke trenger så veldig mange flere nå. Synes det er på tide at en av de yngre kommer opp, og selv da har vi Djourou, Silvestre og evt Song (går ut ifra at Senderos forsvinner) som er backup for vårt nye stopperpar. Er verre på midten hvor jeg har nevnt tidligere det kun er Song som er utpreget DM.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...