Jump to content

Dennis Bergkamp


taugooneren

Recommended Posts

Stiller meg positiv og negativ til dette, vil gjerne se Bergkamp i Arsenal igjen, men innehar han erfaringen?

 

Han har iallefall mer enn Vieira i City. Bergkamp burde være mer enn kompetent til

denne rollen. Han har vært proff i Italia,Nederland og Arsenal og landslagsspiller for Nederland. Trenerutdannelse og erfaring.Hva erfaring er det egentlig du etterspør?

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Stiller meg positiv og negativ til dette, vil gjerne se Bergkamp i Arsenal igjen, men innehar han erfaringen?

Helt klart han har erfaring til å gå inn i klubben som en ansatt under Wenger.

Han kan Arsenalfotballen og han har sikkert lært mye i Ajax.

Og han er klok, rolig og helt sikkert en mann for framtiden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg bryr meg ikke for fem øre. Hadde det vært en annen tufs vi aldri hadde hørt om som hadde kommet, ja, da skulle jeg spurt hvilken erfaring og kvaliteter han har. Men hey, dette er Dennis Bergkamp!

 

Dennis Bergkamp og Thierry Henry. De to må gjerne komme seg inn i klubben så fort som mulig mener nå jeg!

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Idag er Dennis Bergkamp offisiellt ansatt som assistent for Frank de Boer i Ajax, samt at han er såkalt teknikktrener. Finner vel ikke så mange bedre teknikktrenere enn han?:P

Får håpe Dennis kan komme over til London om et par år, og hjelpe Wenger litt, eller en annen hovedtrener. Må si jeg liker det som skjer i Ajax om dagen, de henter inn mange av de gamle stjernene til klubben, nå altså Frank de Boer, Bergkamp, Wim Jonk. Fred Grim og Ronald de Boer trener Juniorlaget. Johan Cruijff troner på toppen i en eller annen stilling, på den måten holdes Ajax-stilen ved like, og det er folk som brenner for klubben. Gleder meg til den dagen vi kanskje har Vieira, Adams, Keown, Bergkamp i trenerstaben. Ingenting hadde gledet meg mer!

Kilde: http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/2981345/2011/10/21/Bergkamp-en-Jonk-eindelijk-in-vaste-dienst.dhtml

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...