Jump to content

Dennis Bergkamp


taugooneren

Recommended Posts

!

 

Du kommer 9:04 minutter nærmere ny PL kamp, men for noen minnerike minutter :)

Savner virkelig Dennis.

 

får helt tårer i øya når jeg ser det her. Helt rått!!

Bergkamp har vært min favoritt siden dag 1, og han er fortsatt mitt største idol.

 

GOD JUL til alle Gooners, håper dere alle får en flott julefeiring, så ser vi fram mot Chelsea på mandag!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply
  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Da er det offisiellt bekreftet på Ajax.nl, Bergkamp blir assistent-trener å rykker dermed opp fra rollen som juniortrener. Blir spennende å se hvordan Ajax utvikler seg fremover, Frank de Boer som hovedtrener(burde tilsi et meget godt forsvar), Dennis Bergkamp som assistent(burde tilsi et fantastisk angrep). Får håpe tiden i Ajax blir bra, så kan Dennis gjerne komme til oss en gang i fremtiden :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dennis scora idag på Van der Sar`s Dream Team mot Ajax, han kan ennå sakene sine ;)

Unik touch på den mannen. Alle snakker om den nye Maradona, den nye Pele, den nye Zidane. Gi oss den nye Bergkamp så kan alle de andre nye dra dit peppern gror :)

Link to comment
Share on other sites

Unik touch på den mannen. Alle snakker om den nye Maradona, den nye Pele, den nye Zidane. Gi oss den nye Bergkamp så kan alle de andre nye dra dit peppern gror :)

Pent mål. Og The Iceman viser han kan det fortsatt.

Men,

 

her viser en annen gammel Arsenalhelt at heller ikke han har glemt gamle kunster.

Link to comment
Share on other sites

Dæven døtte! Overmars og Bergkamp var virkelig to fantastiske spiller i en periode hvor Arsenal fremstod som bunnsolide. Et raskt søk på Youtube gir rett og slett gåsehud :rolleyes:

Verdensklasse.

Et av de beste fotballag verden har sett.

Barcelona de siste par årene er et annet.

Vest Tyskland i 1974 og noen Brasilårganger.

Må vel ta med et Manchester lag med Beckham og kompani også. Og sikkert noen jeg har glemt, men det var tider det.

Link to comment
Share on other sites

Verdensklasse.

Et av de beste fotballag verden har sett.

Barcelona de siste par årene er et annet.

Vest Tyskland i 1974 og noen Brasilårganger.

Må vel ta med et Manchester lag med Beckham og kompani også. Og sikkert noen jeg har glemt, men det var tider det.

Milan på midten av 2000-tallet.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dennis Bergkamp ni samme rolle for Arsenal som Vieira i City.

Kjempeboost hvis det skjer.

 

Ellers kan vi melde om at Dennis Bergkamp skal være på vei tilbake til Arsenal, men selvsagt ikke som spiller. Daily Star skriver fredag at Arsene Wenger ønsker Bergkamp i en rolle lik den Patrick Vieira har i Manchester City.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...