Jump to content

Dennis Bergkamp


taugooneren

Recommended Posts

Dennis Bergkamp - Legend [DVD] [2009] er snart ute (28 Sept), LØP og KJØP!!

 

Eg bestilte den for noen dager siden og i dag har de sendt den..!!!!

Hvis noen i tillegg også vil ha Wright- og Henry- filmene kommer disse 3 ut i en samlepakke til 18,69 pund (men da kommer vel toll i tillegg):

http://www.amazon.co.uk/Arsenal-Legends-Co...3994969&sr=1-16

 

Edit:

Tollvesenet oppererer pdd. med en kurs på 9,540, noe som også gjør denne samlepakken tollfri!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 81
  • Created
  • Last Reply

Hvis noen i tillegg også vil ha Wright- og Henry- filmene kommer disse 3 ut i en samlepakke til 18,69 pund (men da kommer vel toll i tillegg):

http://www.amazon.co.uk/Arsenal-Legends-Co...3994969&sr=1-16

 

Edit:

Tollvesenet oppererer pdd. med en kurs på 9,540, noe som også gjør denne samlepakken tollfri!

 

Ingen fare nå som pundet er under tier'n. Ellers kan samme pakke kjøpes på Play.com for 15.99.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Fikk Dennis Bergkamp Legend dvd`en i går. Og fytti rakkeren for en spiller. Er ikke tvil i mitt sinn om han er den absolutt største og viktigste signeringen vi noen gang har gjort. Når man ser alle 120 målene hans etter hverandre så tror jeg kanskje det var 10 av de som ikke var spektakulære.

 

For en legende og ett prakteksemplar på hva en toppspiller skal være. Så gjennomført profesjonell og det er som de sier, pure class. Ian Wright så jo på han som messias og leader. Det var ikke måte på.

 

Tror aldri det noensinne har vært en mer komplett nr 10. Den fødte playmaker.

 

Den DVD`en kan virkelig anbefales! Nå ser jeg frem til å se Ian Wright Legend DVD`en og lese min signerte Peter Marinello biografi.

 

Alt kjøpt på gunners.no sin shop selvsagt :) Og det ble levert kjapt, tror det tok to arb.dager fra jeg bestillte. Så bra levert Arsenal Norway :P

Link to comment
Share on other sites

Fikk Dennis Bergkamp Legend dvd`en i går. Og fytti rakkeren for en spiller. Er ikke tvil i mitt sinn om han er den absolutt største og viktigste signeringen vi noen gang har gjort. Når man ser alle 120 målene hans etter hverandre så tror jeg kanskje det var 10 av de som ikke var spektakulære.

 

For en legende og ett prakteksemplar på hva en toppspiller skal være. Så gjennomført profesjonell og det er som de sier, pure class. Ian Wright så jo på han som messias og leader. Det var ikke måte på.

 

Tror aldri det noensinne har vært en mer komplett nr 10. Den fødte playmaker.

 

Den DVD`en kan virkelig anbefales! Nå ser jeg frem til å se Ian Wright Legend DVD`en og lese min signerte Peter Marinello biografi.

 

Alt kjøpt på gunners.no sin shop selvsagt :) Og det ble levert kjapt, tror det tok to arb.dager fra jeg bestillte. Så bra levert Arsenal Norway :P

 

Slenger meg på den anbefalingen! Herlig DVD from the Master !

 

Morro hvordan Wright og Bergkamp, helt tilfeldig, møtte hverandre på en bensinstasjon i utkanten av London den dagen han var der for å signere! :D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...
  • 2 months later...

Herlig kommentator, sånn entusiasme skulle det vært på våre landskamper også, så hadde jeg kanskje tatt en titt på i blant :P

Den gangen en nordmann klarer det der med en fotball mot Argentina i det 89. minutt i et vm, ja da kommer nok den norske kommentatoren til å ta av like mye. Spørsmålet er bare om vi noen gang kommer til å oppdage det. :huh:

Link to comment
Share on other sites

Den gangen en nordmann klarer det der med en fotball mot Argentina i det 89. minutt i et vm, ja da kommer nok den norske kommentatoren til å ta av like mye. Spørsmålet er bare om vi noen gang kommer til å oppdage det. :huh:

 

Rekdal i Marseille.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

The one and only. Tidenes Arsenalspiller - i egen klasse.

 

NB!! Selv han fikk i sin tid navn type Flappianski her på forumet, så det fenomenet er ikke nytt - men like forbannet enten kunskapsløst eller respektløst. You choose.

 

 

Haha, det er vel Reddkamp du tenker på. Forskjellen her var vel at Reddkamp var mer humoristisk ment.... Var det ikke det da Tusmo?

Link to comment
Share on other sites

Det var tider det gitt!

Arsenal vant trofèer, Kim elsket Ljungberg, Bergkamp var fenomenal, men pysete, Lauren var PL`s beste høyreback og Marco toppa heile driden!

 

Og selv når alt var fryd og gammen, hadde man hoggestabber her inne på forumet :huh:

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Det som også kan legges til om Bergkamp, er at dagens spillere i Arsenal, gjerne må ta lærdom av spillet hans. Med få unntak er det ingen i dagens Arsenal som er i nærhet av Icemans kvaliteter.

 

Men god jul til alle, og håper at romjula og 2011 vil bringe oss nye moments, og pokaler!!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...