Jump to content

Szombathelyi Haladas


Sir John

Recommended Posts

  • Replies 86
  • Created
  • Last Reply

Skal ikke Rosicky spille idag ?

 

Er nok greit å spare gutten, ellers blir det vel en ny skade... :)

 

Artig med Traore og de andre unge. Keeperen virker utrygg. Ellers er det fem forsvarsspillere og en spiss på benken.

 

To kjappe og dermed 4-0. Fint at de "nye" spissene scorer mål!

Link to comment
Share on other sites

En demonstrasjon av effektivitet. Det er godt å se både Eduardo og Bendtner vise seg fram sånn. Ellers har Song vært bra. Traore også selv om han er litt suspekt med sine posisjoneringer defensivt.

 

Ramsey som var så god sist har ikke dagen. Mannone har heller ikke vært bra, det lille han har vært involvert.

Link to comment
Share on other sites

Offensivt har vi vært meget effektive.

Bendtner og Eduardo er de som setter sitt pteg med 2 mål hver,

og en målgivende på Bendtner.

Ellers har jeg sansen for Traore offensivt med en sinnsyk fart og gode innlegg som bla Bendtner scorte på.

 

Midtbanen er det Song som styrer. Defensivt har Djorou vært den beste.

Mannone har hatt noen merkelige utrusninger og svake klareringer.

Link to comment
Share on other sites

For de som vil ha en reality check kan man jo sette på canal+, der er reprise av Man City- Arsenal fra forrige sesong. 1-0 at the moment...

 

Møter vi keepere som Zombie Halhal har idag kommende sesong skjønner jeg ingenting.

 

Senderos sentralt på midten i andre omgang i andre kamp på rad, vitner om bra dekning.

 

2-0, Robinho

Link to comment
Share on other sites

Å bruke Senderos sentralt på midtbanen må da være et sjansespill til de grader??

Når han gjør såpass mange dårlige pasninger fra stopperplass der han har mye bedre tid, kan det da ikke bli stort bedre på midten? Håper jeg tar feil. Hadde vært utrolig morsomt om Senderos hadde forbedret seg masse i Milan og pekt nese til alle på slutten av sesongen...Men man må jo være realistiske. Håper virkelig ikke det er han som blir Fab sin makker i år.

 

Trenger vi virkelig SÅ mange midtstoppere ?

Samme med venstrebacker, hvis Silvestre skal spille den posisjonen i år...

Med så mye skader som vi har, JA!

Link to comment
Share on other sites

Møter vi keepere som Zombie Halhal har idag kommende sesong skjønner jeg ingenting.

Hva mener du her? Selvfølgelig er da keeperne i PL bedre enn Haladas sine?

 

Jeg tipper han mener at frisparkmålet til Eduardo er keepermat, samt headingen til bendtner og første målet til Eduardo er tagbare.

 

BE

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...