Jump to content

Let's all laugh at Emmanuel Adebayor


Caribo

Recommended Posts

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply
Guest ReYeS

Emmanuel Adebayor er en meget høy spiss, ca 196 eller noe sånt(Kanu)!!

Han er meget teknisk, meget god på hodet å kan score mål!!

Han scora 9 mål på 34 kamper sist sesong, men visst Wenger henter denne spilleren tror jeg antall mål blir en del mer en det!!

Jeg har sett han spille et par kamper, og det er ikkje noe dårlig spiss vi er på jakt etter!!

 

Men ærlig som e æ, så vill e heller hatt Julio Baptista, men Adebayor er nok mye billigere!!!! Så det gjør ikkje noe om vi kjøper han!!!

 

 

Hva mener dere????

 

 

Forresten ryktet kommer fra >Skysports.com

Link to comment
Share on other sites

Guest ReYeS

Det er en meget god spiller, som vinner mye på hodet, meget sterk, god teknikk å kan score mål!! Ikkje noe dårlig kjøp!!!

 

Et typisk Wenger kjøp!!

Link to comment
Share on other sites

Æsj.. Hva skjer med at wenger henter fram sånne ''ukjente'' spillere nå igjenA??(hvis ryktene er sanne). Hadde nesten begynt å håpe på noen skikkelige kjøp ala Baptsta/Robinho/Torres, ,em jaggu kommer ikke ryktene om Tommason, adebayor co sivende.. som vanlig! Muylig adebayor er en ålreit spiller, men når wenger endelig har fått penger, bør han hente noen etablerte! Adebayor bør være billig i så fall!

 

8 millioner euro er ikke blodpris, men er han egentlig verdt det?

Link to comment
Share on other sites

Guest Re9es

Kjøper Wenger denne langbein'en i sommer og ingen topp spiss, så graver jeg meg ned. Han lovte oss stjernespillere, ikke spillere som vil forsinke utviklingen av laget. Skal vi kjøpe spillere under 23 år, så må de vere meeeget langt kommet allerede. Vi har Van P, Ali, Reyes + Quincy. Dette var et rart rykte, ganske typisk Wenger ja, men ikke denne sommeren. Denne sommeren skulle vi signe spillere som betydelig vil løfte laget. Denne spilleren vil det ta år for å være aktuelt på 1. laget. Stallfyll har vi nok av.

 

...når det er sagt, så er da dette bare et rykte. Slike hører vi om mange av gjennom en sesong, og spesielt i Silly Season. Det ligger vel i ordet. :)

Link to comment
Share on other sites

Guest engenman
Kjøp heller baptista eller robinho.

12483[/snapback]

 

Kjøp Baptista for pokker!Glir rett inn i Bergkamprollen..Er en spiller for fremtiden og en spiller for Arsenal!Han kommer til å bli sinnsykt god under Wenger...

Link to comment
Share on other sites

Guest Arsene

Har aldri hørt eller sett noe til han jeg heller. Ett stort talent er han nok. 21 år og tilsynelatende fast på Monaco skulle tyde på det.

 

Faktisk kan jeg se for meg at en spiller på hans størelse 1.96? vil bli en "tricky" motstander. Hvis han i tillegg er god på hodet, så ja takk!!! KJØP :)

Link to comment
Share on other sites

Denne spilleren vil det ta år for å være aktuelt på 1. laget. Stallfyll har vi nok av.

12486[/snapback]

Altså, hvis Wenger henter Adebayor, så tror jeg nok han er ganske så aktuell for 1. laget med en gang.

Han er en veldig god spiss.

 

Er så lei av å høre om Baptista nå. Sevilla vil kun selge han veldig dyrt. Tror ikke Wenger kjøper han for så mye som Sevilla vil ha.

Link to comment
Share on other sites

Guest Beelzebot

adebayor er en elendig fotballspiller og ikke i nærheten av god nok for arsenal. tviler på at dere som skryter av han har sett han spille. udugelig langs bakken, kan ikke slå pasninger, mangler overblikk og scorer lite mål. det eneste positive er at han er utrolig dyktig i luften...

Link to comment
Share on other sites

adebayor er en elendig fotballspiller og ikke i nærheten av god nok for arsenal. tviler på at dere som skryter av han har sett han spille. udugelig langs bakken, kan ikke slå pasninger, mangler overblikk og scorer lite mål. det eneste positive er at han er utrolig dyktig i luften...

12505[/snapback]

 

Helt enig.. Så han i noen få kamper i CL i fjor og ble ikke vidre imponert.. Sant som Beelzebot sier; god i lufta men helt håpløs langs bakken.. Gi oss Robinho!

Link to comment
Share on other sites

Guest Larsilios

Off.. Adebayor ville aldri passet inn i Arsenal eller Premier League.. Han er veeeeldig lik Kanu som jeg selv ikke er så veldig stor fan av. Håper Wenger tar til fornuft!!

Link to comment
Share on other sites

Når sant skal sies så er det vel ingen andre enn agenten til Emmanuel Adebayor og han selv som satt ut disse ryktene. Det nevnes vel også noe om Adebayor er misfornøyd med ukelønnen sin i artikkelene hvor han siteres. Tyder vel mer på at han forsøker å høyne markedsverdien sin litt for å få et bedre grunnlag når han skal i forhandlinger om en evt. ny kontrakt med klubben sin.

Link to comment
Share on other sites

Guest 8ljungberg8

håper ikke Adebayor kommer. kommer til å bli en stoor flopp, og plutselig er 8 mill euro rotet bort.....

Nei skal vi ha spiss må det bli noe ordentlig noe....som f.eks. Baptista.

Link to comment
Share on other sites

Håper Adebayor kommer jeg!

12663[/snapback]

 

Jeg vil tro sjansene for at Adebayor kommer er like store som om Henry blir solgt i sommer. Står enda på mitt om at dette er oppsinn fra spilleren og hans agent, noe vi ser oftere og oftere nå til dags.

Link to comment
Share on other sites

Guest Freddiereadygo
Nei, hvor blir det av stjernespillerne? og en kvalitetsstopper? Har ikke hørt et rykte om en forsvarspiller som skal til Arsenal enda.. <_<

12510[/snapback]

helt enig med deg....Campbell må ha en kvalitets spiller i midtforsvar ved sin side

Link to comment
Share on other sites

Nei, hvor blir det av stjernespillerne? og en kvalitetsstopper? Har ikke hørt et rykte om en forsvarspiller som skal til Arsenal enda.. <_<

12510[/snapback]

helt enig med deg....Campbell må ha en kvalitets spiller i midtforsvar ved sin side

12840[/snapback]

 

Her kan jeg med hånda på hjerte si at jeg er uenig, vi trenger etter min mening ingen ny midtstopper da vi har Campbell, Toure, Senderos og Cygan som cover. Derimot føler jeg at Lauren ikke har utviklet seg så mye siden han kom til Arsenal i 2000 og at kan være på sin plass med en ny høyreback (såfremst ikke Eboue er tiltenkte denne plassen i nærmeste fremtid)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...