Jump to content

Karim Benzema


Kris-A

Recommended Posts

Benzema blir nok aldri en Arsenalspiller. For min del så er det helt greit. Jeg har aldri hatt spesielt sans for han som spiller, og når han som person framstår som en premiegjøk så er jeg bare glad han spiller for en annen klubb.

 

http://www.vg.no/sport/fotball/fransk-fotball/benzema-i-varetekt-for-utpressing/a/23554813/

Jeg var så absolutt tilhenger av å hente han i sommer, og siden etterpåklokskap er noe for "fremtiden" så angrer jeg ikke på hva jeg ønsket da.

Men selvsagt siden etterpåklokskap er den enkleste "klokskapen" i verden så er det vel kanskje like greit at Benzema ikke kom.

 

Om det til slutt viser seg å være noe i denne saken som "feller" han vet jeg ikke, men det er tross alt godt (for klubben og fansen) å slippe en slik sak nå, i tillegg til alle de andre problemene (skader) som klubben sliter med .

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 104
  • Created
  • Last Reply

Han er tidligere dømt for å ha kjøpt sex med en mindreårig. Jeg mener jeg har mine ord i behold.

Beklager, men jeg har kanskje nok en gang uttrykt meg noe diffust, og hovedfeilen var nok at jeg "qoutet" deg når jeg skrev min kommentar siden min kommentar ikke var ment som et direkte svar til din uttalelse :shy: . Beklager, det var IKKE et angrep på deg!

 

Det jeg mente å få fram var: Etterpåklokskapen gjelder i hovedsak meg selv og selv om jeg fremdeles er "enig" med meg selv når det gjelder hva jeg mente der og da ut fra de forutsetningene jeg hadde da, så kan jeg pr i dag i etterpåklokskap si at det var like greit at han ikke kom.

 

PS! For ordens skyld så er det greit å nevne at selv om Benzema og Ribery var siktet i en sedelighetssak i Frankrike, så ble saken trukket og ingen av de ble dømt. Link

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...