Jump to content

Thomas Vermaelen


Sir Carpenter

Recommended Posts

  • Replies 493
  • Created
  • Last Reply

Vel fortjent! Vermaelen har vært strålende hele veien. Bunnsolid defensivt og toppscorer fremover, det sier sitt! Har også blitt meget positivt overrasket over hans styrke i lufta, i og med at han er såpass kortvokst. Minner mye om Cannavaro på det punktet. Besitter en vanvittig spenst og timing!

 

Gleder meg til å følge fortsettelsen, tror dette er vår kommende kaptein :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 months later...

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Jan 28 2010, 09:48 AM) 187127[/snapback]

Helt enig med deg, og da håper jeg virkelig det kommer en spiller som kan spille stopper og DM (noe jeg har mast om siden i sommer) :D

Du kan mase så mye du vil, men det er ikke lett å finne en god spiller som kan spille både MS og DM, og ikke er cuptied.

Link to comment
Share on other sites

B)--><div class='quotetop'>QUOTE(Stefan B @ Jan 28 2010, 09:48 AM) 187127[/snapback]</div><div class='quotemain'><!--quotec-->

Helt enig med deg, og da håper jeg virkelig det kommer en spiller som kan spille stopper og DM (noe jeg har mast om siden i sommer) :D

 

Du kan mase så mye du vil, men det er ikke lett å finne en god spiller som kan spille både MS og DM, og ikke er cuptied.

Det bør vertfall være svært lett å finne noen som er bedre enn Silvestre og bartley!

Hvis ikke Wenger handler nå, har han spart seg ut av alt som heter troféer!

 

Upson, Shawcross for å nevne noen

Link to comment
Share on other sites

Gladnyhet! Men jeg håper han får hvile litt, så han ikke blir skadet på nytt. Han spiller sikkert ikke mot Utd, men jeg har troen på at Sol kan være viktig å ha på banen i en slik kamp. Forutsatt at han henger med i svingene trenger vi hans ro og rutine i de store kampene. Tror det kunne vært greit mot Chelsea også da TV ikke var tøff nok mot Drogba forrige kamp. Etter at Drogba dyttet ham over ende i en duell, så det ut som han fikk for mye respekt. Eneste som bekymrer meg med Sol er farten hans, men jeg håper han klarer å kompensere, slik som mot Villa i går.

Link to comment
Share on other sites

Gud så mye det betyr om han skulle bli klar. Vi trenger farten hans for å klare og temme Rooney.. Pluss at han sikkert går frem og gjør et par mål ;)

Campbell gjorde en god kamp sist, og jeg har troen på at han kan gjøre det igjen. Det blir nok viktigere at Song er up for it. La Vermaelen få hvile. Han har spilt mye, og trenger ikke å rushes tilbake. En 100% Campbell er nok bedre enn en 85-90% Vermaelen. Husk at Sol har en duellstyrke ingen andre på laget vårt kan matche. Det er godt å ha mot Vidic!

Link to comment
Share on other sites

Deilig nyhet. Nå håper jeg han blir klar og at Wenger kjører psykologisk spill fram til søndagen, slik at Rooney ikke skjelver i buksa før han står ansikt mot ansikt med Thomas på søndag. ;)

 

Tror ikke rooney skjelver i buksa av noen forsvarer i verden. Fantastisk god spiller med fysikk og alt som trengs. Er nok heller forsvarere som skjelver.-

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Er det noen som kan gi meg ett svar på hvor mange kamper dette feilaktige straffesparket med ett påfølgende feilaktig rødt kort på Vermaelen gir i karrantene?

 

Det er nesten så man kan forutse det på forhånd. Arsenal er i posisjon til å stjele ligagullet ved å vinne sine resterende kamper. Det eneste som kan ødelegge for oss er gule og røde kort på midtstopperplass, da vi tilsynelatende ikke har brukbar backup der noen uker fremover. Så skjer det SELVFØLGELIG rett før ManU og Chelsea går inn i kamper der en kan regne med og til og med vite at de vil avgi poeng.

 

Hvorfor skjer slike ting tilfeldigvis med oss HVER gang vi fremstår som en trussel for de som for øyeblikket ligger på 2. og 3. plass?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...