Jump to content

Thomas Vermaelen


Sir Carpenter

Recommended Posts

Enig. Tror også stopperparet vårt vil bestå av disse bautaene. Mertesacker er en type midtstopper vi har savna

lenge og tror ikke han havner på benken. Ser bare på det som positivt at vi også har en Kos som har storspilt

i bakhånd.

Når det er sagt vil jeg ha Kos og Per mot Chelski. De har vært gode og spilt bedre og bedre sammen.

Ingen vits i å risikere noe med Vermaelan nå.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 493
  • Created
  • Last Reply

Vermaelen er meldt klar til kamp mot Chelsea

 

http://www.arsenal.com/news/news-archive/vermaelen-available-for-chelsea-match

 

Men jeg kan godt tenke meg å starte med samme 4 bak som sist. Alternativt er at Vermaeln kommer inn i stedet for Djourou, enten ved at han spiller på høyre eller at Santos flyttes over på høyre og Vermaelen inn på venstre. Synes at at Koscielny og Mertesacker bør fortsette sammen i midten.

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen er meldt klar til kamp mot Chelsea

 

http://www.arsenal.c...r-chelsea-match

 

Men jeg kan godt tenke meg å starte med samme 4 bak som sist. Alternativt er at Vermaeln kommer inn i stedet for Djourou, enten ved at han spiller på høyre eller at Santos flyttes over på høyre og Vermaelen inn på venstre. Synes at at Koscielny og Mertesacker bør fortsette sammen i midten.

Veldig bra at han er klar. Alt ser så meget lysere og bedre ut for tiden.

God mot Bolton. Og etter min mening klart førstevalg i midtforsvaret. Også mo Chelsea på lørdag.

Kos og Santos på hver sin side. Per og Vermaelen i midten. det blir vel bra?

Link to comment
Share on other sites

synes og at Kos kunne blitt trukket ut som høyreback. er nervøs for jenkinson.......... TV5 er selvskreven om han er spilleklar! beste midtstoppern i PL! hehe.. gleder meg til han er kommet igang i samspann med Per!

 

Jenkinson er vel skadet, så du trenger ikke bekymre deg nevneverdig for ham for denne gang.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 4 weeks later...

Skade på Vermaelen kunne vært en krise, var det tilnærmet i fjor..

Sier litt om midtforsvaret vårt. Per og Koscielny er et av verdens beste midtstopperpar.

Problemet nå er sidebacker, men Coquelin kom inn og gjorde en god jobb.

Tipper vi kommer oss godt gjennom skadesituasjonen i forsvaret. Kanskje et lån på en sideback.

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen er så ufattelig mye bedre som midtstopper at jeg alltid blir lei meg når jeg ser han er på venstrebacken. Pasningen hans til van Persie i går var klasse dog, men det kunne han gjort som midtstopper også.

 

At vi trenger en venstreback er vel årets minst skjulte hemmelighet.

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen er så ufattelig mye bedre som midtstopper at jeg alltid blir lei meg når jeg ser han er på venstrebacken. Pasningen hans til van Persie i går var klasse dog, men det kunne han gjort som midtstopper også.

 

At vi trenger en venstreback er vel årets minst skjulte hemmelighet.

 

100% enig med deg. Vermaelen har flere offensive bidrag som midtstopper en han har fra backen til og med.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Vermaelen not enjoying role - Arsenal defender 'fed up' with playing at left-back

 

 

"I am fed up playing at left-back," the 26-year-old Belgian is quoted as saying by The People.

 

"I don't think I am good there - I want to achieve my highest level and I can't do that on the left.

 

"I play there to help the team but it gives me no satisfaction as I can't reach my best standard.

 

"I do my job but seldom feel content after matches. If the team wins I am happy, but it remains frustrating."

Link to comment
Share on other sites

Bra at Gibbs da er tilbake. Det er tydelig at han ofte sliter i backposisjonen, og om han mentalt også ikke føler seg god nok, så bør det ikke være noen tvil at han bør spille stopper framover. Selv mener jeg vi heller skulle ha brukt Coquelin på backen de siste ukene, etter at han har imponert.

 

Ikke lenge siden mange her på forumet mente Vermaelen var vår beste venstreback, uten å i det hele tatt ha sett han spille i den posisjonen.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...