Jump to content

Thomas Vermaelen


Sir Carpenter

Recommended Posts

  • Replies 493
  • Created
  • Last Reply

Har en ekkel følelse på at Shawcross igjen kommer med en mord-takling, og denne gang på Vermaelen.

Skjer det, så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg..

 

Slapp av! Verminator knekker ikke så lett!

Link to comment
Share on other sites

Har en ekkel følelse på at Shawcross igjen kommer med en mord-takling, og denne gang på Vermaelen.

Skjer det, så vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg..

 

Ja ta det med ro. Vermaelen tar ikke noe dritt. Hvis det er noen som burde være urolig er det Stoke.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Nasri as captain? :unsure: :P

 

Hadde ikke forundret meg.

 

"Arsenal Football club are delighted to announce that Samir Nasri has signed a new contract. While also penning a new deal - the 24 year old frenchman has shown fierce commitment to the club and will also carry the armband as the new club captain"

 

Venter bare på den nå.. :P

Link to comment
Share on other sites

Virker som om Wenger slenger kapteinsbindet til den spilleren han er mest redd for å miste!

 

Han gjorde nok det med Henry. Når det gjelder Fabregas, så var det faktisk spillergruppen som valgte han som kaptein. Da Gallas ble fratatt kapteinsbindet, valgte Wenger å la spillergruppen få ta avgjørelsen.

Link to comment
Share on other sites

Vermaelen bør bli ny kaptein, spesielt i lys av Sagnas uttalelser som står på hjemmesiden her.

RvP er nok førstevalget. Noe jeg forsåvidt støtter fullt ut. Har troen på at han kan være en foregangsfigur i disse tider. Vermaelen er nok en brukbar nummer to, men jeg tviler på at han nyter den samme respekten i spillergruppa som RvP gjør.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Så at Belgia spilte 1-1 mot Azerbajan. Merkelig at de ikke presterer bedre det belgiske laget. I Vermaelen og Kompany må de ha et av klodens beste stopperpar. På midtbanen kan de mønstre Axel Witsel og Steven Defour, samt at de har to av planetens største talenter framover på banen i Hazard og Lukaku. Det vil si at de kan stille med en følgende sentrallinje:

 

Vincent Kompany - Thomas Vermalen

 

Steven Defour - Axel Witsel

 

Eden Hazard

 

Romelu Lukaku

 

Uten at jeg vet om flankene, ser jo dette her bedre ut enn et lag som spiller jevnt med Azerbajan.

 

PS! Skriver dette innlegget halvt i forundring og halvt fordi jeg fikk LangOddsen-kupongen min ødelagt pga denne kampen! :P

Link to comment
Share on other sites

Man kan også ta med at de har Simon Mignolet i mål som viser gode ferdigheter i Sunderland, Jan Vertonghen som spiller i Ajax og mange ønsket til oss i sommer, Marouane Fellaini som alle kjenner for sin fysikk og driv i Everton, pluss Nicolas Lombaerts fra Zenit St. Petersburg. Om de hadde hatt en annen trener enn Georges Leekens, som bytter jobb nesten hvert år, hadde de vært et av Europas beste landslag. På papiret er de mye bedre enn det norske landslaget, både fysisk og ikke minst teknisk. Hadde vært morsomt og sett de med en trener som Frank Rijkaard, en trener med angrepsvillig og artig fotballfilosofi.

Link to comment
Share on other sites

northbanklower wearethenorthbank

Bad news on Vermaelen. Surgery on left ankle. #Arsenal

 

Pleier som regel å vite hva han snakker om han her. Tror dessverre Vermaelen blir en spiller i årene fremover som vi ikke kan regne med mer enn maks halve sesongen.. :(

Link to comment
Share on other sites

Takk og pris for at vi fikk hentet inn Mertesacker! Skulle vi gått 3 måneder(?) med Vermaelen skadet med samme forsvaret som vi spilte nesten hele forrige sesong, så kunne vi vinket farvell til 4.plassen allerede i September.

 

Får se om det kommer en kilde og om det stemmer med skaden da, men det er nettopp derfor vi burde hentet Cahill i tillegg. Koscielny kan jo gjøre en ok jobb, men er langt ifra like god som Vermaelen.

Blir i tilfelle stort press på Mertesacker å styre forsvaret da.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...