Jump to content

Real Madrid


Simbad

Recommended Posts

Håper Real Madrid vinner av en eneste grunn; vinner Real Madrid gullet, er det mindre sjanse for at Cesc vil ta turen over til Spania i sommer. Håper også at Inter gruser Barca i CL. Men generelt sett liker jeg Barca svært godt. De spiller fantastisk fotball, og satser på spillere fra eget akademi.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

MYYE, myye heller Barca enn Real ! Håper Barca vinner alt de deltar i. Fantastisk spillestil, spillere, klubbdrift, filososfi. Real..... Æsj

 

Barca vil alltid være moderklubben til Cesc og det er nok ikke titler etter titler, år etter år fra Barca som er avgjørende for om Cesc drar. Han drar garantert (farlig ord) ikke i sommer, men skulle Wenger ikke signere ny kontrakt og Cesc føler klubben satser for lite/han vil "hjem", ja da drar han.

 

Forferdelig trist bare tanken på å si farvel.....

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg til kamp ikveld. Håper Real Madrid vinner, for akkurat samme grunn som "Le Professeur" beskriver.

Barcelona har selvsagt fortjent å vinne det som er i år. Men jeg bærer fremdeles nag over dette laget siden de slo oss i 2006.

Råtips til kampen idag: Real Madrid vinner 4-2

Link to comment
Share on other sites

Se på disse lagene, dette kan jo ikke bli annet enn festfotball!

 

Higuain - Ronaldo

Van der Vaart

Marcelo - Gago - Alonso

Arbeloa - Garay - Albiol - Ramos

Casillas

 

Pedro - Messi - Alves

Keita - Busquets - Xavi

Maxwell - Pique - Milito - Puyol

Valdes

 

Nå skal jeg lene meg tilbake å nyte, likegyldig til hvem som vinner.

Link to comment
Share on other sites

Enig i det, var mye overdrivelse og flokking rundt dommeren. Håpløst!

 

Men se på kvaliteten på spillerne... Innbytterne i dag heter Iniesta, Marquez, Guti, Raul og Benzema. Det er vanvittig med kvalitet å kunne sette inn! Helt ærlig synes jeg det virker som om lista ligger ganske høyt...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 year later...

What do you think they're smoking down there, in Madrid, signing the wrong welshman?

 

Sitter og ser på Real-Atletico nå. 0-1, bortelaget på vei mot en sjelden seier. Bale er helt usynlig. Øzil-erstatteren Isco blir byttet ut til fordel for Morata. Til enorm pipekonsert. Og Ancelotti ser ut som en plaget mann.. :D Sånt synes jeg er gøy.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 1 year later...
Real Madrid leder - kommer han inn?

 

er VG sin "hovedoverskrift" på nettet.

 

Det virker som at Ødegaard nå har tatt den rollen i media som Solskjær fikk da han gikk til United.

Ødegaard er sikker grei han og er godt mulig en fremtidig stor fotballspiller, men den måten norsk riksmedia "bruker" han og har "brukt" han det siste året er rett og slett SYKT (spør du meg)!

Link to comment
Share on other sites

Det er faktisk en fordel å slippe norske spillere på Arsenal. Norsk media:

Riises liverpool, Carews villa, Gutane til Claus, ect ect.

 

Glad Arsenal er Arsenal jeg, for noe annet er bare tullball. Samme er det som skjer i Madrid nå, helt på tryne alt sammen. Han burde gått til Ajax, utviklet seg videre uten så mye ståhei.

Edited by Marius-
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Real Madrid og Athletico Madrid har nå blitt "fradømt" retten til å registrere nye spillere i de to kommende overgangsvinduene (sommer-16 og januar-17) av nøyaktig samme årsak som da Barcelona ble straffet (en straff som var avtjent ved årsskiftet) etter mye "snusk" ved "kjøp" av spillere under 18 år.

 

Selvsagt vil begge Madrid-klubbene anke kjennelsen, men i utgangspunktet så er sjansen forhåpentligvis liten for at de får medhold etter at Barcelona sin anke ikke ble tatt til følge.

Begge klubbene får handle i årets januarvindu siden dommen ble avsagt (kunngjort) etter at vinduet åpnet.

 

Da spørs det om alle ryktemakerene ute på www får med seg dommen eller om Sanchez og Özil fremdeles blir linket til Real når sommervinduet åpner.

Link to comment
Share on other sites

Får vel fortsatt rykter om at RM har skrevet en intensjonsavtale med den og den vil jeg tro... Overgangen skjer om 2 sesonger.

Siden det nok blir en anke så kan behandlingstiden av en eller to anker (FIFA og CAS) være så lang at klubbene sannsynligvis får handle/registrere spillere i sommervinduet.

 

Du nevner intensjonsavtaler og det kan nok skje. Selv om klubbene etter anker blir utestengt så gjelder det egentlig at de ikke får registrere nye spillere i den perioden, rent prinsipielt så kan de "kjøpe" så mange spillere de vi i de to vinduene de eventuelt blir utestengt fra, men de eventuelle kjøpene får ikke spille for klubben før utestengningen er over.

Ett eksempel er Barcelona som kjøpte to spillere i de siste "sommervinduet" (da Barcelona var utestengt) som først ble spilleberettiget nå fra nyttår.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

×
×
  • Create New...