Jump to content

Real Madrid


Simbad

Recommended Posts

  • Replies 75
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mange flere anledninger !

Tror du jeg sier at "han har jeg lyst på", "han håper jeg kommer", "han er drit god" for å ha set ham i en kamp ?

Er ikke en 12 åring heller da.

 

Beklager så meget. Jeg burde definitvt gjetta hvor gammel du er, og hvor mange ganger du har sett Hugo Lloris i aksjon. Igjen; beklager. B)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Jeg kikker Real-Sevilla nå og stillingen er 2-2.

De lå under 2-0, men utlignet kjapt.

Må nesten flire litt av feiringen av Ramos når han scorte 2-2 målet:P

Vet ikke om jeg kan nevne så grove ord her på forumet.

Link to comment
Share on other sites

Jeg kikker Real-Sevilla nå og stillingen er 2-2.

De lå under 2-0, men utlignet kjapt.

Må nesten flire litt av feiringen av Ramos når han scorte 2-2 målet:P

Vet ikke om jeg kan nevne så grove ord her på forumet.

 

Hvilke grove ord?

Hvem scorte forresten 2-1 målet for Real?

Link to comment
Share on other sites

Hvilke grove ord?

Hvem scorte forresten 2-1 målet for Real?

 

Jeg kan si det da, men skal bruke stjerner.

 

Ramos mimet at han slikket ***** og befølte ******

Viss dere syntes det er for upassende, så kan dere slette det ;)

Link to comment
Share on other sites

Bye bye Pellegrini !

 

Hysterisk dette, jeg koser meg MAKS!

 

Tipper Ronaldo`n sitter å hikster i garderoben ennå, gråtegutt som han er

Lurer også på om han angrer på at han forlot man u nå. Starter vel snart og sutre og krever at han skal bli solgt til Barcelona eller tilbake til man u. Blir spennende å se utviklingen.

Link to comment
Share on other sites

Når man kjøper bare stjernespillere så blir det for dumt, fordi alle føler seg så enormt overlegen, og da klarer de ikke å kjempe i kampene sine.

Dette var som pass for Real.

 

Helt enig. Real Madrid har mange gode spillere, men de fungerer ikke så godt som et lag. Det er mer individuelle ferdigheter (prøve å vise seg fram), istede for godt samarbeid.

Real har også en del spillere som gjør det godt avhengig av hvilket "humør" de er i, slike spillere gir lett opp når noe går imot!

Link to comment
Share on other sites

Det værste med situasjonen til Real Madrid nå for vår del, er at de kommer til å intensivere jakten på Wenger og Fabregas.

Situasjonen til Real? De røk i CL mot lyon (som etter min mening er sterkt undervurdert), men leder serien foran Barca og er absolutt ikke i en skandalesituasjon slik det fremstår rundt omkring, delvis også på dette forumet.

Link to comment
Share on other sites

Selvfølgelig er de i en skandalesituasjon. Med all pengene som ble brukt opp i år så burde de helt klart gjort det mye bedre! Planen deres var å komme til finalen i CL, dessuten tror jeg Barca vinner LaLiga.. De er i utkikk etter en ny trener allerede så det sier litt!

Link to comment
Share on other sites

Situasjonen til Real? De røk i CL mot lyon (som etter min mening er sterkt undervurdert), men leder serien foran Barca og er absolutt ikke i en skandalesituasjon slik det fremstår rundt omkring, delvis også på dette forumet.

For et lag som har brukt 2 mrd kroner på spillere for å vinne denne turneringen, så er det vel en ugunstig situasjon å ryke ut i åttendelsfinalen, uavhengig av motstander. Hvis du spør et tilfeldig utvalg av de tilskuerne som var til stede under Reals hjemmekamp, så mistenker jeg sterkt at tilnærmet 100% av de utvalgte ikke var særlig fornøyd med situasjonen. Når du i tillegg så hvordan kampen utartet seg meg mange store muligheter til Real blir vel situasjonen ekstra bitter. Men du mener kanskje at Real Madrid ser seg fornøyd med innsatsen og tenker som så at "jaja, vi gjorde så godt vi kunne"?

Link to comment
Share on other sites

Situasjonen til Real? De røk i CL mot lyon (som etter min mening er sterkt undervurdert), men leder serien foran Barca og er absolutt ikke i en skandalesituasjon slik det fremstår rundt omkring, delvis også på dette forumet.

 

2006/07, Real Madrid vinner serien, men Fabio Capello får sparken etter dårlig innsats i Champions League. Historien gjentok seg, året etterpå, mener jeg å huske. Forventningene og ambisjonene i den klubben er skyhøye, og det vet du godt. Exit i åttendelsfinalen i CL for sjette året på rad er ikke akseptabelt, og Pellegrini har nok satt tryggere i managerstolen enn han gjør akkurat nå. Det er spørs om et ligagull kan redde jobben hans.

Link to comment
Share on other sites

Det værste med situasjonen til Real Madrid nå for vår del, er at de kommer til å intensivere jakten på Wenger og Fabregas.

 

Tror ikke vi skal bekymre oss for at Real henter Arsene.

Sansyneligvis så henter Real Benitèz viss LFC ikke klarer å kvalifisere seg til CL.

Real har hatt Benitèz i kikkerten veldig lenge, og om det blir slutt for han til sommeren, så blir han hentet av Real.

Og uansett om Wenger har fått tilbudet som Manager i Real, så har han blitt i Arsenal, det er jeg sikker på :D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

×
×
  • Create New...