Jump to content

Hvor ble de av?


Tusmo

Recommended Posts

http://en.wikipedia..../Paulo_Nagamura

Noen som husker denne karen? Gikk under navnet "Paulinho" når han var hos oss.

 

Haha ja, stemmer det! Morsomt med slike tidligere talenter. Hadde i utgangspunktet glemt av at han eksisterte, men når du sier det, så husker jeg Paulinho. Han var jo mektig god på ungdomslaget.

Link to comment
Share on other sites

 

Haha ja, stemmer det! Morsomt med slike tidligere talenter. Hadde i utgangspunktet glemt av at han eksisterte, men når du sier det, så husker jeg Paulinho. Han var jo mektig god på ungdomslaget.

Ja, husker han fra CM 03/04 også, var brukbar der! hehe

Link to comment
Share on other sites

Jeg antar de fleste husker Francis Jeffers. Han er fortsatt aktiv og spiller nå for Accrington Stanley. Les denne artikkelen, ganske interessant synes jeg.

 

Han hadde jo ingen stor karriere hos oss og fikk veldig lite spilletid. Allikevel sier han følgende om Wenger:

 

“I’ve played with some good managers. Walter Smith, David Moyes [both Everton], Mark Hughes [blackburn] but, to this day, Arsene Wenger is by far the best manager I’ve played for.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Anthony Stokes matchvinner for Celtic i 4-3 seieren mot Dundee United idag.

27 Mars ble Chris Kiwomya manager for Notts County og som sikkert mange vet så ble Brian McDermott manager for Leeds Uited for noen dager siden.

Link to comment
Share on other sites

Anthony Stokes matchvinner for Celtic i 4.3 seieren mot Dundee United idag.

 

Fyren som sammen med Bendtner og Lupoli herjet i reserveavdelingen. Arturo Lupoli spiller forøvrig i dag i Serie B for Grossto.

Link to comment
Share on other sites

 

Fyren som sammen med Bendtner og Lupoli herjet i reserveavdelingen. Arturo Lupoli spiller forøvrig i dag i Serie B for Grossto.

Grossetto er i ferd med å rykke ned, så da blir Lupoli muligens serie C spiller? Med mindre han blir plukket opp selvfølgelig. Husker jeg hadde skikkelig trua på alle disse 3 den gang ungguttene, har vel egentlig ikke gått så bra for noen av dem, selvom Stokes forsåvidt har putta en del for Celtic. Bendter har definitivt gjort det best, stor stjerne på landslaget, og spiller fortsatt for toppklubb, så får vi se hvor lenge det varer..

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 year later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...