Jump to content

2009.05.26 Liverpool B


Evju

Recommended Posts

UTROLIG DEILIG!!! B)

 

Alt er perfekt! Vi rundspiller Liverpool hjemme, slår dem borte. Vi har allerede slått Spurs 2 ganger på WHL og vunnet avdelingen med over 20 poeng! For et lag, for en sesong!

 

Bouldy er tilbake på Anfield 20 år etter, og han skal han en STOR del av æren for dette fantastiske laget. Håper vi fortsetter neste sesong! Selvom ikke så mange av disse spillerne nødvendigvis har en så stor framtid som fotballspillere, er jeg sikker på det blir noe av dem. Engelskmennene/guttene Wilshere, Thomas, Bartley, Watt har stått fram i det siste og tidligere. Coquelin, Frimpong, Sunu har også vist klasse, og de jeg sikkert har glemt... Bare å glede seg å se, så får vi forhåpentligvis noen av dem på 1.laget.

 

Forferdelig å høre scouserdialekten til Jason McAteer på Setanta, men Michael Thomas ser fornøyd ut :P

 

STEVIE BOULD, STEVIE BOULD!

STEVIE, STEVIE BOULD!

HE'S GOT NO HAIR

BUT WE DON'T CARE

STEVIE, STEVIE BOULD!

 

Ja, hehe. Man må finne noe å glede seg over for tiden: Arsenal Ladies vant hjemlig treble og Youth cupen er vår for 7. gang! For en sesong!

 

Tror ikke jeg får sove i natt...

Link to comment
Share on other sites

Man må finne noe å glede seg over for tiden: Arsenal Ladies vant hjemlig treble og Youth cupen er vår for 7. gang! For en sesong!

 

Tror ikke jeg får sove i natt...

 

Ikke jeg heller - er helt fra meg av glede! :D :P B)

 

Hehe, neida, men dette er faktisk en gledelig prestasjon av unggutta. All ære til de og Stevie Bould!

Link to comment
Share on other sites

Arsenal FC - FA Youth Cup winners 2009 :P

 

Ingen lett vei mot finalen.

3. Runde - Aston Villa 2-3 Arsenal - I 3. runde møtte vi et Aston Villa lag som endte på 3. plass på tabellen.

4. Runde - Arsenal 3-1 Wolverhampton Wanderers

5. Runde - Sunderland AFC 0-4 Arsenal

6. Runde - Tottenham Hotspur 1-3 Arsenal (Bartley 51, Emmanuel-Thomas 90, Murphy 90) - I 6. runde var det et lag fra samme pulje som Villa. Tottenham vant ligaen, med sine 64p

 

Semifinale - Manchester City 1-2 Arsenal (Emmanuel-Thomas 72, Sunu 82) - I semifinalen stod Manchester City på motsatt banehalvdel. Et City lag som har gått ubeseiret gjennom hele sesongen.

Finale 1. kamp - Arsenal 4-1 Liverpool (Sunu 20, Wilshere 34 (pen), Watt 57, Emmanuel-Thomas 66)

Finale 2. kamp - Liverpool 1-2 Arsenal (Watt 25, Ayala 70 (og) - I finalene møter vi et Liverpool lag som ikke henger med i svingene. Arsenals pasningspill, fart og presisjon ble for mye for Mersyside klubben. 6-2 ble målforskjellen over 2 finale kamper.

 

Kampen idag var ikke like bra som 4-1 seieren hjemme, men vi gjør allikevell jobben og vinner greit 1-2.

Wilshere storspiller, som han gjør hver kamp. Tyngdepunkt, overblikk, pasningspill, arbeidskapasitet. En annen spiller som er vel vært å legge merke til er Francis Coquelin, han virker som den spiller på midten vi mangler på A-laget. Flott overblikk, gode pasninger, god evne til å bryte ballbanen, og en fighervilje.

 

All ære til Steve Bould som har skapt et mannskap som er like bra fremover som bakover. Dette laget har fått en mentalitet som er beundringsverdig, alle jobber for hverandre. Kanskje vi ikke kun har fremtidige spillere til A-laget, men også en trener? B)

Link to comment
Share on other sites

Arsenal FC - FA Youth Cup winners 2009 :P

 

Ingen lett vei mot finalen.

3. Runde - Aston Villa 2-3 Arsenal - I 3. runde møtte vi et Aston Villa lag som endte på 3. plass på tabellen.

4. Runde - Arsenal 3-1 Wolverhampton Wanderers

5. Runde - Sunderland AFC 0-4 Arsenal

6. Runde - Tottenham Hotspur 1-3 Arsenal (Bartley 51, Emmanuel-Thomas 90, Murphy 90) - I 6. runde var det et lag fra samme pulje som Villa. Tottenham vant ligaen, med sine 64p

 

Semifinale - Manchester City 1-2 Arsenal (Emmanuel-Thomas 72, Sunu 82) - I semifinalen stod Manchester City på motsatt banehalvdel. Et City lag som har gått ubeseiret gjennom hele sesongen.

Finale 1. kamp - Arsenal 4-1 Liverpool (Sunu 20, Wilshere 34 (pen), Watt 57, Emmanuel-Thomas 66)

Finale 2. kamp - Liverpool 1-2 Arsenal (Watt 25, Ayala 70 (og) - I finalene møter vi et Liverpool lag som ikke henger med i svingene. Arsenals pasningspill, fart og presisjon ble for mye for Mersyside klubben. 6-2 ble målforskjellen over 2 finale kamper.

 

Kampen idag var ikke like bra som 4-1 seieren hjemme, men vi gjør allikevell jobben og vinner greit 1-2.

Wilshere storspiller, som han gjør hver kamp. Tyngdepunkt, overblikk, pasningspill, arbeidskapasitet. En annen spiller som er vel vært å legge merke til er Francis Coquelin, han virker som den spiller på midten vi mangler på A-laget. Flott overblikk, gode pasninger, god evne til å bryte ballbanen, og en fighervilje.

 

All ære til Steve Bould som har skapt et mannskap som er like bra fremover som bakover. Dette laget har fått en mentalitet som er beundringsverdig, alle jobber for hverandre. Kanskje vi ikke kun har fremtidige spillere til A-laget, men også en trener? B)

Synes ikke Wilshere var så veldig god igår. 1.omgangen var en tidvis dårlig, der han var sent ute og endel feilpassninger. Tok seg litt opp i 2. men hadde det ikke vert for at eg hadde hørt mye om han på forhånd så hadde eg nok ikke lagt så mye merke til han.

Link to comment
Share on other sites

Arsenal FC - FA Youth Cup winners 2009 :P

Synes ikke Wilshere var så veldig god igår. 1.omgangen var en tidvis dårlig, der han var sent ute og endel feilpassninger. Tok seg litt opp i 2. men hadde det ikke vert for at eg hadde hørt mye om han på forhånd så hadde eg nok ikke lagt så mye merke til han.

 

Var nok i seiersrus da jeg skrev det, men han er uten tvil et mega talent. Noe både Michael Thomas, Liam Brady og resten av panelet konkluderte med etter kampen igår. Brady virket ganske bestemt på at Wilshere vil vi ser mer av, i intervjuet på Setanta etter kampen. Arsenal Legend Liam Brady Backs Jack Wilshere For First Team Spot

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se om det er noen fra dette laget som kommer til å spille fast for oss noen gang, forrige gang vi vant youth cupen i 2001 var det noen kjente navn med, men ingen som etablerte seg hos oss (eller var Cole på det laget?). Derimot på andre lag nedover i divisjonssystemet er det mange som har fått spilletid. Blir spennende å se om det er noen nå som klarer det store steget!

Link to comment
Share on other sites

Blir spennende å se om det er noen fra dette laget som kommer til å spille fast for oss noen gang, forrige gang vi vant youth cupen i 2001 var det noen kjente navn med, men ingen som etablerte seg hos oss (eller var Cole på det laget?). Derimot på andre lag nedover i divisjonssystemet er det mange som har fått spilletid. Blir spennende å se om det er noen nå som klarer det store steget!

 

 

Det er i hvert fall mange av gutta som har potensialet til å ta steget, men vi skal huske at det skjeldent er mer enn et par av spillerne som er på cupvinner laget (de seneste årene) som blir noe særlig. Men Jack Wilshere er jo det mest naturlige tipset, men også Jay Emmanuel-Thomas, Lansbury og Bartly er rimelig hete blant juniorspillerne.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Blir spennende å se om det er noen fra dette laget som kommer til å spille fast for oss noen gang, forrige gang vi vant youth cupen i 2001 var det noen kjente navn med, men ingen som etablerte seg hos oss (eller var Cole på det laget?). Derimot på andre lag nedover i divisjonssystemet er det mange som har fått spilletid. Blir spennende å se om det er noen nå som klarer det store steget!

Han var nok på vei opp på A-laget da :P Mener at Bendtner var med?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...