Jump to content

PFA-kåringene!


Magnus87

Recommended Posts

Årets lag ble:

-----------VDS----------

Johnson-Ferdinand-Vidic-Evra

Ronaldo-Gerrard-Giggs-Young

----Torres--Anelka----

 

Årets unge spiller: Young (NOMINERTE: Agbonlahor, J. Evans, Rafael, Ireland, A. Young, A. Lennon)

Årets spiller: Giggs (NOMINERTE: Giggs, Vidic, Ferdinand, Van der Sar, Ronaldo, Gerrard)

Denne kåringen er bare latterlig. Hvem synes dere hadde vært verdige vinnere?

Link to comment
Share on other sites

Årets lag ble:

-----------VDS----------

Johnson-Ferdinand-Vidic-Evra

Ronaldo-Gerrard-Giggs-Young

----Torres--Anelka----

 

Årets unge spiller: Young (NOMINERTE: Agbonlahor, J. Evans, Rafael, Ireland, A. Young, A. Lennon)

Årets spiller: Giggs (NOMINERTE: Giggs, Vidic, Ferdinand, Van der Sar, Ronaldo, Gerrard)

Denne kåringen er bare latterlig. Hvem synes dere hadde vært verdige vinnere?

 

 

Almunia

Sagna Toure Gallas Clichy

Song Denilson

van Persie Fabregas Nasri

Adebayor

 

Seriøst: Valget av Giggs er absurd. At mannen fortjener noe for lang og tro tjeneste er en sak, men årets spiller er vanvittig. Årets spiller er utvilsomt Steven Gerrard etter min mening. Ellers synes jeg for så vidt laget ikke er helt på trynet. Litt overrasket over høyreback, men ser ikke noen opplagte alternativer heller.

Link to comment
Share on other sites

Er latterlig at Giggs stikker av med årets spiller. Greit at han har fortjent den etter alle årene, men dette er vel årets spiller? Ikke en hederspris til gamle legender som ennå spiller. Hadde han havnet på tidenes lag eller noe i den duren skulle jeg aldri ha klaget, men dette er latterlig. Klarer man ikke å starte med blanke ark før en sesong starter når man skal kåre slike priser kan man bare la vær.

 

Dette er dog spillernes valg, så jeg kan tenke meg at journalistene klarer å komme på noe mer gjennomtenkt.

Link to comment
Share on other sites

At Ronaldo er der er jo krise... han har jo ikke prestert godt i år.

 

Legger merke til at mange syns det, men det er nok bare det at Ronaldo ikke har prestert like godt som ifjor. Han har til tider spilt strålende i år og dessuten er han toppscorer i Premier League.

Link to comment
Share on other sites

Ronaldo har ikke prestert like bra som i fjor, men det sier egentlig mye om fjorårsssesongen når han likevel er toppscorer og en av de beste offensive spillerne i ligaen i år.

 

Ellers er det tull med Giggs på laget. På tidenenes PL-lag er han en selvfølge, på årets lag er han ikke. Spillere som Mascherano, Alonso, Barry og Lampard er eksempler på spillere jeg heller ville hatt på laget. På begge backene er jeg veldig usikker på hvem jeg ville valgt. Hverken Clichy eller Evra har vært stabilt gode i år, tror faktisk jeg ville valgt Cole. På høyre er det også vanskelig å si, men Johnson er ikke noe dårlig forslag. Det ene målet hans er nesten grunn alene til å ha han på laget :).

 

Anelka som spiss er tull. Greit nok at han har puttet mange mål, men det er langt ifra alt. I banespillet er han mer usynlig og er alt for ujevn. van Persie er i mine øyne den som bør stå ved siden av Torres på topp. Andre kandidater er faktisk Davies og Berbatov. Rooney er for skitten til at jeg vil ha han på laget.

Link to comment
Share on other sites

Årets lag ble:

-----------VDS----------

Johnson-Ferdinand-Vidic-Evra

Ronaldo-Gerrard-Giggs-Young

----Torres--Anelka----

 

Årets unge spiller: Young (NOMINERTE: Agbonlahor, J. Evans, Rafael, Ireland, A. Young, A. Lennon)

Årets spiller: Giggs (NOMINERTE: Giggs, Vidic, Ferdinand, Van der Sar, Ronaldo, Gerrard)

Denne kåringen er bare latterlig. Hvem synes dere hadde vært verdige vinnere?

 

Årets unge spiller burde vært Ireland, har vært knallgod gjennom hele sesongen, Young var god i starten, men har dalt i form.

Årets spiller burde vært Steven Gerrard eller Frank Lampard

 

Årets lag er greit nok bortsett fra Giggs, der burde Lampard stått!

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...