Jump to content

2009.04.04 Manchester City H


pekkiry

Slår vi City?  

41 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 88
  • Created
  • Last Reply

B)-->

QUOTE(Stefan B @ Apr 4 2009, 03:47 PM) 164205[/snapback]

Noen andre som har lagt merke til at Sagna sine innlegg har forbedret seg betydelig de siste kampene?

 

Ja, faktisk!

Link to comment
Share on other sites

Noen som har stream? Ingen på my2p2.eu virker....

 

Svarte heller - her har jeg investert 23 kroner i livesport247.com og så faller streamen ut hvert tredje til fjernde minutt... :-(

 

Anbefaler denne her: http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=4995e3662b978

 

Må innstallere tillegget også er det bare å oppdatere siden så funker den. Fantastisk stream med engelske kommentatorer og veldig bra kvalitet! B)

Link to comment
Share on other sites

Utrolig bra av Fabregas å se at den ballen kunne nå fram. Også fantastisk av Adebayor å finte ut Adebayor på den måten. Føler på meg at det blir hat-trick på ham i dag - nok en gang. B)

 

Adebayor finter ut Adebayor? :P

 

Men føler også at det blir hattrick på Adebayor i dag! ;)

Link to comment
Share on other sites

Er det flere som heter Denilson på banen?? Ser ham overalt!

 

Fabregas, Denilson og Song har alle spilt en kjempe kamp i dag! Denilson løper som han er besatt, Song er likedan, og Fabregas serverer Adebayor som puttet sjansene han fikk i dag. Kunne fort hatt en hattrick om Walcott hadde sentret i et par situasjoner.

 

Vil dog si at Kolo Touré er MoM for meg, er overalt og bryter, kommer på løp og er ikke langt unna en scoring i første omgangen. Har kommet i toppform etter en veldig dårlig start på sesongen grunnet malariaen han pådro seg i Afrika.

 

EDIT: Forøvrig litt artig på den sentrale midtbanen i dag, Denilson = 15, Ramsey = 16 og Song = 17 B)

Link to comment
Share on other sites

godt å se at sidebackene er på tur til å finne formen. svakt av denilson, ellers er det en god kamp. dansken er nok preget av at offsidebayor har puttet to, og vil følgelig alt og alt for mye. men alt sett under ett, er det en god kamp av arsenal. det ser lovende ut for de gjenværende kampene for sesongen;-)

Link to comment
Share on other sites

deilig å se arsenal spille som de gjorde idag ;) Denilson og Song gjør en kjempeinnsats, så var det godt å få tilbake cesc og ade! :D håper ikke det var noe alvorlig med theo, så ikke betryggende med den isposen han holdt over kneet på benken der :P men jeg ser uansett frem mot neste kamp, kvartfinale mot Villareal B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...