Jump to content

Felipe Melo


Utne

Recommended Posts

Skeptisk, Wenger sa vel at hvis han hadde hentet inn en ny def midtbane spiller i fjor hadde han ødelagt for Diaby, Song og Denilson, kommer Melo er det med løfte om førstelagsspiller og da tror jeg vi må si hade til to av de, noe jeg tviler kommer til å skje

 

og hvis ingen blir kjøpt kommer det til og bli en ny 4 plass på arsenal, vet ikke ka som er best jeg

Nå må vi ikke glemme City her...kan godt hende de dytter oss ned til 5 hvis de fortsetter kjøprsorgien.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 100
  • Created
  • Last Reply

Melo inn, Diaby ut? Da har vi virkelig kommet styrket ut av det mener nå jeg. Song skal dessuten på AM i Januar/Februar. Jeg er ganske sikker på Melo kommer, eller eventuelt en annen def. midt. Jeg tror Wenger endelig har innsett at savnet av Flamini ble for stort.

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk, Wenger sa vel at hvis han hadde hentet inn en ny def midtbane spiller i fjor hadde han ødelagt for Diaby, Song og Denilson, kommer Melo er det med løfte om førstelagsspiller og da tror jeg vi må si hade til to av de, noe jeg tviler kommer til å skje

 

og hvis ingen blir kjøpt kommer det til og bli en ny 4 plass på arsenal, vet ikke ka som er best jeg

Men alle vet at Wenger heller vil ha opp egne spillere som er integrert i laget, ville hilst Felipe velkommen jeg

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk, Wenger sa vel at hvis han hadde hentet inn en ny def midtbane spiller i fjor hadde han ødelagt for Diaby, Song og Denilson, kommer Melo er det med løfte om førstelagsspiller og da tror jeg vi må si hade til to av de, noe jeg tviler kommer til å skje

 

og hvis ingen blir kjøpt kommer det til og bli en ny 4 plass på arsenal, vet ikke ka som er best jeg

Men alle vet at Wenger heller vil ha opp egne spillere som er integrert i laget, ville hilst Felipe velkommen jeg

 

 

Men da henger det virkelig ikke på greip at han hentet VErmaelen? Ser ikke forskjellen på å hente inn Melo kontra Vermaelen.

 

Tipper en midtstopper skal ut - og samma greia på midtbanen. 1 ut - 1 inn.

 

Vermaelen inn - Senderos ut

 

Melo inn - Diaby ut

 

maybe baby :)

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk, Wenger sa vel at hvis han hadde hentet inn en ny def midtbane spiller i fjor hadde han ødelagt for Diaby, Song og Denilson, kommer Melo er det med løfte om førstelagsspiller og da tror jeg vi må si hade til to av de, noe jeg tviler kommer til å skje

 

og hvis ingen blir kjøpt kommer det til og bli en ny 4 plass på arsenal, vet ikke ka som er best jeg

Men alle vet at Wenger heller vil ha opp egne spillere som er integrert i laget, ville hilst Felipe velkommen jeg

 

 

Men da henger det virkelig ikke på greip at han hentet VErmaelen? Ser ikke forskjellen på å hente inn Melo kontra Vermaelen.

 

Tipper en midtstopper skal ut - og samma greia på midtbanen. 1 ut - 1 inn.

 

Vermaelen inn - Senderos ut

 

Melo inn - Diaby ut

 

maybe baby :P

Fordi vi har flere unge talenter på midtbanen, dessuten symboliserte nok utlånet av Senderos at dette var hans siste sjanse i Arsenal

Link to comment
Share on other sites

Skeptisk, Wenger sa vel at hvis han hadde hentet inn en ny def midtbane spiller i fjor hadde han ødelagt for Diaby, Song og Denilson, kommer Melo er det med løfte om førstelagsspiller og da tror jeg vi må si hade til to av de, noe jeg tviler kommer til å skje

 

og hvis ingen blir kjøpt kommer det til og bli en ny 4 plass på arsenal, vet ikke ka som er best jeg

Men alle vet at Wenger heller vil ha opp egne spillere som er integrert i laget, ville hilst Felipe velkommen jeg

Sant det, men han er en smart mann og vet at man trenger litt rutine i blant. Fks kjøpet av Lehmann, Gallas og Arshavin.

 

Hvordan skal vi tolke dette tro? Er han ikke lysten på en overgang eller vil agenten heve prisen litt?

 

Edit: Uff nå må vi få ut fingeren hvis vi skal snappe han opp i sommer. Liverpool, Chelsea og selvfølgelig det forbanna møkkalaget City har meldt seg på jakten.

 

http://www.tribalfootball.com/liverpool-ch...o-battle-253441

Link to comment
Share on other sites

Melo har signert en forelngelse av sin kontrakt, det betyr vel at han er uaktuell i år..... Kilde: http://www.teamtalk.com/football/story/0,1...5407398,00.html

 

Sitat: with a buy-out clause also included

 

Spørs hva det betyr da........ikke uvanlig at det blir signert nye avtaler for å begunstige selgende klubb.

 

Uansett. Klarer vi å rydde unna noen uryddige afrikanere og erstatte dem slik at vi blir styrket foran begge mål, så er jeg fornøyd.

Link to comment
Share on other sites

Hvem skal Wenger gå for da??

 

Marseille er visstnok åpne for et salg av Lorik Cana, men Tottenham skal visstnok være interessert i han også. Dog skjønner jeg ikke hvorfor når de har Palacios :D

Link to comment
Share on other sites

:)-->

QUOTE(Stefan B @ Jun 30 2009, 03:19 PM) 170622[/snapback]

Hvem skal Wenger gå for da??

 

Marseille er visstnok åpne for et salg av Lorik Cana, men Tottenham skal visstnok være interessert i han også. Dog skjønner jeg ikke hvorfor når de har Palacios :D

og want-away zokora B)

Link to comment
Share on other sites

Fra Fiorentina sin hjemmeside; Il Direttore Sportivo della Fiorentina, Pantaleo Corvino nello smentire le voci di queste ultime ore di mercato, che vedono il calciatore Felipe Melo certo ad altri club e che riportano eventuali incontri per definire la cessione del calciatore precisa che:

 

1. - Qualora il calciatore avesse già raggiunto un accordo per suo conto con un qualsiasi Club, la clausola rescissoria fissata con il calciatore stesso a 25 milioni di euro, non contempla eventuali contropartite tecniche, a meno che non siano di gradimento dell’ACF Fiorentina.

 

2. -Il Direttore Sportivo precisa inoltre che l’Arsenal FC è l’unico Club che si è avvicinato alla cifra stabilità per la clausola rescissoria.

 

3. - La Fiorentina ha a sua volta proposto alla suddetta società di ridurre il corrispettivo della clausola rescissoria, inserendo nella trattativa il terzino destro Eboue.

 

http://it.violachannel.tv/dettaglio-ultimo...tampa.2220.html

Link to comment
Share on other sites

Skjønte ingenting av det der Frank, så dro en kjapp tur innom google translate:

 

1. - Hvis en spiller hadde allerede nådd en avtale på vegne med noen Club, den klausulen rescissoria bestemmes av de samme spillerne på 25 millioner kroner, gir ingen tekniske kolleger dersom godkjenning dell'ACF Fiorentina.

 

2dre -Direktøren sier også at Arsenal FC er eneste klubb som har brakt stabilitet til figuren for klausulen rescissoria.

 

3dje - La Fiorentina på sin side har foreslått at selskapene redusere mengden av klausulen rescissoria, gå inn i forhandlinger Eboue høyre quarterback.

Link to comment
Share on other sites

Nå sier ikke italiensk meg så mye, men her er noen linker som har oversatt:

le grove

gunners 4 life

arsene knows best

 

The Director of Fiorentina, Pantaleo Corvino deny the voices of these last hours of the market, which sees the player Felipe Melo certain other clubs and who are any meetings to define the transfer of the player states that:

 

1. – If the player had already reached an agreement on its behalf with any Club, the clause rescissoria determined by the same player at 25 million, does not provide any technical counterparts, unless the approval dell’ACF Fiorentina.

 

2nd -The Director also states that Arsenal FC are the only club that has brought stability to the figure for the clause rescissoria.

 

3rd – La Fiorentina, in turn, has proposed that the companies reduce the amount of clause rescissoria, entering into negotiations Eboue the right quarterback.

 

Virker definitivt som det skjer seriøse forhandlinger her. Må si jeg ble overrasket over noe så konkret på en lørdag. Men virker gledelig. €25m er mye, men det som er bra med Arsenal er jo at de aldri bruker mer enn de har tilgjengelig.

 

Edit: Så ikke din oversettelse, Unitedfan...NOT. Ikke så lett å forstå den oversettelsen uansett.

Link to comment
Share on other sites

http://www.skysports.com/story/0,19528,11670_5415049,00.html

 

Rykter og spekulasjoner hittil, må si at £21,4M er en stiv pris for denne spilleren. Eneste muligheten jeg ser for at dette skjer er hvis både Eboué og Senderos går til Fiorentina, og det tror jeg det er en veldig liten mulighet for :)

Link to comment
Share on other sites

Jeg kan nesten tippe at vi sender Eboue ELLER Senderos dit. Og en 12-15mill i mellom. Det hadde vært en akseptabel pris. Så får vi nå se. Hvis vi virkelig er i nærheten, så lander vi den nok.

 

Vi får se i uka som kommer.

Link to comment
Share on other sites

Melos agent er en merkelig skrue. Han har jo hele tiden benektet at hans klient er linket med arsenal og sier at Melo er overlykkelig i Fiorentina. Men her får pipa en annen låt:

 

"Felipe is in love with Florence and its fans, but evidently the interest from a prestigious club like Juventus, who are battling for the Scudetto and Champions League, cannot leave him indifferent," Melo's agent Umberto Fusco confirmed.

 

Han vil nok ikke ha melo ut av italia :)

Link to comment
Share on other sites

Melos agent er en merkelig skrue. Han har jo hele tiden benektet at hans klient er linket med arsenal og sier at Melo er overlykkelig i Fiorentina. Men her får pipa en annen låt:

 

"Felipe is in love with Florence and its fans, but evidently the interest from a prestigious club like Juventus, who are battling for the Scudetto and Champions League, cannot leave him indifferent," Melo's agent Umberto Fusco confirmed.

 

Han vil nok ikke ha melo ut av italia :)

 

Melo får gjøre som Arshavin og sparke agenten sin. B)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...