Jump to content

Hvilket lag heier dere på i Tippeligaen?


ashcole3

Recommended Posts

Legg merke til når de første postene på denne siden av denne tråden her ble skrevet. Nesten nøyaktig ett år siden!:)

 

Vel.... jeg har skrevet før i denne tråden, men jeg har endra syn nå.

Etter at jeg var på stadion og så Viking banke Brann 5-0 i siste serierunde har jeg mista respekten! Så enkelt er det!:(

 

Så nå er det Viking og Staal IL i 3'dje div. som gjelder!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 80
  • Created
  • Last Reply

Skeid er i Adeccoligaen igjen etter er flau snarvisitt i 2.div. Blir spennende å se hvordan unggutta klarer seg, trener Jacobsen gjør øyensynlig en bra jobb. Synes også det er morsomt at det har jevnet seg ut i toppen av tippeligaen, slik at flere kan kjempe om gull. Ulempen har kanskje vært at norske lag ikke klarer å hevde seg i Europa slik som Rosenborg gjorde for noen sesonger siden. For øvrig er jeg også for at antall lag skal utvides til 16.

Link to comment
Share on other sites

Skeid er i Adeccoligaen igjen etter er flau snarvisitt i 2.div. Blir spennende å se hvordan unggutta klarer seg, trener Jacobsen gjør øyensynlig en bra jobb. Synes også det er morsomt at det har jevnet seg ut i toppen av tippeligaen, slik at flere kan kjempe om gull. Ulempen har kanskje vært at norske lag ikke klarer å hevde seg i Europa slik som Rosenborg gjorde for noen sesonger siden. For øvrig er jeg også for at antall lag skal utvides til 16.

Gjør jo ingenting om norske lag ikke gjør det bra, det er jo Arsenal som teller ;)

Link to comment
Share on other sites

odd grenland og rosenborg ;)

Går det ann å komme fra Bergen (Brann) og holde med Rosenborg og Odd?? ;)

jeg er ikke fra bergen, jeg bare bor og studerer der nå i år - noe som har fått meg til å mislike brann enda mer.. :P

OK, hehe :P

Gratla med serie gull da og en fin kvalifisering ;)

Link to comment
Share on other sites

Skeid er i Adeccoligaen igjen etter er flau snarvisitt i 2.div. Blir spennende å se hvordan unggutta klarer seg, trener Jacobsen gjør øyensynlig en bra jobb. Synes også det er morsomt at det har jevnet seg ut i toppen av tippeligaen, slik at flere kan kjempe om gull. Ulempen har kanskje vært at norske lag ikke klarer å hevde seg i Europa slik som Rosenborg gjorde for noen sesonger siden. For øvrig er jeg også for at antall lag skal utvides til 16.

Gjør jo ingenting om norske lag ikke gjør det bra, det er jo Arsenal som teller ;)

 

Det sier jeg meg absolutt enig i, i prioritert rekkefølge vil Arsenal alltid stå øverst. Men det var også gøy da Rosenborg fra "lille" Norge hevdet seg, patriotismen var helt klart til stede. Det må vel gå an å få i pose og sekk? :P

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg så til tippeligaen begynner igjen, fordi jeg har kjøpt sesongkort på Viking stadion! Det blir gøy!

 

samme her. Hadde sesongkort også i fjor så jeg skal fornye dette! Noen som vet når fristen går ut for å fornye?

Link to comment
Share on other sites

Gleder meg så til tippeligaen begynner igjen, fordi jeg har kjøpt sesongkort på Viking stadion! Det blir gøy!

 

samme her. Hadde sesongkort også i fjor så jeg skal fornye dette! Noen som vet når fristen går ut for å fornye?

"Selve sesongkortsalget startet onsdag 29. november, all informasjon ligger tilgjengelig på www.viking-fk.no. Nye sesongkortkjøpere kan bestille sesongkort på ledige plasser som ikke har vært av bruk av sesongkortinnehavere i år.Fristen for fornying for nåværende sesongkortinnehavere er 10. januar. 20. januar frigis ubenyttede plasser for salg til nye sesongkortkjøpere." Fra Viking-fk.no!

Link to comment
Share on other sites

Sesongkort til Viking Stadion ja.. hvor mange har de lagt ut for salg? 12? 13? ;)

 

Nei, det er nok bare et lag og en by i Norge.

 

Vålerengen Idrettsforening :)

 

Men siden nivået i Norsk Tippeliga minner uhyrlig om G99, så har jeg ikke hatt sesongkort på mange år. Sparer heller de penga og tar en tur over sjø'n å ser mitt kjære Arsenal danse over vilkårlige motstandere. :P

Link to comment
Share on other sites

Sesongkort til Viking Stadion ja.. hvor mange har de lagt ut for salg? 12? 13? ;)

 

Nei, det er nok bare et lag og en by i Norge.

 

Vålerengen Idrettsforening :)

 

Men siden nivået i Norsk Tippeliga minner uhyrlig om G99, så har jeg ikke hatt sesongkort på mange år. Sparer heller de penga og tar en tur over sjø'n å ser mitt kjære Arsenal danse over vilkårlige motstandere. :P

Frekk eller? G99, langt ifra, jeg syntes nivået i tippeligaen er bra! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...