Cyclobs Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Dette blir langt fra enkelt. Alle som så Everton-West Brom skjønner det. Den kampen skulle minst vært uavgjort. Lukter 0-0 lang vei i en kamp mellom to lag som ikke kan score mål. Vi skulle hatt 6 poeng mer i de siste 3 kampene og da hadde vi vært nummer 4. Nå kan vi bare takke Stoke for at vi fortsatt er med. Må si meg enig med deg her. Vist West B viser samme taktene sommot Everton så skal vi få slite for poengene. Link to comment Share on other sites More sharing options...
helgeaarsvoll Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Vel, jeg håper Wenger går for uthvilte legger i denne kampen: Almunia Sagna-Toure-Djourou-Gibbs Eboue-Denilson-Diaby-Nasri Bendtner-Vela Jeg var litt i tvil om kanskje Arshavin burde spillet i stedet for Nasri. Nasri trenger kanskje en pause, han også i det travle kampprogrammet. Men vi vinner denne kampen. Det er jeg rimelig sikker på. Gleder meg!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Alt annet enn 3 poeng her vil være en gedigen skuffelse. Nå skal seiersrekka vår begynne og tror på 3 poeng. Laget: Almunia Sagna Toure Gallas Clichy Eboue Diaby Denilson Nasri VP Bendtner Tipper vi vinner 3-0 idag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
avenell Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 hører noe rykter om at song starter på kanten, please la det ikke være sant! vi starter visst uten VP og med Bendtner som enslig spiss. Song på midten.... nei huff dette ser ikke så bra ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Ingen ting som tilsier at dette skal gå veien. Må innrømme at jeg sliter med å finne gode grunner til at vi skal klare tre poeng. WBA blir overhodet ingen kasteball og skaper garantert trøbbel for et Arsenal-lag som stort sett er på jordet. På feil jorde! Og gudene vet hvordan sjefen skal komponere lag. Tror noen av spillerne hadde hatt godt av litt hvile, men mangel på spillere begrenser nok dette. Tror vi taper denne kampen. 1-2. Måtte jeg ta skrekkelig feil. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 laget; ARSENAL (4-4-2): Almunia; Sagna, Toure, Djourou, Clichy; Song, Nasri, Denilson, Eboue; Bendtner, Arshavin. Subs: Fabianski (gk), Diaby, van Persie, Vela, Ramsey, Gibbs, Merida. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 hører noe rykter om at song starter på kanten, please la det ikke være sant! Det høres ut som en utrolig dårlig spøk. Vår tregeste midtbanespiller på kant..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 ArsenalManuel Almunia Bacary Sagna Kolo Toure Johan Djourou Gael Clichy Emmanuel Eboue Alex Song Denilson Samir Nasri Andrey Arshavin Nicklas Bendtner Link to comment Share on other sites More sharing options...
avenell Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 blir vel song og denilson sentralt da.... jippi!! Blir vel noe sånn framover Eboue Song Denilson Arshavin Nasri Bendtner Trist sentral midtbane, men vi får støtte alt vi kan.... blir ikke lett dette. Men hvorfor "spare" Diaby og VP i denne utrolig viktige kampen? Kunne vel heller spart de på søndag mot Burnley... forstår meg bare mindre og mindre på Wenger Link to comment Share on other sites More sharing options...
Evju Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Dette går i vasken. 0-1-tap etter et drittmål på corner. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Charlie George Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Van Persie på benken? Har mer sans for at han blir byttet dersom alt går etter boka. Midten med Song og Denilson og angrepet med Arshavin og Bendtner? Skeptisk. Link to comment Share on other sites More sharing options...
termax Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Får håpe Eboue kan få litt medgang i denne kampen. Det koker for ofte i skallen hans, og motgangen gjør ikke ting noe bedre. Synes han har vist mye bra i det siste. Rå fysikk, kjapp teknikk og innsatsvilje. Han fortjener å få vise seg fram fra en bedre side enn det siste halvannet året. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Ikke det beste laget, og akkurat nå fikk jeg en dårlig følelse, men jeg er ganske sikker vi vinner i dag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frank Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Men hvorfor "spare" Diaby og VP i denne utrolig viktige kampen? Kunne vel heller spart de på søndag mot Burnley... forstår meg bare mindre og mindre på Wenger Kan vel tenkes at Diaby ikke er helt matchfit, men at RVP hviles skjønner ikke jeg heller. Hadde heller sett RVP på topp, men vi får se hvordan kampen utvikler seg. Midtbanen og angrepet ser ikke akkurat skremmende ut, så jeg frykter at vi får store problemer igjen i dag men en gang må det jo snu også skulle man tro, så man kan jo håpe at det skjer i kveld. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roysannnn Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 blir vel song og denilson sentralt da.... jippi!! Blir vel noe sånn framover Eboue Song Denilson Arshavin Nasri Bendtner Trist sentral midtbane, men vi får støtte alt vi kan.... blir ikke lett dette. Men hvorfor "spare" Diaby og VP i denne utrolig viktige kampen? Kunne vel heller spart de på søndag mot Burnley... forstår meg bare mindre og mindre på Wenger Tror Arshavin vil bytte plass med Nasri. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Skulle noen finne en god stream med engelske kommentatorer så må dere gjerne legge ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Laget: Bendtner Arsjavin Nasri Denilson Song Billong Eboue Clichy Djourou Toure Sagna Almunia Link to comment Share on other sites More sharing options...
The Gunner Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Arshavin og Bendtner fremme er absolutt ikke dumt. Arshavin er liten og teknisk, mens Bendtner er stor og sterk. Bra kombinasjon. RvP har ikke spilt optimalt i det siste, og trenger en pause. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Luke Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Meget spennende spisskombinasjon! Tror de vil utfylle hverandre godt! Spent på hvor lenge Arshavin får spille i dag. Tipper RVP er ute til 2. omgang. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Amsen Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 COME ON ARSENAL, COME ON ARSENAL! Link to comment Share on other sites More sharing options...
ballekanon Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 COME ON ARSENAL, COME ON ARSENAL! det blir IKKE 5 0-0 på rad, det NEKTER jeg....COME ON GOONERS Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marty25 Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Stream? Link to comment Share on other sites More sharing options...
RFM3000 Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Stream anyone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
relars Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Stream anyone? myp2p.eu Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted March 3, 2009 Report Share Posted March 3, 2009 Laget: Bendtner Arsjavin Nasri Denilson Song Billong Eboue Clichy Djourou Toure Sagna Almunia Da har vi vertfall en super sub som kan komme inn og avgjøre viss det vi sliter når det nærmer seg 60-70min. Steam noen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.