Jump to content

2009.03.03 West Bromwich Albion B


pekkiry

Recommended Posts

Dette blir langt fra enkelt. Alle som så Everton-West Brom skjønner det. Den kampen skulle minst vært uavgjort. Lukter 0-0 lang vei i en kamp mellom to lag som ikke kan score mål.

Vi skulle hatt 6 poeng mer i de siste 3 kampene og da hadde vi vært nummer 4. Nå kan vi bare takke Stoke for at vi fortsatt er med.

 

Må si meg enig med deg her.

Vist West B viser samme taktene sommot Everton så skal vi få slite for poengene.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 266
  • Created
  • Last Reply

Vel, jeg håper Wenger går for uthvilte legger i denne kampen:

 

Almunia

Sagna-Toure-Djourou-Gibbs

Eboue-Denilson-Diaby-Nasri

Bendtner-Vela

 

Jeg var litt i tvil om kanskje Arshavin burde spillet i stedet for Nasri. Nasri trenger kanskje en pause, han også i det travle kampprogrammet. Men vi vinner denne kampen. Det er jeg rimelig sikker på. Gleder meg!!!

Link to comment
Share on other sites

Alt annet enn 3 poeng her vil være en gedigen skuffelse.

Nå skal seiersrekka vår begynne og tror på 3 poeng.

 

Laget:

 

Almunia

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Eboue Diaby Denilson Nasri

 

VP Bendtner

 

Tipper vi vinner 3-0 idag.

Link to comment
Share on other sites

Ingen ting som tilsier at dette skal gå veien. Må innrømme at jeg sliter med å finne gode grunner til at vi skal klare tre poeng. WBA blir overhodet ingen kasteball og skaper garantert trøbbel for et Arsenal-lag som stort sett er på jordet. På feil jorde!

 

Og gudene vet hvordan sjefen skal komponere lag. Tror noen av spillerne hadde hatt godt av litt hvile, men mangel på spillere begrenser nok dette.

 

Tror vi taper denne kampen. 1-2. Måtte jeg ta skrekkelig feil.

Link to comment
Share on other sites

hører noe rykter om at song starter på kanten, please la det ikke være sant!

 

Det høres ut som en utrolig dårlig spøk. Vår tregeste midtbanespiller på kant.....

Link to comment
Share on other sites

blir vel song og denilson sentralt da.... jippi!!

 

Blir vel noe sånn framover

 

Eboue Song Denilson Arshavin

 

Nasri

Bendtner

 

 

Trist sentral midtbane, men vi får støtte alt vi kan.... blir ikke lett dette.

 

Men hvorfor "spare" Diaby og VP i denne utrolig viktige kampen? Kunne vel heller spart de på søndag mot Burnley... forstår meg bare mindre og mindre på Wenger

Link to comment
Share on other sites

Dette går i vasken. 0-1-tap etter et drittmål på corner.

Link to comment
Share on other sites

Får håpe Eboue kan få litt medgang i denne kampen. Det koker for ofte i skallen hans, og motgangen gjør ikke ting noe bedre. Synes han har vist mye bra i det siste. Rå fysikk, kjapp teknikk og innsatsvilje.

 

Han fortjener å få vise seg fram fra en bedre side enn det siste halvannet året.

Link to comment
Share on other sites

 

 

Men hvorfor "spare" Diaby og VP i denne utrolig viktige kampen? Kunne vel heller spart de på søndag mot Burnley... forstår meg bare mindre og mindre på Wenger

 

Kan vel tenkes at Diaby ikke er helt matchfit, men at RVP hviles skjønner ikke jeg heller. Hadde heller sett RVP på topp, men vi får se hvordan kampen utvikler seg. Midtbanen og angrepet ser ikke akkurat skremmende ut, så jeg frykter at vi får store problemer igjen i dag men en gang må det jo snu også skulle man tro, så man kan jo håpe at det skjer i kveld.

Link to comment
Share on other sites

blir vel song og denilson sentralt da.... jippi!!

 

Blir vel noe sånn framover

 

Eboue Song Denilson Arshavin

 

Nasri

Bendtner

 

 

Trist sentral midtbane, men vi får støtte alt vi kan.... blir ikke lett dette.

 

Men hvorfor "spare" Diaby og VP i denne utrolig viktige kampen? Kunne vel heller spart de på søndag mot Burnley... forstår meg bare mindre og mindre på Wenger

 

Tror Arshavin vil bytte plass med Nasri.

Link to comment
Share on other sites

Laget:

 

 

 

Bendtner Arsjavin

Nasri Denilson Song Billong Eboue

Clichy Djourou Toure Sagna

Almunia

Da har vi vertfall en super sub som kan komme inn og avgjøre viss det vi sliter når det nærmer seg 60-70min.

Steam noen?

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...