Jump to content

2009.02.28 Fulham H


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Hør hør!! Veldig bra innlegg Nilsen! Det er i slike tider som dette at vi ser hvem som virkelig er supportere(!) av klubben og ikke bare følger med laget fordi de vinner!

 

Slike "nedgangstider" som vi har nå gjør det bare enda viktigere for klubben og laget at supporterne støtter dem!!

 

Bortsett fra Nilsen's tro på Song og Denilson som Arsenal-materiale, er innlegget et av de beste jeg har lest på lang tid.

 

Vi har hatt spillemessig klar framgang i det siste, og det er utrolig lite som skal til før ballen havner i mål. Det er ikke veldig lenge siden vi lå stabilt på 2-3 sjanser pr. kamp. Husk at Fulham var knallgode i går. Kan ikke huske å ha sett dem bedre noen gang.

 

Hehe, takk for det.

Jeg ser på Song og Denilson som talentfulle fotballspillere som kan gjøre en jobb i Arsenal, ja. Problemet er at de har spilt alt for mange kamper denne sesongen, og da de fleste av dem samtidig. Begge to ville hatt godt av en pust i bakken langt oftere enn de har fått i år, da tror jeg de hadde spilt bedre. De har begge vist, mener jeg, at maksnivåene deres er gode nok for Arsenal.

 

Jeg mener at en "top four" klubb ikke kan ta seg råd til å gi spillere som nesten er gode nok for mange sjanser. Så brutalt er livet i toppen.

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke si takk, vi er ute av Champions League striden, den eneste måten vi kan komme i CL nå er å vinne den, noe vi ikke har sjanse til slik som vi holder på!

 

Hahaha! Herregud, vær så snill!

 

Ditto enig - må vel gå tom for svartmaling og pessimisme i malingspannet til mange her snart.

Link to comment
Share on other sites

Vil ikke si takk, vi er ute av Champions League striden, den eneste måten vi kan komme i CL nå er å vinne den, noe vi ikke har sjanse til slik som vi holder på!

 

Hahaha! Herregud, vær så snill!

 

Ditto enig - må vel gå tom for svartmaling og pessimisme i malingspannet til mange her snart.

Man MÅÅÅÅÅÅÅÅ ha trua, ellers blir gløden borte!

Bare wenger kjører inn ett par ord i hovudet på spillerne så går det nok den straka veg:)

Link to comment
Share on other sites

Det kan vel egentlig nevnes at både Chelsea, Luckypool og Villa er veldig ugjevne akkurat nå. Det er 9 poeng opp til 2. plassen og fremdeles 11 kamper igjen. Hvor all pesimismen kommer fra fatter jeg ikke... Skjerp dere!

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror faktisk vi kan klare topp 4 uansett! Hvis Aston Villa spiller uavgjort mot Stoke, så er det 6 poeng opp til dem og 9 poeng opp til Chelsea og Liverpool. Vi skal møte både Chelsea og Liverpool, så der har vi en mulighet til å ta dem litt igjen. Aston Villa skal møte Manure, Liverpool, så der kommer de også sannsynligvis til å miste poeng. Vi er best mot topplag, mens Aston Villa sliter litt mot de. Jeg tror at dersom vi vinner toppkampene, så klarer vi topp 4!

:D

Link to comment
Share on other sites

Det har blitt nevnt, men det som skuffer skuffer og atter skuffer, hvertfall på meg, er ikke mest det at vi sliter nede på 5 plass. -Det er normalt at klubber har sine down-perioder (selv om jeg tror Wenger kunne styrt unna denne...). - Nei, det som er så voldsomt provoserende og ikke minst sårende, er det som skjer de siste 5 minuttene av kampen og som jeg har sett i andre kamper også... Det er så fantastiskt utrolig kjedelig å se laget fremstå på den måten. Helt utrolig. Man skulle ALDRI ALDRI tro, utifra innsatsen siste 5, at dette var en livsviktig kamp! :D B) Gutta tasser og smålunter etter ballen når det kun gjenstår et par minutter i en hjemmekamp hvor vi på liv og død trenger seier!! Har man ikke også i bakhodet at man har spilt to 0-0 kamper hjemme før denne? Likevel denne innsatsen altså...

 

Jeg blir direkte flau på vegne av enkelte spillere på laget. Det skjer ikke, men Wenger burde gi dem

en skikkelig verbal omgang med juling

 

Dette er blytungt..........

 

 

 

Kanskje Wenger har god grunn til skjelle ut egne spillere men faktum er at det er Wenger selv som har ansvaret for at vi er der vi er i dag. Sentrale midtbanespillere som Diarra, Flamini og Gilberto har forsvunnet det siste året uten at erstatter(e) har blitt hentet inn.

I sommer var han en hårsbredd fra å signere Alonso og han hadde hele januar til å gjøre noe tilsvarende. Når ikke Wenger adresserte problemet nå senest i januar så har han bare seg selv å takke.

 

Dersom Aston Villa slår Stoke i dag så kan vi si farvel til Champions League og sannsynligvis spillere som Fabregas og VanPersie til neste år. Ansvaret for det har Wenger og ikke unge spillere som har fått ett alt for tungt ansvar på sine skuldere. :(

 

Enig. Alt jeg sier er at man skulle tro at også Wenger ble flyende forbanna når viljen og innsatsen de siste 5 minuttene til å skaffe Arsenal ballen, og et mål, er SÅ forbanna intetværende...

Det er som du sier Wengers ansvar at han har valgt å satse så altfor tungt på unge spillere som ikke burde spille uke inn og uke ut for Arsenal.

 

Skal ikke se bort ifra at flere av våre profilerte spillere stikker nei.. Who`s to blame them? Not me...

 

 

Se det på en annen måte, de er dagens stall som har fått oss opp i denne smørja. Så da skulle en tro at de ble igjen og kanskje prøvde og snu skuta. Men som man så alt for ofte har sett så stikker en del "stjerner" når det begynner å butte. Trodde aldri jeg skulle si det, men du verden for en forskjell det hadde vært og hatt Flamini og Hleb på laget i år. Savnet er større en jeg fryktet...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...