Jump to content

2009.02.28 Fulham H


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Herregud, selvfølgelig skal supporterne ha lov til å bue spillerne.

Det skjer jo hver gang et storlag driter seg ut.

Hadde jeg sittet der i dag, hadde jeg garantert gjort det samme.

Dere kan gjerne kall meg dårlig supporter, men der og da er man frustrerte og det er deilig å få det ut.

 

MEN, det å bue ut spillerne gjør det ikke akkurat noe bedre for spillerne.

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG!

SVAKT!!!!!!!

 

Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen.

Takk og pris for at det er folk som deg i overtall, som ikke vil at laget skal få 3 poeng, og er STORFORNØYD over at laget spiller kjempe bra men bare får 0-0:)

Åja, du mener chelski, og man uts, ja de sliter jo:) tror man utd er 1 poeng foran oss ja? MANGE faktorer er inni bilde ja, de bedre lagene håndterer faktorene og vinner titler, de mindre dårlige sprekker og havner på 5-6 plass:)

 

Hvem sier noe som helst om at man er glad for ett 0-0 resultat? Selvsagt er man skuffet - men man prøver heller å støtte opp, synge FOR laget og ikke bryte de ned enda mer. Hvis du hadde gjort en dårlig dag på jobben, så hadde 50.000 møtt opp for å bue deg i senk og fortelle deg hvor latterlig dårlig du er - ja dahadde vel du likt det og blitt enda bedre du da? og ikke mistet alt av selvtillit og tro?

 

Hvor mange ganger skal de ha en dårlig dag da? Noen av "spillerne" har gjort en dårlig jobb over to sesonger nå.

Link to comment
Share on other sites

Herregud, selvfølgelig skal supporterne ha lov til å bue spillerne.

Det skjer jo hver gang et storlag driter seg ut.

Hadde jeg sittet der i dag, hadde jeg garantert gjort det samme.

Dere kan gjerne kall meg dårlig supporter, men der og da er man frustrerte og det er deilig å få det ut.

 

MEN, det å bue ut spillerne gjør det ikke akkurat noe bedre for spillerne.

 

Enig, supporterne må forvente litt før det kan bli resultater. Vi må vise at vi ikke syns det er greit at spillerne småjogger og viser 0 innsats, og ender med å spille 0-0 IGJEN. Fryktelig kjedelig å betale masse penger og ikke oppleve et eneste mål, slik har det vært for våre sesongkortinnhavere i det siste. Forstår dem godt at de vil få frustrasjon ut på denne måten. Jeg mener det er greit å bue på laget som en enhet når de gjør det elendig, det som ikke er greit å bue på er en bestemt spiller på eget lag, slik de gjorde mot Eboue mot Wigan.

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG!

SVAKT!!!!!!!

 

Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen.

Takk og pris for at det er folk som deg i overtall, som ikke vil at laget skal få 3 poeng, og er STORFORNØYD over at laget spiller kjempe bra men bare får 0-0:)

Åja, du mener chelski, og man uts, ja de sliter jo:) tror man utd er 1 poeng foran oss ja? MANGE faktorer er inni bilde ja, de bedre lagene håndterer faktorene og vinner titler, de mindre dårlige sprekker og havner på 5-6 plass:)

 

Hvem sier noe som helst om at man er glad for ett 0-0 resultat? Selvsagt er man skuffet - men man prøver heller å støtte opp, synge FOR laget og ikke bryte de ned enda mer. Hvis du hadde gjort en dårlig dag på jobben, så hadde 50.000 møtt opp for å bue deg i senk og fortelle deg hvor latterlig dårlig du er - ja dahadde vel du likt det og blitt enda bedre du da? og ikke mistet alt av selvtillit og tro?

 

Hvor mange ganger skal de ha en dårlig dag da? Noen av "spillerne" har gjort en dårlig jobb over to sesonger nå.

ja, hvor mange ganger skal man ha en dårlig dag på jobb? tenk deg selv, hvis du hadde vært en sesonkort holder.. Hadde du da vært like glad som du er nå? hadde du vært like støttende?

Seffølgelig skal vi støtte laget vårt, ikke noe problem, MEN man må vise missnøye ellers forbedrer ikke laget seg:)

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG!

SVAKT!!!!!!!

 

Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen.

Takk og pris for at det er folk som deg i overtall, som ikke vil at laget skal få 3 poeng, og er STORFORNØYD over at laget spiller kjempe bra men bare får 0-0:)

Åja, du mener chelski, og man uts, ja de sliter jo:) tror man utd er 1 poeng foran oss ja? MANGE faktorer er inni bilde ja, de bedre lagene håndterer faktorene og vinner titler, de mindre dårlige sprekker og havner på 5-6 plass:)

 

Hvem sier noe som helst om at man er glad for ett 0-0 resultat? Selvsagt er man skuffet - men man prøver heller å støtte opp, synge FOR laget og ikke bryte de ned enda mer. Hvis du hadde gjort en dårlig dag på jobben, så hadde 50.000 møtt opp for å bue deg i senk og fortelle deg hvor latterlig dårlig du er - ja dahadde vel du likt det og blitt enda bedre du da? og ikke mistet alt av selvtillit og tro?

 

Hvor mange ganger skal de ha en dårlig dag da? Noen av "spillerne" har gjort en dårlig jobb over to sesonger nå.

 

Hvilke av de spillerne har gjort det dårlig over 2 sesonger nå? Jeg venter spent på svar.

 

Toure og Gallas var veldig gode for 2 sesonger siden. Sagna og Clichy var FANTASTISKE forrige sesong. Arshavin hadde vi ikke. Denilson og Diaby lite for 1-2 sesonger siden, grunnet skader og at de var lengre bak i køen. Nasri hadde vi ikke. RvP har vært skadet de siste 2 sesongene. Bendtner... Ikke akkurat spilt masse de sesongene han heller. Eboue? bob bob bob - han er ikke så dårlig som folk skal ha det til, og det viser han til gangs til tider, mangler desverre stabilitet. Almunia? 2 sesonger siden sto Lehmann og forrigesesong var han helt på det jevne. Denne sesongen - den diskusjonen har vi hatt nok i andre tråder.

Link to comment
Share on other sites

Bortsett fra effektivitet og til dels forsvarspill er mye godt å ta med seg videre fra denne kampen. Duste-kommentatoren Alan Parry mente at Fulham virkelig fortjente poenget sitt i dag, at de fortjente det er det liten tvil om, men hvis noen måtte ha fått seieren var Arsenal det klart sterkeste laget. I angrep var vi gode, mange fine angrep som hadde fortjent bedre avslutninger. Robin van Persie var veldig uheldig i dag, han kunne på en særs god dag scoret fire mål.

 

Jeg er veldig enig i laguttaket til Wenger i dag, fint å se at Carlos Vela får sjansen. Og jeg skjønner hvorfor Wenger bytter inn Nicklas Bendtner, han ønsker jo så klart flere muligheter i angrep. Dessverre skuffer dansken igjen, og gjør mye tull og personlige feil. Jeg mener at manageren burde spilt i en slag 3-2-5-formasjon de siste minuttene, og latt Johan Djourou få sjansen. Fra 80 minutter og ut skaper vi ingenting, det er for dårlig.

 

En liten spillerrating:

 

Manuel Almunia 6 Har lite å gjøre, og da han får noe å gjøre løser han det greit.

 

Bacary Sagna 5+ Litt ustabil bakover, lite med fremover. Dårlige innlegg.

William Gallas 6- Lar Fulham-spillerne for enkelt slippe til foran Arsenal-målet. Ellers helt grei.

Kolo Toure 6- Egentlig samme som over.

Gäel Clichy 6+ Jobber hardt og tar ofte initativ. Litt ustabil bakover.

 

Andrey Arshavin 6 Har fine passninger og viser fin kreativitet. Men får liksom ikke alt til.

Abou Diaby 5+ Et definitivt langt steg tilbake fra Roma-kampen. Svært anonym.

Denilson 5+ Samme som Diaby, blir ofte skameid av Murphy på midten.

Samir Nasri 6 Ganske likt som Arshavin. Har en del unødvendige feil.

 

Carlos Vela 6- Jeg må innrømme at jeg hadde forventet mer fra Vela. Men han prøver i det minste.

Robin van Persie 5+ En av hans svakeste kamper i 2009. Brenner for mange sjanser.

 

Nicklas Bendtner 5 Som skrevet ovenfor, mye personlige feil. Svakt innhopp.

Emmanuel Eboue 6 Gjør jobben sin og er godt med framover. Positive takter.

 

Nå har ungguttene en virkelig stor utfordring, jeg har enda tro på at de kan tukte Aston Villa. West Bromwich skal knuses til midtuken, etter det går det framover. En semifinale i FA Cupen er veldig realistisk, samt avansement til kvartfinale i Champions League. Jeg tror på en høyst spennende vår på the Emirates!

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG!

SVAKT!!!!!!!

 

Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen.

Takk og pris for at det er folk som deg i overtall, som ikke vil at laget skal få 3 poeng, og er STORFORNØYD over at laget spiller kjempe bra men bare får 0-0:)

Åja, du mener chelski, og man uts, ja de sliter jo:) tror man utd er 1 poeng foran oss ja? MANGE faktorer er inni bilde ja, de bedre lagene håndterer faktorene og vinner titler, de mindre dårlige sprekker og havner på 5-6 plass:)

 

Hvem sier noe som helst om at man er glad for ett 0-0 resultat? Selvsagt er man skuffet - men man prøver heller å støtte opp, synge FOR laget og ikke bryte de ned enda mer. Hvis du hadde gjort en dårlig dag på jobben, så hadde 50.000 møtt opp for å bue deg i senk og fortelle deg hvor latterlig dårlig du er - ja dahadde vel du likt det og blitt enda bedre du da? og ikke mistet alt av selvtillit og tro?

 

Hvor mange ganger skal de ha en dårlig dag da? Noen av "spillerne" har gjort en dårlig jobb over to sesonger nå.

ja, hvor mange ganger skal man ha en dårlig dag på jobb? tenk deg selv, hvis du hadde vært en sesonkort holder.. Hadde du da vært like glad som du er nå? hadde du vært like støttende?

Seffølgelig skal vi støtte laget vårt, ikke noe problem, MEN man må vise missnøye ellers forbedrer ikke laget seg:)

 

Jeg hadde ALDRI buet på mine egne spillere uansett. Har vært sesongkort innehaver på Briskeby i 15 år, og der har vi jammen hatt vår del av opp og nedturer. Har også det samme i hamar OLAmfi, altså storhamar i hockey. _Har til gode å bue ut noen av våre egne spillere enda. Jeg har kritisert dem i diskusjoner, men ALDRI buet dem av banen.

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG!

SVAKT!!!!!!!

 

Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen.

Takk og pris for at det er folk som deg i overtall, som ikke vil at laget skal få 3 poeng, og er STORFORNØYD over at laget spiller kjempe bra men bare får 0-0:)

Åja, du mener chelski, og man uts, ja de sliter jo:) tror man utd er 1 poeng foran oss ja? MANGE faktorer er inni bilde ja, de bedre lagene håndterer faktorene og vinner titler, de mindre dårlige sprekker og havner på 5-6 plass:)

 

Hvem sier noe som helst om at man er glad for ett 0-0 resultat? Selvsagt er man skuffet - men man prøver heller å støtte opp, synge FOR laget og ikke bryte de ned enda mer. Hvis du hadde gjort en dårlig dag på jobben, så hadde 50.000 møtt opp for å bue deg i senk og fortelle deg hvor latterlig dårlig du er - ja dahadde vel du likt det og blitt enda bedre du da? og ikke mistet alt av selvtillit og tro?

 

Hvor mange ganger skal de ha en dårlig dag da? Noen av "spillerne" har gjort en dårlig jobb over to sesonger nå.

ja, hvor mange ganger skal man ha en dårlig dag på jobb? tenk deg selv, hvis du hadde vært en sesonkort holder.. Hadde du da vært like glad som du er nå? hadde du vært like støttende?

Seffølgelig skal vi støtte laget vårt, ikke noe problem, MEN man må vise missnøye ellers forbedrer ikke laget seg:)

 

Jeg hadde ALDRI buet på mine egne spillere uansett. Har vært sesongkort innehaver på Briskeby i 15 år, og der har vi jammen hatt vår del av opp og nedturer. Har også det samme i hamar OLAmfi, altså storhamar i hockey. _Har til gode å bue ut noen av våre egne spillere enda. Jeg har kritisert dem i diskusjoner, men ALDRI buet dem av banen.

HAHAHAHA SAMMENLIGNER DU PRISENE PÅ BRISKEBY MED PRISENE PÅ EMIRATES!?!??!!?

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHA SAMMENLIGNER DU PRISENE PÅ BRISKEBY MED PRISENE PÅ EMIRATES!?!??!!?

 

Han driter i prisen, det han vil fram til er at man ALDRI skal bue ut sine egne spilllere!

ja, men det JEG vil frem til er at hvis du hadde betalt 20-25 000 kr for å se dette laget så hadde du vært skuffet og buet også:angry: IKKE ALLE gjør det, men de fleste gjør det, fordi de er skuffet:)

Link to comment
Share on other sites

Synes nå laget spilte bra og Fulham kan takke seg heldige at de fikk 1 poeng i dag. Synes også Eboue og Bendtner gjør et positivt innhopp. Arshavin er en meget spenende spiller og hans kvaliteter er lett å se, men formen er ikke helt der enda desverre. Sagna og Clichy var svake i dag og den sentrale midtbanen er og forblir et problem-"Come back soon Fabregas!"

Noe annet som jeg ser som positivt er at Wenger velger det laget som han faktisk valgte, og med litt mer tur så hadde arsenal tatt en relativt tidlig ledelse som hadde gitt kampen et helt nytt bilde.

 

Champions league plassen ryker nok i år og det som skremmer meg mest er om Wenger har mulighet og vilje til å styrke laget til sommeren..Ellers så er det bare å be til høyere makter om at Eduardo kan spille igjen snart mens publikum får en ren stryk karakter i dag!! Jeg er helt med på det å vise frustrasjon når ingenting fungerer men i dag så spilte faktisk arsenal en god kamp men manglet uttelling. Da fortjener de ikke den behandlingen de fikk i dag. For fans skal faktisk være på stadioen for å støtte laget og ikke demoralisere et lag som faktisk prøver hardt i dag og kunne ved flere tilfeller avgjort kampen!

Link to comment
Share on other sites

Det er klart det er lov til å være skuffet.

Men jeg er enig i at man aldri skal vende ryggen til laget sitt. Hva tenker man å oppnå med å pipe. Ikke at spillerne skal forstå at dette ikke var bra nok. Det er de smertelig klare over. Det vi kan oppnå er å ødelegge selvtillitten til unge spillere, som mange fans tidligere har hyllet.

Hvem som er best tilhengere, noen her inne eller de som er på kampene med sesongkort, er egentlig uvesentlig.

For meg skal fansen stå igjen på tribunen etter kampen,med skjerfet hevet over hodet. Uansett.

Piping er i mine øyne ikke veien å gå.

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG!

SVAKT!!!!!!!

 

Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen.

Takk og pris for at det er folk som deg i overtall, som ikke vil at laget skal få 3 poeng, og er STORFORNØYD over at laget spiller kjempe bra men bare får 0-0:)

Åja, du mener chelski, og man uts, ja de sliter jo:) tror man utd er 1 poeng foran oss ja? MANGE faktorer er inni bilde ja, de bedre lagene håndterer faktorene og vinner titler, de mindre dårlige sprekker og havner på 5-6 plass:)

 

Hva i svarte er det du snakker om?? Hvem har sagt de er storfornøyde med dette resultatet, om jeg tør spørre? Dette er bare piss, Patryk, og du vet det!

 

I dag er jeg flau av å kalle meg Arsenalsupporter. Nei, ikke fordi vi kun tar ett poeng hjemme mot Fulham, og ikke fordi vi er så tannløse foran mål som jeg knapt kan huske gjennom min tid som fotballinteressert. Jeg er rett og slett flau fordi mange av Arsenalfansen på Emirates i dag oppfører seg som drittsekker! Vel er det frustrerende når en Arsenalspiller bommer på en pasning etter fem minutter av kampen, men hvorfor i all verden skal man la hele verden få høre hvor oppgitt man er? Det må gå an å være mer tålmodig enn som så. Jeg finner det ikke rart i det hele tatt, hvorfor vi misser sjanse på sjanse når man vet at man blir hetset og buet ut av eget publikum hvis man ikke treffer. Det mange av fansen på Emirates gjør i dag er rett og slett demoralisering av egne spillere, og å etter kampen i dag gi en pipekonsert jeg knapt har hørt maken til, er rett og slett latterlig.

 

Jeg har forståelse for at man blir frustrert når man betaler tusenvis for et sesongkort, og blir besvart med innsats som i dag av laget, men det går likevel an å gjøre sitt fra tribunen for å få laget til å prestere bedre.

 

Edit: Amen til innlegget ditt under, Orakelet!

Link to comment
Share on other sites

HAHAHAHA SAMMENLIGNER DU PRISENE PÅ BRISKEBY MED PRISENE PÅ EMIRATES!?!??!!?

 

Han driter i prisen, det han vil fram til er at man ALDRI skal bue ut sine egne spilllere!

ja, men det JEG vil frem til er at hvis du hadde betalt 20-25 000 kr for å se dette laget så hadde du vært skuffet og buet også;) IKKE ALLE gjør det, men de fleste gjør det, fordi de er skuffet:)

 

Jeg hadde gladelig betalt det for å støtte mitt favorittlag gjennom tykt og tynt. Det vi opplever idag er ikke noe værre en det laget har vært gjennom før. Snarer tvert imot, vi har en ung stall i vekst og ikke en gammel i forfall. Jeg hadde uansett ikke buet dem av banen, og tatt knekken på det lille av selvtillit de har igjen fra før.

Link to comment
Share on other sites

Det er ikke første gangen publikummet på emirates har skuffet meg. Sist ligakamp gikk vistnok en drøyt tredjedel før kampen var ferdig. Tidligere har du mobbet Eboue, og i dag buet de laget ut. Skammelig. Mange på tribunen er nok blant de som buer på andre lands nasjonalsanger. Forkastelig, er som at de spytter på flagget til det andre landet.

 

Jeg skjønner meg liksom ikke på all supporterkultur. Mens Liverpool-supportere synger YNWA etter hvert tap, går heller våre tidlig. Hvorfor ikke heller heie fram laget sitt på slutten, slik at de får en boost? Man tjener ikke noe på å bue på egne spillere.

 

Ja, folk kan syte så mye de vil om at de krever å få noe tilbake for pengene de betale. Som fotballsupporter må man vite at de ikke er medvind - og det er NETTOPP det som gjør det spennende å følge med på fotball. Hvis det alltid går bra, kan man ikke glede seg like over de mindre tingene. Hvor herlig tror du det ikke var for Yids da de vant ligacupen i fjor? De er et temmelig ubetydelig pokal for topp 4, men for alle andre lag er det noe som virkelig gleder dem og ikke minst supporterne.

 

Støtt laget ditt og hvis at du er stolt over å være Gooner. Kvaliet foran kvantitet!

Link to comment
Share on other sites

Det er norsomt å se hvordan enkelte her på forumet føler at de selv er selve definisjonen på en god fotball supporter. Selvfølgelig skal jeg støtte laget fullt ut men hvem her på dette forum kan med hånda på hjerte si at de ikke har skreket et spiller navn etterfulgt av noen saftige banneord? Hva er forskjellen fra det og buing? Når Wenger går ut i media og lover supporterene at de skal være med å kjempe om verdens hardeste ligagull med en gjeng guttunger må både wenger og spillerene finne seg i å bli buet ut når de ikke engang ser ut til å klare topp 4.

 

Jeg minner om at dere diskuterer i en kamptråd og hadde satt pris på om dere tok med "hvem er den beste supporteren" krangelen deres et annet sted.

Forøvrig syns jeg det er tåpelig rakke ned på hverandre fordi man har forksjellige måter å uttrykke misnøye på! Makan!

Link to comment
Share on other sites

Det er norsomt å se hvordan enkelte her på forumet føler at de selv er selve definisjonen på en god fotball supporter. Selvfølgelig skal jeg støtte laget fullt ut men hvem her på dette forum kan med hånda på hjerte si at de ikke har skreket et spiller navn etterfulgt av noen saftige banneord? Hva er forskjellen fra det og buing?

 

Det man ikke vet har man ikke vondt av. Det er for meg enorm forskjell på å direkte mobbe egne spillere fra Emirates' tribuner, enn å dra en dose banneord foran tv'en i stua. Ingen Arsenalspillere vil noen sinne lese det som skrives på dette forumet, men det som blir slengt til dem fra tribunen tror jeg graver seg ganske dypt i dem. Nå har mange lenge klaget på at Vela får for få sjanser fra start. Hvordan kan det da forsvares at 19-åringen faktisk blir buet på når han misser et ballmottak når han først får sjansen??

 

Jeg skjønner meg liksom ikke på all supporterkultur. Mens Liverpool-supportere synger YNWA etter hvert tap, går heller våre tidlig. Hvorfor ikke heller heie fram laget sitt på slutten, slik at de får en boost? Man tjener ikke noe på å bue på egne spillere.

 

Amen, Magnus! Her gir du en kortere versjon av hva jeg prøvde å si i mitt forrige innlegg.

Link to comment
Share on other sites

.

 

Jeg er veldig enig i laguttaket til Wenger i dag, fint å se at Carlos Vela får sjansen. Og jeg skjønner hvorfor Wenger bytter inn Nicklas Bendtner, han ønsker jo så klart flere muligheter i angrep. Dessverre skuffer dansken igjen, og gjør mye tull og personlige feil. Jeg mener at manageren burde spilt i en slag 3-2-5-formasjon de siste minuttene, og latt Johan Djourou få sjansen. Fra 80 minutter og ut skaper vi ingenting, det er for dårlig.

 

 

 

ikke enig med deg om bendtner her. synes faktisk han gjordet et bra innhopp. vi vant ikke en hodeduell der framme før bendtner kom inn. og han skapte faktiske noen bra sjangser.

 

så bra innhopp både av bendtner og eboue syns jeg;)

Link to comment
Share on other sites

Herregud...vi blir til tider utspilt av Fulham. Det skal ikke være mulig. De fleste spillerne er utrolig late og umotiverte idag og måten vår midtbane oppfører seg på idag er helt ufattelig! Denilson og Diaby løper nesten ikke! Clichy, Diaby, Toure, Denilson og Vela burde alle få sitte på benken i neste kamp. La oss få inn Gibbs, Song, Djourou, Bischoff og Adebayor, for dårligere enn dette blir det ikke!

der er jeg faktisk enig.. men bytt Bischoff med Ramsey, Adebayor og Dudu på topp..

disse guttene du ramser opp ville garantert ikke la Fulham rett å slett pisse på dem på overtid, da VI trengte mål.. det var en skam og se på, og jeg la spesielt merke til hvordan Toure og Gallas GIKK oppover på banen da vi endelig snappet ballen, og vi kunne fosse mot mål med 2 min igjenn! det virket ikke som spillerne ville vinne, og det skuffet meg mest..

sultne ungutter kan ikke gjøre det noe verre ihvertfall

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror også vi burde prøve ut noen nye spillere. Kanskje noe slikt:

 

---------------Almunia

Eboue - Djourou - Gallas - Gibbs

----------Ramsey - Denilson

----Arshavin - Nasri ------ Vela

--------------van Persie

 

Edit: kanskje ikke så mye nytt, men jeg tror dette laget hadde spilt mye bedre enn det vi har nå.

Link to comment
Share on other sites

ja, hvor mange ganger skal man ha en dårlig dag på jobb? tenk deg selv, hvis du hadde vært en sesonkort holder.. Hadde du da vært like glad som du er nå? hadde du vært like støttende?

Seffølgelig skal vi støtte laget vårt, ikke noe problem, MEN man må vise missnøye ellers forbedrer ikke laget seg:)

 

Du slår til igjen! Fantastisk hvordan du kommer med nye artige kommentarer.

 

Så du mener at laget ikke skjønner at 5 uavgjort på rad ikke er godt nok? Tror du ikke dem hadde skjønt det om ikke supporterne hadde buet ut sitt eget lag? Om du mener det så tror jeg du burde lese litt mere fotball, og få litt forståelse for hvordan ting fungerer utenfor kamper!

 

Om jeg hadde vært sesongkortholder på Emirates Stadium, så hadde jeg så absolutt ikke pepet ut mine egne spillere uansett hvor mye den lappen hadde kostet meg! Pengene går inn i klubb kassa, og hjelper klubben å prestere bedre. Det er uavhengig av hvor mye penger jeg betaler for sesongkortet! Og avslutningsvis; Jeg hadde vært mye mere støttende!

 

 

Gleder meg til neste oppgulp! ;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...