Jump to content

2009.02.28 Fulham H


pekkiry

Recommended Posts

Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG?

 

Nuff said fra min side!

 

Det som skjedde siste fem minutter var nok grunnen. Forferdelig.

 

zaldor; Liverpool tapte 2-0 borte mot Boro

 

Jeg hadde ikke gjort det,men forstår frustrasjonen til fans som betaler en formue for sesongkort og får se et til tider likegyldig Arsenal lag. Tom Van Persie reagerte på den svake innsatsen i slutten.

Er redd 4 plassen røk idag.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Det er riktig å bue etter en slik vanvittig svak forestilling. Utspilt av Fulham på vår egen hjemmebane. Ingen innsats, backer som ikke slår ett godt innlegg i løpet av kampen, en spiss som bommer på store målsjanser, en midtbane som presser feil og slår masse feilpasninger.

 

Hvorfor får Clichy lov å fortsette? Hvorfor blir ikke Arshavin tatt av når han tydeligvis er utslitt? Hvorfor sitter Wenger i fosterstilling på benken?

 

Landets(Europas?) dyreste kampbilletter...

 

Buingen var på sin plass.

 

 

En skikkelig pluss i dag: Eboue var kanonbra når han kom inn.

Link to comment
Share on other sites

Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG?

 

Nuff said fra min side!

 

Du kan umulig ha sett kampen om du mener de ikke fortjente det! MAKAN TIL SLETT INNSATS!! :angry:

 

Snakker du om siste ti minuttene er jeg enig. Ellers synes jeg ikke Arsenal gjorde en SÅ dårlig kamp! Og slett ikke innsatsmessig. Verst var forsvarsspillet - vi slapp Fulham altfor mye til.

Link to comment
Share on other sites

Trist kamp. Trist å se de tomme tribunene. Men helt ærlig gutta har ikke selvtillit hvor er støtten til laget. Er bare tafatte arsenal supportere som buer på egene spiller. Greit at ikke gutta utpå der er bra nok alltid, men alt for mange av supporterne er ikke i nærheten av gode nok.

 

Man ser virkelig at arsenal vil er bare selvtilliten som er totalt vekk. Er ikke noe gnist i en eneste spiller, eller Eboue hadde litt gnist.

 

Veit ikke helt hvordan vi skal få snudd på dette. Trenger nok litt FLAKS. og ja sentrale midtbane spillere tilbake. Samt en spiss.

Link to comment
Share on other sites

Nistrist forestilling. At Fulham får trille ball i nesten hele overtiden og være på et kanskje høyere nivå enn oss store deler av kampen, sier litt om hvor mye vi sliter for tiden. Og nå er det nok gjort; det blir UEFA-cup på Emirates neste ord. Og det jeg frykter mest: en spillerflukt. Spørs veldig om Robin og Cesc blant annet er interessert i å spille på et lag som ikke er i det gjeveste selskap og som er milevis unna å vinne de store trofeene. Nei huff, dette var grusomt å se. Så mange 0-0 kamper er så lite Arsenal som det går an.

Link to comment
Share on other sites

Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG?

 

Nuff said fra min side!

 

Fansen forventer resultater, de betaler masse penger for å se favorittlaget sitt, og det de får se er noen innkompetente middelmådigheter. Greit man skal forsvare sitt eget lag, men man må da for all del ha lovt å være kritisk når laget spiller så forbanna dårlig.

Link to comment
Share on other sites

Herregud...vi blir til tider utspilt av Fulham. Det skal ikke være mulig. De fleste spillerne er utrolig late og umotiverte idag og måten vår midtbane oppfører seg på idag er helt ufattelig! Denilson og Diaby løper nesten ikke! Clichy, Diaby, Toure, Denilson og Vela burde alle få sitte på benken i neste kamp. La oss få inn Gibbs, Song, Djourou, Bischoff og Adebayor, for dårligere enn dette blir det ikke!

Link to comment
Share on other sites

Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG?

 

Nuff said fra min side!

 

Du kan umulig ha sett kampen om du mener de ikke fortjente det! MAKAN TIL SLETT INNSATS!! :angry:

 

Snakker du om siste ti minuttene er jeg enig. Ellers synes jeg ikke Arsenal gjorde en SÅ dårlig kamp! Og slett ikke innsatsmessig. Verst var forsvarsspillet - vi slapp Fulham altfor mye til.

 

Ja først og fremst de siste 10.. Er utrolig leit å se at det fort vekk kan bli UEFA CUP neste år!! :(

Link to comment
Share on other sites

Fansen forventer resultater, de betaler masse penger for å se favorittlaget sitt, og det de får se er noen innkompetente middelmådigheter. Greit man skal forsvare sitt eget lag, men man må da for all del ha lovt å være kritisk når laget spiller så forbanna dårlig.

 

Fansen forventer, men fansen er også en del av klubben. Hvordan er det man støtter en klubb til bedre resultater kan ingen av dem ha noen som helst kontakt med. For det er ikke på en slik måte som det ble gjort i dag! Dette bare knuser selvtillitt og resten av det som sitter i dagens spillere! Det fungerer ikke på denne måten, det er ikke slik vi oppnår suksess. Vi oppnår suksess ved å støtte laget vårt, og det er det vi er der for. Derfor hadde det vært mye mere effektivt å synge "Arsenal, Arsenal, Arsenal" i slutten istedet for å bue!

 

Bud 1:

Man buer ikke på sitt eget lag, så lenge det ikke handler om usportslighet eller uproffesjonell oppførsel!

Link to comment
Share on other sites

Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG?

 

Nuff said fra min side!

det VERSTE er at de som BUA har ALL GRUNN TIL Å BUE! De har sikkert betalt 20-25 TUSEN kr for sesongbillett, og det er IKKE verdt de penga hittil hvertfall;)

Jeg er helt enig!!! Buingen kom ikke av at vi ikke vinner men at intensiteten er så skammelig dårlig. Denilson er totalt ubrukelig. Han strør om seg med dårlige baller som bremser ned angrepene våre og blir en pysegutt i duellene. Send gutten hjem til Brasil! Danny Murphy storkoste seg med Diaby og Denilson og hadde masse tid og rom. En annen ting de kanskje buer for er de forferdelige avslutningene til Arshavin fra umulige vinkler, eller kanskje Sagna og Clichys elendige innlegg. Hadde jeg betalt flere tusen kroner for å se denne kampen hadde jeg buet selv!

Link to comment
Share on other sites

Trist kamp. Trist å se de tomme tribunene. Men helt ærlig gutta har ikke selvtillit hvor er støtten til laget. Er bare tafatte arsenal supportere som buer på egene spiller. Greit at ikke gutta utpå der er bra nok alltid, men alt for mange av supporterne er ikke i nærheten av gode nok.

 

 

De har mer rett til å ytre sine meninger de som går bruker mange tusen kroner på sesongkort, enn deg som sitter her på forumet å føler du er en så jevlig bra supporter.. De er nok betraktelig bedre supportere enn DEG! Var forøvrig over 60 000 på tribunen så veldig tomme tribuner var det ikke!

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG!

SVAKT!!!!!!!

 

Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen.

Takk og pris for at det er folk som deg i overtall, som ikke vil at laget skal få 3 poeng, og er STORFORNØYD over at laget spiller kjempe bra men bare får 0-0:)

Åja, du mener chelski, og man uts, ja de sliter jo:) tror man utd er 1 poeng foran oss ja? MANGE faktorer er inni bilde ja, de bedre lagene håndterer faktorene og vinner titler, de mindre dårlige sprekker og havner på 5-6 plass:)

Link to comment
Share on other sites

Fansen forventer resultater, de betaler masse penger for å se favorittlaget sitt, og det de får se er noen innkompetente middelmådigheter. Greit man skal forsvare sitt eget lag, men man må da for all del ha lovt å være kritisk når laget spiller så forbanna dårlig.

 

Fansen forventer, men fansen er også en del av klubben. Hvordan er det man støtter en klubb til bedre resultater kan ingen av dem ha noen som helst kontakt med. For det er ikke på en slik måte som det ble gjort i dag! Dette bare knuser selvtillitt og resten av det som sitter i dagens spillere! Det fungerer ikke på denne måten, det er ikke slik vi oppnår suksess. Vi oppnår suksess ved å støtte laget vårt, og det er det vi er der for. Derfor hadde det vært mye mere effektivt å synge "Arsenal, Arsenal, Arsenal" i slutten istedet for å bue!

 

Bud 1:

Man buer ikke på sitt eget lag, så lenge det ikke handler om usportslighet eller uproffesjonell oppførsel!

 

Arsenal hadde aldri oppnådd den suksessen de har oppnådd, om man hver gang de taper/spiller uavgjort skulle oppmuntre dem opp, det er ikke slikt det foregår. Alle som gjør en dårlig jobb må få høre det. Dette er yrket til spillerne, hadde du fått oppmuntring om du gjorde en elendig innsats på din jobb, og bare jobbet for 50 % av det du var god for?

Link to comment
Share on other sites

Trist kamp. Trist å se de tomme tribunene. Men helt ærlig gutta har ikke selvtillit hvor er støtten til laget. Er bare tafatte arsenal supportere som buer på egene spiller. Greit at ikke gutta utpå der er bra nok alltid, men alt for mange av supporterne er ikke i nærheten av gode nok.

 

 

De har mer rett til å ytre sine meninger de som går bruker mange tusen kroner på sesongkort, enn deg som sitter her på forumet å føler du er en så jevlig bra supporter.. De er nok betraktelig bedre supportere enn DEG! Var forøvrig over 60 000 på tribunen så veldig tomme tribuner var det ikke!

 

----- Glem det----

Link to comment
Share on other sites

Det verste for min del er ikke resultatet, men innsatsen de siste 10 minuttene. Vanligvis pleier vi å trøkke bra til på slutten og i alle fall skape én stor sjanse. Rett og slett svakt. uansett er dette en kamp vi skal vinne. Scwarzer gjør en fantastisk kamp, men det må nok også sies at vi gjør ha nfantastisk ved å ha alle avslutninger rett ved siden av han. van Persies heading i første hadde gått i mål om den hadde gått alle andre steder på mål.

 

Ikke uventet var vi ikke like gode spillemessige i dag. Særlig Diaby hadde tapt seg mye. Positivt at i alle fall Eboue fortsatte sin fine formkurve. Utrolig leit at vi ikke scorer i dag, men vi får se på det positive at vi skapte flere gode sjanser og vi holdt nullen nok en gang. Vi kan fortsatt vinne to troféer, og da vil man nok ikke huske det triste offensive spillet vi hadde i store deler av kampene i ligaen.

Link to comment
Share on other sites

Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG?

 

Nuff said fra min side!

 

Det som skjedde siste fem minutter var nok grunnen. Forferdelig.

 

zaldor; Liverpool tapte 2-0 borte mot Boro

 

Javisst, takk for oppklaringen. Jeg ser svakhetene i Liverpool, så jeg er overbevist om at vi kan ta dem igjen (Villa også for den sakens skyld). Vinner vi mot dem på Anfield, noe som blir vanskelig, så er vi 6 poeng bak slik det ser ut i dag. I tillegg har vi muligheten til å vinne hele Champions League. Gjør vi det, er det ikke så farlig om vi havner på 5.plass.

 

Med andre ord: Vi har nok av muligheter. Vi får håpe vi bruker dem bedre enn det vi gjorde i dag - Og før det igjen - osv. Det er riktignok merkverdig det at vi imponerte mot Roma..

Link to comment
Share on other sites

Trist kamp. Trist å se de tomme tribunene. Men helt ærlig gutta har ikke selvtillit hvor er støtten til laget. Er bare tafatte arsenal supportere som buer på egene spiller. Greit at ikke gutta utpå der er bra nok alltid, men alt for mange av supporterne er ikke i nærheten av gode nok.

 

 

De har mer rett til å ytre sine meninger de som går bruker mange tusen kroner på sesongkort, enn deg som sitter her på forumet å føler du er en så jevlig bra supporter.. De er nok betraktelig bedre supportere enn DEG! Var forøvrig over 60 000 på tribunen så veldig tomme tribuner var det ikke!

 

----- Glem det----

 

De som har sesongkort på emirates er 100ganger bedre supportere enn noen andre!!!!

 

(ironi for dem som ikke så den...)

Link to comment
Share on other sites

Trist kamp. Trist å se de tomme tribunene. Men helt ærlig gutta har ikke selvtillit hvor er støtten til laget. Er bare tafatte arsenal supportere som buer på egene spiller. Greit at ikke gutta utpå der er bra nok alltid, men alt for mange av supporterne er ikke i nærheten av gode nok.

 

 

De har mer rett til å ytre sine meninger de som går bruker mange tusen kroner på sesongkort, enn deg som sitter her på forumet å føler du er en så jevlig bra supporter.. De er nok betraktelig bedre supportere enn DEG! Var forøvrig over 60 000 på tribunen så veldig tomme tribuner var det ikke!

 

----- Glem det----

 

De som har sesongkort på emirates er 100ganger bedre supportere enn noen andre!!!!

 

(ironi for dem som ikke så den...)

 

Følte du deg også truffet? Jeg mener bare at når de betaler en del for å se gutta jogge rundt og virke uinteresserte når vi trenger mål for å henge med, bør man kunne ytre meningen sin om det etter kampen.

Link to comment
Share on other sites

Satt før kampen med store forventninger! Og likte det laget vi sendte utpå emirates. Offensivt, dette måtte bli seier. Og hva får vi???

elendig tempo, null innsats! Sagna og Clichy er fullstendig ute av form, stopperne taper ALLE dueller. Denilson er tilbake på sitt grusomme nivå, sinker spillet og slår ikke EN god kreativ pasning. Diaby roter seg inn i alt mulig tull. De blir lekt med av Fulham-midtbanen. DET SIER ALT! Arshavin starta bra men falt av. Nasri og VP prøver men når hele laget mangler rytme blir alt bare feil. Vela blir for ubesluttsom. Eboue setter litt fart, men man vet jo når han får ballen at det aldri blir noe ut av det. Bendtner er Bendtner.

4.plassen er kjørt. Må kjempe med Everton om 5.plass. Skammelig.

Vi er bare ikke bedre, og det er Wenger som er ansvarlig for denne krisa.

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG!

SVAKT!!!!!!!

 

Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen.

Takk og pris for at det er folk som deg i overtall, som ikke vil at laget skal få 3 poeng, og er STORFORNØYD over at laget spiller kjempe bra men bare får 0-0:)

Åja, du mener chelski, og man uts, ja de sliter jo:) tror man utd er 1 poeng foran oss ja? MANGE faktorer er inni bilde ja, de bedre lagene håndterer faktorene og vinner titler, de mindre dårlige sprekker og havner på 5-6 plass:)

 

Hvem sier noe som helst om at man er glad for ett 0-0 resultat? Selvsagt er man skuffet - men man prøver heller å støtte opp, synge FOR laget og ikke bryte de ned enda mer. Hvis du hadde gjort en dårlig dag på jobben, så hadde 50.000 møtt opp for å bue deg i senk og fortelle deg hvor latterlig dårlig du er - ja dahadde vel du likt det og blitt enda bedre du da? og ikke mistet alt av selvtillit og tro?

Link to comment
Share on other sites

Takk og pris for at det er folk som deg i overtall, som ikke vil at laget skal få 3 poeng, og er STORFORNØYD over at laget spiller kjempe bra men bare får 0-0:)

Åja, du mener chelski, og man uts, ja de sliter jo:) tror man utd er 1 poeng foran oss ja? MANGE faktorer er inni bilde ja, de bedre lagene håndterer faktorene og vinner titler, de mindre dårlige sprekker og havner på 5-6 plass:)

 

Da kunne jeg konstatere at din alder ligger under den alderen hvor man kan unskyldes for å ha litt merkelige holdninger!

 

Det har ingenting med at jeg er storfornøyd eller at jeg er glad for 0-0 mot Fulham hjemme, tvert imot. Poenget er at det ikke er noe vits i å svartmale situasjonen så til de grader. Det er jo i utgangspunktet greit at du sitter her å skriver "buu" og viser at du neppe har hatt hverken motgang, eller opplevd oppturer og nedturer som fotballsupporter. Men det som er enda værre er supporterne på Emirates sin oppførsel!

 

Jeg mener at vi idag til tider spiller fotball som er god nok til å gi oss titler. Det er bare snakk om å få inn stabiliteten i laget. Det er snakk om at våre spillere må bli eldre, det er snakk om et genrasjonsskifta. Joda er enig i at det har vært en god stund nå. Men slik det ser ut idag vil det bli verdens beste og etterhvert mest kjente genrasjonsskifte når vi lykkes! Og det er her essensen i det jeg skriver ligger. Vi har et ungt lag, og idag var det svakhet i avslutningene som skiller dine kommentarer fra "buu" til "yahoo". Du ser KUN målprotokollen og de siste 10 minuttene. Mere ser du ikke, og det er skadelig for klubben og for mitt og endel andres inntrykk av deg. For å være enig med deg for en gang skyld, så har du rett i at United og Chelsea takler disse faktorene bedre, men det er fordi at deres snittalder er godt over det vår er på. Hvordan har de skaffet seg det? Jo, de har kjøpt! Om du ikke har forstått Wengers policy enda, så skal jeg gjerne fortelle deg det. Han vil bygge et lag fra grunnen, handle billig og gjøre det stort. Men det krever mere tid, Roma ble ikke bygd over natta. Vår vei til suksess er lenger, men jeg er sikker på at den vil vare lenger når den først kommer. Og det krever at vi supportere både i Norge og i England må stå bak Wenger og unggutta og støtte dem! Ikke dra dem ned i dritten!

Link to comment
Share on other sites

 

...

 

 

 

De har mer rett til å ytre sine meninger de som går bruker mange tusen kroner på sesongkort, enn deg som sitter her på forumet å føler du er en så jevlig bra supporter.. De er nok betraktelig bedre supportere enn DEG! Var forøvrig over 60 000 på tribunen så veldig tomme tribuner var det ikke!

 

 

...

 

Følte du deg også truffet? Jeg mener bare at når de betaler en del for å se gutta jogge rundt og virke uinteresserte når vi trenger mål for å henge med, bør man kunne ytre meningen sin om det etter kampen.

 

Ja skjønner at det var det du mente :angry:

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...