emil Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 vi har scoret 1 mål de 8 siste 1. omgangene i premier league.. svakt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 På tide Bendtner kommer innpå! Vi trenger noe luftstyrke i boksen der. Og så trenger vi noen skikkelige innlegg!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniboy22 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Nå må wenger gjøre noen bytter, eller er han like likegyldig om vi vinner eller taper? Link to comment Share on other sites More sharing options...
LordTerm Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Vel her kom bendtner Link to comment Share on other sites More sharing options...
OleKristian Arsenal 4ever Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 endelig! Wenger gjør de riktige byttene i dag.. Så lei av Sagna's håpløse innlegg om og om igjen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 den var ny (på tide egentlig) Link to comment Share on other sites More sharing options...
stompa Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Kom hjem nå? Hvordan har dette vært? Sliter vi å sette sjangsene idag også? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Simbad Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Kom igjen nå!!! Ett mål vil gjøre så utrolig godt!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
moek Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Jeg synes i alle fall Vela viser hvorfor han ikke har startet flere kamper enn han har gjort. Jeg ønsker å se Bendtner ganske raskt. WSe på mengden tillit Bendtner har hatt - og se hvordan han presterer. Gi Vela mer enn de 100-150minuttene han har fått. Han har tross alt bevist en del i tidligere kamper. Wenger ser disse på treningene hver dag. Jeg regner da med at Bendtner viser mer enn Vela der. Bendtner var veldig god mot Roma, kun avslutningene manglet, ellers skapte han mye bra. Hvis du mener Bendtner var god mot Roma så så du ikke kampen... Men ingenting hadde gledet meg mer enn et mål nå, Bendtner eller ei Link to comment Share on other sites More sharing options...
emil Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 hadd litt sjangser, men brent alt igjen, tilbake i gamle takter(i pl) almunia,sagna(eboue),gallas,toure,clichy,nasri,denilson,diaby,vela(bendtner),rvP fulham har vært offensive og gått for mål.. vi gir dem for mye rom Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniboy22 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 hvorfor er det slik at målvakter spiller sin livs kamp når de møter oss, eller er det slik at vi spiller dem gode? tror vi taper denne kampen nå Link to comment Share on other sites More sharing options...
colargol Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 hvorfor er det slik at målvakter spiller sin livs kamp når de møter oss, eller er det slik at vi spiller dem gode? tror vi taper denne kampen nå Er vel heller kvaliteten på avslutningene våre som gjør at det virker som alle keepere spiller sitt livs kamp tenker jeg. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mmaelan Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Det er ikke mye spenstig dette her. Fulham har vært på høyde med oss hele veien. Begynner å bli kjedelig dette: 0-0. Syns rett og slett ikke vi fortjener bedre enn dette. Link to comment Share on other sites More sharing options...
clyde Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 fy faen..fulham får spille ball på vår banehalvdel på 0-0...nå er det desverre gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjervell Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Det er fryktelig å se Fulham få lov til å trille ball i FEM minutter uten press når tida renner ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG! SVAKT!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest mei. Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG? Vil også si et par ord til karen over meg. Jeg lurer rett og slett på hvilket kunnskap du egentlig sitter inne med? For den kan ikke være stor, du kan heller ikke ha sett stort av kampen. Vi spiller oss til sjangse på sjangse på sjangse. Ingen tvil om at vi er gode nok på å skape sjangser i dag. Det som er fakta er at vi har uflaks i avslutningsøyeblikket. Og det har ingenting med likegyldighet å gjøre, tvert imot å se fakta. Det klubben vår trenger nå er støtte! Jeg syns at vi hadde mye av den rette energien i laget i dag. Det var arbeidsmoral og fart i angrepet vårt, det som står imellom et håpløst innlegg fra Patryk og et hyllest innlegg er et par dårlig avslutninger. Det er det eneste, nå må folka prøve å ta av seg de tjukke brillene som alltid gjør at dere ser negativt. Vi er en klubb i motgang, noe ingen av dere tydligvis har opplevd, ihvertfall av de som skriver slike innlegg som dem gjør. Prøv å se realitetene, ikke bare se på det negative. Alle klubber får motgang, og nå er det vår tur! Dette er noe som vil rette seg, vi trenger bare å støtte den klubben vi elsker, er det så mye å be om? Dette skriver jeg IKKE fordi at det ikke skal være lov å kritisere spillere, ledere eller hele klubben. Argumenter for dine påstander, så er det en form for kontruktiv kritikk. Den elendigheten du kliner utover som svartmaling på et fantastisk bilde er bare kvalmt. Det viser bare litt om hvor lite motgang du faktisk har følt på kroppen når det kommer til å være en supporter for et fotball-lag! Vis dere som sikkelige supportere nå folkens! Link to comment Share on other sites More sharing options...
zaldor Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Alt håp er ikke ute. Vi tok innpå et poeng på Liverpool som tapte 1-0 hjemme mot Middlesbrough. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mr Chapman Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG? Nuff said fra min side! Det som skjedde siste fem minutter var nok grunnen. Forferdelig. zaldor; Liverpool tapte 2-0 borte mot Boro Link to comment Share on other sites More sharing options...
thegunners4ever Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG? Nuff said fra min side! Du kan umulig ha sett kampen om du mener de ikke fortjente det! MAKAN TIL SLETT INNSATS!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arsenal-jay Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 begynner å bli drittlei at vi ikke scorer og vinner mot lag vi i utgangspunktet er bedre! rævvaa! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Daniboy22 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Trist å se laget slik. Nå går det nok mot slutten for Wenger dessverre. synes det ser ut som han gir F i hvordan resultate blir, bare man spiller bra. Trenger MYE nytt blod i klubben. nå ryker CL og UEFA cupen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patryk2402 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG? Nuff said fra min side! det VERSTE er at de som BUA har ALL GRUNN TIL Å BUE! De har sikkert betalt 20-25 TUSEN kr for sesongbillett, og det er IKKE verdt de penga hittil hvertfall;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Orakelet Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!! SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG! SVAKT!!!!!!! Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Verminator5 Posted February 28, 2009 Report Share Posted February 28, 2009 hvorfor er det slik at målvakter spiller sin livs kamp når de møter oss, eller er det slik at vi spiller dem gode? tror vi taper denne kampen nå Schwarcer er en meget god keeper og har stått godt lenge for Fulham. I tillegg til at vi har dårlige avslutninger som er enkle å ta Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.