Jump to content

2009.02.28 Fulham H


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Jeg synes i alle fall Vela viser hvorfor han ikke har startet flere kamper enn han har gjort.

 

Jeg ønsker å se Bendtner ganske raskt.

 

WSe på mengden tillit Bendtner har hatt - og se hvordan han presterer. Gi Vela mer enn de 100-150minuttene han har fått. Han har tross alt bevist en del i tidligere kamper.

Wenger ser disse på treningene hver dag. Jeg regner da med at Bendtner viser mer enn Vela der.

 

Bendtner var veldig god mot Roma, kun avslutningene manglet, ellers skapte han mye bra.

 

 

Hvis du mener Bendtner var god mot Roma så så du ikke kampen... Men ingenting hadde gledet meg mer enn et mål nå, Bendtner eller ei

Link to comment
Share on other sites

Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG?

 

Vil også si et par ord til karen over meg.

 

Jeg lurer rett og slett på hvilket kunnskap du egentlig sitter inne med? For den kan ikke være stor, du kan heller ikke ha sett stort av kampen. Vi spiller oss til sjangse på sjangse på sjangse. Ingen tvil om at vi er gode nok på å skape sjangser i dag. Det som er fakta er at vi har uflaks i avslutningsøyeblikket. Og det har ingenting med likegyldighet å gjøre, tvert imot å se fakta. Det klubben vår trenger nå er støtte!

 

Jeg syns at vi hadde mye av den rette energien i laget i dag. Det var arbeidsmoral og fart i angrepet vårt, det som står imellom et håpløst innlegg fra Patryk og et hyllest innlegg er et par dårlig avslutninger. Det er det eneste, nå må folka prøve å ta av seg de tjukke brillene som alltid gjør at dere ser negativt. Vi er en klubb i motgang, noe ingen av dere tydligvis har opplevd, ihvertfall av de som skriver slike innlegg som dem gjør. Prøv å se realitetene, ikke bare se på det negative. Alle klubber får motgang, og nå er det vår tur! Dette er noe som vil rette seg, vi trenger bare å støtte den klubben vi elsker, er det så mye å be om?

 

Dette skriver jeg IKKE fordi at det ikke skal være lov å kritisere spillere, ledere eller hele klubben. Argumenter for dine påstander, så er det en form for kontruktiv kritikk. Den elendigheten du kliner utover som svartmaling på et fantastisk bilde er bare kvalmt. Det viser bare litt om hvor lite motgang du faktisk har følt på kroppen når det kommer til å være en supporter for et fotball-lag!

 

Vis dere som sikkelige supportere nå folkens!

Link to comment
Share on other sites

Det værste med denne kampen var buinga i slutten av kampen! HVORDAN I HÆLVETTE ER DET MULIG Å OPPFØRE SEG SLIK OVENFOR SITT FAVORITT LAG?

 

Nuff said fra min side!

det VERSTE er at de som BUA har ALL GRUNN TIL Å BUE! De har sikkert betalt 20-25 TUSEN kr for sesongbillett, og det er IKKE verdt de penga hittil hvertfall;)

Link to comment
Share on other sites

BUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!

SKAM SKAM SKAM! HVIS NOEN FORSVARER DETTE LAGET NÅ SÅ ER MAN LIKEGYLDIG!

SVAKT!!!!!!!

 

Takk og pris så er folk som deg i mindretall. En ting er å kritisere laget, men å påstå at noen som forsvarer laget og ser på hva som er gjort bra for likegyldig - det blir for dumt. Svakt er det, men skam er det slettes ikke. se på kampprogrammet, se på de andre topplagene som også spiller CL og måten de sliter på. Det er MANGE faktorer med i bildet. Den berømte nesetippen.

Link to comment
Share on other sites

hvorfor er det slik at målvakter spiller sin livs kamp når de møter oss, eller er det slik at vi spiller dem gode?

tror vi taper denne kampen nå

Schwarcer er en meget god keeper og har stått godt lenge for Fulham. I tillegg til at vi har dårlige avslutninger som er enkle å ta

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...