Jump to content

2009.02.28 Fulham H


pekkiry

Recommended Posts

  • Replies 184
  • Created
  • Last Reply

Da er det tilbake til PL nivået. Vi gir Fulham utrolig mye rom.

Spillerne lar Fulham spillere tid til å ta ned ball snu seg uten press.

Midtbanen vårs virker utrolig lett og både taper mye dueller og har en haug med feilpasninger.

Jeg vil faktisk ha Bendtner inn og Vela ut og legge mer press på Fulham forsvaret.

Forsvar er det samme som midtbane: gir motstanderen alt for mye rom.

Fatter ikke at spillet kan gå så ned fra Roma kampen.

Link to comment
Share on other sites

Utrolig skuffende at vi ikke har klart å få ballen i mål. Vi har slitt litt defensivt, men det er noe av prisen vi må betale når vi spiller så offensivt som vi gjør. Hadde virkelig gjort godt med et mål, men vi skaper sjanser og har en statistikk som sier at vi har veldig stor sjanse for å score i 2. omgangen.

 

Det viktigste nå er at vi tør å skyte direkte istedet for å alltid skulle prøve å få kontroll på ballen i 16-meteren. Flere langskudd og avslutninger i 2. omgang og vi vinner det her!

 

Come On You Gunners!!

Link to comment
Share on other sites

Jævlig frustrerende kamp så langt. Vi blir rundspilt av Fulham, og Arsenal skal liksom være et topplag? Ser ikke slik ut de første 45 minuttene. Og hva er det med at vi alltid skal gå ballen i målet? Selvfølgelig forsvarer Fulham seg med mange folk når vi er i angrep, det gjør alle, desto vanskeligere er det å gå ballen i mål. SKYT for guds skyld!

Link to comment
Share on other sites

Jævlig frustrerende kamp så langt. Vi blir rundspilt av Fulham, og Arsenal skal liksom være et topplag? Ser ikke slik ut de første 45 minuttene. Og hva er det med at vi alltid skal gå ballen i målet? Selvfølgelig forsvarer Fulham seg med mange folk når vi er i angrep, det gjør alle, desto vanskeligere er det å gå ballen i mål. SKYT for guds skyld!

Arsenal er ikke et topplag lenger dessverre.

Link to comment
Share on other sites

Vi har vært OK fremover, men vi må skyte mye mer.

Bakover har vi vært veldig dårlige og jeg har sjeldent sett et lag som Fulham fått såpass gode og mange sjanser på Emirates.

 

Men det er enda en omgang til og jeg tror og håper det løsner i andre.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i alle fall Vela viser hvorfor han ikke har startet flere kamper enn han har gjort.

 

Jeg ønsker å se Bendtner ganske raskt.

 

WSe på mengden tillit Bendtner har hatt - og se hvordan han presterer. Gi Vela mer enn de 100-150minuttene han har fått. Han har tross alt bevist en del i tidligere kamper.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i alle fall Vela viser hvorfor han ikke har startet flere kamper enn han har gjort.

 

Jeg ønsker å se Bendtner ganske raskt.

 

WSe på mengden tillit Bendtner har hatt - og se hvordan han presterer. Gi Vela mer enn de 100-150minuttene han har fått. Han har tross alt bevist en del i tidligere kamper.

Wenger ser disse på treningene hver dag. Jeg regner da med at Bendtner viser mer enn Vela der.

 

Så klart håper jeg Vela lykkes, hadde vært utrolig deilig med et mål fra ham nå, men Bendtner føler jeg er en større trussel. Bendtner var veldig god mot Roma, kun avslutningene manglet, ellers skapte han mye bra.

 

Uansett kjedelig å se på at vi blir trillet rundt med av Fulham. Og ja, van Persie, hvordan klarer du å sette den akkurat der keeper står? Fin heading, det må jeg si.

Link to comment
Share on other sites

All ære til Fulham som kommer til Emirates for å spille fotball. Det beviser at det jeg har sagt angående lag som parkerer spillerbussen i eget mål har jeg faktisk hatt rett i. Her har Fulham til dels utspilt oss ved å spille god fotball.

 

Håper vi får hull på byllen i andreomgang dersom Fulham fortsetter å angripe.

Link to comment
Share on other sites

Jeg synes i alle fall Vela viser hvorfor han ikke har startet flere kamper enn han har gjort.

 

Jeg ønsker å se Bendtner ganske raskt.

 

WSe på mengden tillit Bendtner har hatt - og se hvordan han presterer. Gi Vela mer enn de 100-150minuttene han har fått. Han har tross alt bevist en del i tidligere kamper.

Wenger ser disse på treningene hver dag. Jeg regner da med at Bendtner viser mer enn Vela der.

 

Så klart håper jeg Vela lykkes, hadde vært utrolig deilig med et mål fra ham nå, men Bendtner føler jeg er en større trussel. Bendtner var veldig god mot Roma, kun avslutningene manglet, ellers skapte han mye bra.

 

Uansett kjedelig å se på at vi blir trillet rundt med av Fulham. Og ja, van Persie, hvordan klarer du å sette den akkurat der keeper står? Fin heading, det må jeg si.

 

Kanskje det er akkurat det han IKKE gjør. Og Bendtner manglet litt mer enn bare avsluttningene mot Roma...

 

Og ja, Ryan Jarvis..... Norwich!, hvordan klarer du å kommentere akkurat den situasjonen? Fin kommentar, det må jeg si.

 

;)

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...