Jump to content

Kampen om 4 plassen


gunnersfan

Recommended Posts

  • Replies 134
  • Created
  • Last Reply

Hadde vi hatt en Ruud van Nist. på topp føler jeg meg ganske sikker på at vi hadde vert oppe og kjempet om 2.plassen.

Heller league two enn denne usympatiske spilleren. Hver gang eg er deppa søker eg opp youtube-klippet hvor Keown og Lauren danser rundt nederlaenderen. Blir alltid rørt og STOLT da!!!

Alt ruud er en usympatisk jævel er det liten tvil om. Men det hersker heller ingen tvil om at han er en av de beste målskårerne i dagens fotball. Så ja, jeg ville gjerne hatt en Ruud van nis. type på laget. En til å skåre dem enkle målene, bare pirke ballen i nettet.

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi hatt en Ruud van Nist. på topp føler jeg meg ganske sikker på at vi hadde vert oppe og kjempet om 2.plassen.

Heller league two enn denne usympatiske spilleren. Hver gang eg er deppa søker eg opp youtube-klippet hvor Keown og Lauren danser rundt nederlaenderen. Blir alltid rørt og STOLT da!!!

Alt ruud er en usympatisk jævel er det liten tvil om. Men det hersker heller ingen tvil om at han er en av de beste målskårerne i dagens fotball. Så ja, jeg ville gjerne hatt en Ruud van nis. type på laget. En til å skåre dem enkle målene, bare pirke ballen i nettet.

Ingen verdens tvil i galaksen om at vi trenger en skikkelig goal-getter. Tror nok ting løser seg når Walcott, fabregas og Eduardo kan spille igjen :D Uansett undres jeg på hvor vi hadde ligget på tabellen om vi hadde scoret på alle 100% sjansene (noe jeg har tenkt på helt siden overgangen til emirates...).

Link to comment
Share on other sites

Tror ting løsner mer når Eduardo kommer tilbake, han og van Persie på topp burde være bra, særlig med tanke på tendensene Arshavin viste på lørdag, ingen tvil om at han kan finne Eduardo mang en gang med slike stikkballer :D

Link to comment
Share on other sites

Hadde vi hatt en Ruud van Nist. på topp føler jeg meg ganske sikker på at vi hadde vert oppe og kjempet om 2.plassen.

Heller league two enn denne usympatiske spilleren. Hver gang eg er deppa søker eg opp youtube-klippet hvor Keown og Lauren danser rundt nederlaenderen. Blir alltid rørt og STOLT da!!!

Alt ruud er en usympatisk jævel er det liten tvil om. Men det hersker heller ingen tvil om at han er en av de beste målskårerne i dagens fotball. Så ja, jeg ville gjerne hatt en Ruud van nis. type på laget. En til å skåre dem enkle målene, bare pirke ballen i nettet.

Ingen verdens tvil i galaksen om at vi trenger en skikkelig goal-getter. Tror nok ting løser seg når Walcott, fabregas og Eduardo kan spille igjen :D Uansett undres jeg på hvor vi hadde ligget på tabellen om vi hadde scoret på alle 100% sjansene (noe jeg har tenkt på helt siden overgangen til emirates...).

Er vel ingen lag som skåre på alle 100% sjangene. Men å skåre på flere enn det vi har klart de siste kampene bør vi abselutt klare.

Link to comment
Share on other sites

;)-->

QUOTE(Stefan B @ Mar 2 2009, 06:17 PM) 161081[/snapback]

Tror ting løsner mer når Eduardo kommer tilbake, han og van Persie på topp burde være bra, særlig med tanke på tendensene Arshavin viste på lørdag, ingen tvil om at han kan finne Eduardo mang en gang med slike stikkballer :D

 

Heilt einig med Stefan B, med Eduardo på bana så har me ein spelar som luktar mål. Det har vore mangelvare store delar av sesongen. Å erstatte Thierry Henry er ikkje gjort på ein sesong, noko me verkeleg har fått erfare i det siste.

Link to comment
Share on other sites

Har enda ikke fått noen inntrykk av at vi ikke klarer 4. Plassen, føler meg så sikker på at vi klarer 4. Plassen eller at vi kanskje vinner Champions League, da Arsenal spiller strålende fotball mot andre lag som også angriper, som lagene vi møter i Champions League.

 

Har dog sett de siste 5 Premier League kampene, og hoppet opp og ned i sofaen, frustrert som bare det, men jeg går aldri ut å tviler på at vi berger CL plassen, eller kritiserer spillere(Kanskje med dansken som et unntak) Har følt hele sesongen at vi kommer til å klare det, har faktisk tro på Champions League triumf i år.

 

Har fortsatt troen, og det er ingen umulig oppgave som folk nevner..

 

-Lundasus-

Link to comment
Share on other sites

Litt OT, men jeg må virkelig si at jeg savner Vieira, Keown og krigene mot Man U. Var ingenting som fikk meg like forbannet som Keane og resten av rasshøla, men at det var en begivenhet hver eneste kamp, er det ingen tvil om...

Link to comment
Share on other sites

Litt OT, men jeg må virkelig si at jeg savner Vieira, Keown og krigene mot Man U. Var ingenting som fikk meg like forbannet som Keane og resten av rasshøla, men at det var en begivenhet hver eneste kamp, er det ingen tvil om...

Virkelig ei storhetstid for fotball som underholdning. Ikkje bare minneverdige mål (Henrys langskudd med Irwin i ryggen, Giggs soloraid i omkampen i FA-cup semifinale), men også klovner (Barthez, Stepanovs), krigere (Keown, scholes, m.fl.), interne feider (Vieira/Keane, Wenger/Fergusson), ofre (Reyes) og sleipe drittsekker (van Nistelrooy). Det var to gode lag i england, og dermed stor prestisje i de interne oppgjøra.

 

Spe på med ein ex-scum spiller og syng:

 

Oh Teddy, Teddy

He went to man united but is still a cunt!

Link to comment
Share on other sites

Herlig klipp, men kanskje det er dette som mangler i dagens lag EYE OF THE TIGER. Hvis ein kan forene teknikk med glød har ein faktisk ein flott kombinasjon. Av og til er det nødvendig med spelarar som set seg i respekt ala Vieira, Keown, Adams, Keane... osv

Link to comment
Share on other sites

Får inderlig håpe at Man City klarer å holde på ledelsen og dermed slår Aston Villa. 1-0 til pause nå. Taper Villa i dag ser jeg meget lyst på tingenes tilstand i forhold til fjerdeplassen. Villa har et meget tøft program fremover. I mine øyne bør vi vinne resten av kampene, kanskje bortsett fra bortekampene mot United og Liverpool. Så dette ser lyst ut!

Link to comment
Share on other sites

Har du link til det klippet?

Her

To minutter ut i klippet!!

 

Dette var tider det!

Nydeligt klipp. Her er det hvordan Vieira takler den hissige Keane.

http://www.youtube.com/watch?v=VzEKOhBNlSM&feature=related

Gir frysninger når du høre Vieira sangen i bakgrunnen i slutten der.

å for noen fighter det pleide å være :) arsenal vs manu, vieira vs keane, som regel kamp om seriegullet.. det ble ikke bedre!

Faen å jeg gliste her da jeg så hvordan keown & co nærmest angrep nistelrooy etter kampslutt :D er ikke mange av de fightene lenger..

 

innmari deilig med city seier i dag også forresten! :) vi tar 4. plassen!

Link to comment
Share on other sites

Dette virker lovende. Bare 3 poeng bak. Er det Tottene som skal hjelpe oss til å ta mer innpå i neste runde?

Viktig at Villa tapte igår. De har tatt 5 poeng av de 18 siste.

 

Ser også ut som det er viktig at Arsenal tar 4 plassen med tanke på spillere. Blir lettere å beholde VP,Walcott og Cesc med en CL plass.

 

http://www.mirror.co.uk/sport/more-sport/2...15875-21172386/

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...