Jump to content

2009.02.24 AS Roma H


pekkiry

Har du troen?  

54 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Varmet og se den :) Må legge den til på favoritter slik at jeg kan se på den når det kommer de periodene da det butter imot. Til og med Eboue viste sikkelig klasse på det målet til Fabregas.

 

Den gikk rett i favorittlista her også. Herlig video! :)

 

Tror denne kampen er "enklere" for Arsenal enn Sunderland/Fulham..

Pl lagene legger seg veldig lavt, å gjør det veldig vannskelig for Arsenal og bryte igjennom..

Roma derimot vil nok legge seg noe, men ikke i de grader som lagene i pl, tipper 2-0 Arsenal..

etter to mål av Denilson..laget er det samme som sist, bare med Eboue istedetfor Arshavin :)

 

 

Ok, takk for det! Da blir det Viasat on demand via pcn i morgen!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 315
  • Created
  • Last Reply

Om noen timer setter jeg meg på flyet, gleder meg veldig. Min første CL-kamp, har hørt det ofte er god stemning i disse kampene.

Har CL-hymnen gående på ipoden nå...... herlig....

Er litt mer bekymra for kampen, den midtbanen vi har er mildt sagt langt unna europeisk toppnivå. Song, Denilson, Diaby, Eboue .... HUFF! Men når jeg sitter ringside støtter jeg selvfølgelig disse middelmådighetene 100 %. Vi har jo vært gode som underdogs før (regner oss faktisk som underdogs her)

 

har en følelse som sier 1-1 desverre. RVP scorer.

 

Tror følgende lag starter:

 

Almunia

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Eboue Denilson Song Nasri

 

RVP Bendtner

 

 

Håper på:

 

Almunia

 

Sagna Toure Gallas Clichy

 

Eboue Denilson Ramsey Diaby

Nasri

 

RVP

Link to comment
Share on other sites

En dag igjen til verdens vakreste klubbfotball turnering er i gang igjen, og herreguuud jeg gleder meg til kamp! Tror vi kommer til å slå ganske godt fra oss og at det hele ender med seier. Det er mot gode lag vi har vært virkelig gode denne sesongen, etter som de tillater oss å spille den fotballen vi vil spille, og gir oss mere rom å spille på. Det tror jeg vi får i morgen og jeg håper på en kanon fotballkamp!

 

Mens vi venter kan vi se på en liten oppsummering av høydepunktene så langt denne sesongen:

Arsenal FC 2008/2009 Season

Varmet og se den :) Må legge den til på favoritter slik at jeg kan se på den når det kommer de periodene da det butter imot. Til og med Eboue viste sikkelig klasse på det målet til Fabregas.

haha, jævlig god balanse og skills på triksinga helt på slutten:P

Ekstremt digg å se slike videor, selvom sesongen ikke har vært den beste!

Nå satser vi på cl, tror vi kan mestre roma selv med ett skadeskutt lag:)

1-0 seier:)

Link to comment
Share on other sites

En dag igjen til verdens vakreste klubbfotball turnering er i gang igjen, og herreguuud jeg gleder meg til kamp! Tror vi kommer til å slå ganske godt fra oss og at det hele ender med seier. Det er mot gode lag vi har vært virkelig gode denne sesongen, etter som de tillater oss å spille den fotballen vi vil spille, og gir oss mere rom å spille på. Det tror jeg vi får i morgen og jeg håper på en kanon fotballkamp!

 

Mens vi venter kan vi se på en liten oppsummering av høydepunktene så langt denne sesongen:

Arsenal FC 2008/2009 Season

Varmet og se den :) Må legge den til på favoritter slik at jeg kan se på den når det kommer de periodene da det butter imot. Til og med Eboue viste sikkelig klasse på det målet til Fabregas.

haha, jævlig god balanse og skills på triksinga helt på slutten:P

Ekstremt digg å se slike videor, selvom sesongen ikke har vært den beste!

Nå satser vi på cl, tror vi kan mestre roma selv med ett skadeskutt lag:)

1-0 seier:)

Uten tvil kan vi det. Vi pleier å gjøre det bra mot italienske lag. Roma kommer sikkert til London for å få et mål. Det kan gi oss det rommet vi trenger.

Håper og trur på 2-0.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi kommer til å heve oss flere hakk i dag, pga av Roma ikke kommer til å legge seg bakpå.

Da blir det viktig at midtbanen skjerper seg til det 100. Egentlig håper jeg at de 2 sentrale blir overkjørt, sånn at Wenger forstår at de ikke holder nivået. Men nå skal jeg være positiv.

 

Visst vi skal vinne i dag må keepern stå godt, vi må forsvare oss godt, kjøre fort oppover og ikke minst sette den i kassa. Hadde vi haft mer effektivitet de siste kampene, hadde vi vunnet. Backene må også være med på innlegg og midtbanen må være mer ivrig å fylle på(sist kamp var jo Toure og Gallas mer ivrig på å score mål enn de sentrale).

 

Har troa på at dette kan gå, vi vinner! :)

Link to comment
Share on other sites

I dag håper jeg vi vinner med et par mål og leker oss med roma sine

spillere.

Jeg vet at fokusert Arsenal lag kan slå hvem som helst, det har dem gjort mange ganger før.

Og jeg tror det kan bli enkelt i dag, hvertfall når baptista sier at han regner med en lett match mot oss.

Han av alle bør vel vite hva et Arsenal lag med mye skader kan få til.

tipper vi vinner 3-1.

Link to comment
Share on other sites

Håper på to mål fra denne mannen i kveld: http://www.youtube.com/watch?v=I5uWnoRnZKQ

 

Hentet fra Dagbladet: To tidligere møter. Arsenal vant 3-1 borte i november 2002. Returkampen i London endte målløst. Arsenal uten tap i 25 siste hjemmekamper i E-cupen. Roma har kun vunnet én av 15 kamper på engelsk jord. Seieren kom med 1-0 mot Liverpool i UEFA-cupen for åtte år siden.

Link to comment
Share on other sites

Jeg tror vi kommer til å heve oss flere hakk i dag, pga av Roma ikke kommer til å legge seg bakpå.

Da blir det viktig at midtbanen skjerper seg til det 100. Egentlig håper jeg at de 2 sentrale blir overkjørt, sånn at Wenger forstår at de ikke holder nivået. Men nå skal jeg være positiv.

 

Visst vi skal vinne i dag må keepern stå godt, vi må forsvare oss godt, kjøre fort oppover og ikke minst sette den i kassa. Hadde vi haft mer effektivitet de siste kampene, hadde vi vunnet. Backene må også være med på innlegg og midtbanen må være mer ivrig å fylle på(sist kamp var jo Toure og Gallas mer ivrig på å score mål enn de sentrale).

 

Har troa på at dette kan gå, vi vinner! ;)

Hvorfor tror du ikke Roma kommer til å legge seg bakpå? De er et italiensk lag, nesten synonymt med kynisk og de spiller på bortebane i CL. De blir nok ikke like defensive som Sunderland, men det blir nok en del stanging mot etablert forsvar i dag og.

Link to comment
Share on other sites

Av tidligere erfaringer vil jeg gjerne anbefale et par streams-nettsider før kampen begynner. Det er ofte en del som spør etter streams når kampen begynner. Her i er i hvert fall noen muligheter til kveldens kamp, ettersom flere av oss må benytte oss av streams.

 

Direkte linker:

Iraqgoals.com**

Veetle.com*

Atdhe.net*

Watchlivefootball.org**

 

Andre sider:

Watchlivefootball.org

Myp2p.eu

Footballstreaming.info

 

* testet

** ikke testet

 

HÅPER PÅ DETTE LAGET:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Clichy

Eboue - Denilson - Nasri - Vela

Bendtner - van Persie

 

God kamp!

Link to comment
Share on other sites

skal bli spennende å se den sentrale midtbanen vår i dag med diaby og denilson. den er ikke bra, men tror og håper den er bedre enn denilson og song slik som den har vært i det siste.

Føler at det er Denilson som er akillisen vår på midten. Og ikke Song. Nå begynner det snart. Blir spennande.

Link to comment
Share on other sites

Ser kampen på Viasat on demand i kveld, klarer iallefall ikke å vente å opptaket, og når Thor Eggen kommenterer i tillegg er ikke valget vanskelig.

 

Tror på 2-0 og det hadde vært ekstremt morsomt med Gallas og Bendtner scoringer, men frykter Mexes på dødballer, han på passes på!

 

Lykke til!

Link to comment
Share on other sites

Manuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Kolo Toure ©

Gael Clichy

Emmanuel Eboue

Denilson

Abou Diaby

Samir Nasri

Nicklas Bendtner

Robin Van Persie

 

Lukasz Fabianski

Carlos Vela

Aaron Ramsey

Alex Song

Johan Djourou

Kieran Gibbs

Fran Merida

Link to comment
Share on other sites

skal bli spennende å se den sentrale midtbanen vår i dag med diaby og denilson. den er ikke bra, men tror og håper den er bedre enn denilson og song slik som den har vært i det siste.

Føler at det er Denilson som er akillisen vår på midten. Og ikke Song. Nå begynner det snart. Blir spennande.

 

Begynner å mene det samme, Song er iallfall god til å bryte opp baller og gjøre det han skal, mens Denilson er verken en defensiv midtbanespiller, og han er heller ikke noe spesielt kreativ som gjør at midtbanen vår ikke fungerer i det hele tatt når vi har 2 spillere der som ikke eier et fnugg av kreativitet.

 

Forresten, noen som vet hva som skjer med Djourou? Har ikke fått spille på ganske lenge nå, selv om han var veldig solid den lille perioden han var fast. Mener fortsatt at Djourou - Gallas er vårt beste stopperpar per dags dato, selv om Kolo begynner å komme seg litt.

Link to comment
Share on other sites

Manuel Almunia

Bacary Sagna

William Gallas

Kolo Toure ©

Gael Clichy

Emmanuel Eboue

Denilson

Abou Diaby

Samir Nasri

Nicklas Bendtner

Robin Van Persie

 

Lukasz Fabianski

Carlos Vela

Aaron Ramsey

Alex Song

Johan Djourou

Kieran Gibbs

Fran Merida

Skulle jeg ønske meg en spiller som skulle puttet idag, så måtte det vert Eboue.

Ikke veldig med rutine på den benken vi stiller med idag.

Link to comment
Share on other sites

Av tidligere erfaringer vil jeg gjerne anbefale et par streams-nettsider før kampen begynner. Det er ofte en del som spør etter streams når kampen begynner. Her i er i hvert fall noen muligheter til kveldens kamp, ettersom flere av oss må benytte oss av streams.

 

Direkte linker:

Iraqgoals.com**

Veetle.com*

Atdhe.net*

Watchlivefootball.org**

 

Andre sider:

Watchlivefootball.org

Myp2p.eu

Footballstreaming.info

 

* testet

** ikke testet

 

HÅPER PÅ DETTE LAGET:

 

Almunia

Sagna - Gallas - Toure - Clichy

Eboue - Denilson - Nasri - Vela

Bendtner - van Persie

 

God kamp!

Bare quoter denne...

 

Link til stream med engelsk kommentator?

Veetle.com pleier å ha engelsk kommentator, samt grei kvalitet.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.


×
×
  • Create New...